Skoda Kamiq

Kamiq 1.0 TSI 115 CP Aut7 Style
4.1
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, luni, 4 mai

Trucuri de magician

Skoda e magicianul producătorilor de volum. Toți și-ar dori să știe trucurile prin care cehii reușesc să lanseze mașini destul de accesibile, tehnologizate și, foarte important, imbatabile atunci când vine vorba de spațiu interior.

Așa că, de fiecare dată când magicianul ceh mai scoate câte un iepure din joben, ceilalți magicieni își frământă mâinile cu îngrijorare. Vă puteți imagina modul grav în care toți au privit lansarea unui model Skoda în segmentul SUV-urilor mici? Mai ales acum când segmentul acesta este unul atât de popular și intens disputat.

Chiar dacă aici rețeta ideală presupune și un design cu multă personalitate, nimeni nu poate rezista ideii de spațiu fără limite și preț avantajos. Skoda Kamiq se alătură târziu rivalităților din segmentul SUV-urilor mici, însă promite să folosească o rețetă cu care s-au făcut remarcați și frații săi mai mari: Kodiaq și Karoq.

  • Clique, luni, 04.05.2020 09:53

    Cutia DSG este singurul motiv pentru care nu mi-am achiziționat o mașină din grupul VAG și nici nu voi achiziționa. Prefer CVT, cutie cu convertizor sau chiar o robotizată simplă.... în nici un caz DSG

  • netam-nissan, luni, 04.05.2020 10:02

    fantastica masina. fantastic de urita vreau sa zic dar sa recunoastem ca nu e kam_miqua la porbagaj. plus nu consuma mult si trage binisor pt 999 centimetri cubici turbati ce e drept. hm, o cheama de fapt laura.daca raspunde la numele asta la fel de fals feminin ca elvira irina simona si alte nicuri aparute cu schepsis si aici pe am.

  • Joe, luni, 04.05.2020 10:14

    Inca o struto-camila...

  • Adi, luni, 04.05.2020 10:33

    Mazda CX-3 are 9 s demaraj, nu 9.9 s, este sensibil mai rapida.

  • fan skoda, luni, 04.05.2020 10:42

    A new week, A new day, A new test with Skoda ! Simply Clever ! Un test scris extraordinar, cu o masina exceptionala ! Asteptam acest test de cateva luni ! Este un SUV frumos, de oras. Va iesi si din oras. "Cui se adreseaza: tineri, familisti, femei" Este o masina foarte buna pentru o familie la inceput de drum. La Spatiu si Siguranta, Skoda este imbatabila. Ofera cel mai mult spatiu. 400 l sunt destui chiar si pentru o familie. Nu este un SUV de familie, dar are destul spatiu. Acest SUV Skoda, este foarte potrivit si pentru vacante, la mare sau munte. Datorita garzii la sol. 18.8 cm ?! O valoare impresionanta. Datorita garzi la sol, poate merge si pe drumuri denivelate si neasfaltate. Este un concurent de temut in acest segment. Skoda este un concurent de temut in toate segmentele in care activeaza. Pret de achizitie... Un pret excelent pentru ce ofera. Sunt rivali care pornesc de la 20.000 de Euro. Skoda Kamiq se duce la 20.000 de Euro cu niste optionale. Pe aceasta motorizare. Varianta de 1.5 si 150 de cai, porneste de la 20.000 de Euro. Skoda reuseste sa ofere calitate, spatiu, dotari, la un pret excelent. Si tinerilor, familistilor, femeilor se adereseaza. Aceasta masina este potrivita si pentru tineri, dar si pentru familisti. Ba chiar este buna ca a doua masina de familie. Sau ca singura. Pentru aceasta masina este exceptionala. Este foarte confortabila, spatioasa, are calitate si dotari la un pret foarte ok. Bravo Skoda ! Bravo AM pentru test ! Fiind SUV, va iesi si pe drumuri neasfaltate si cariate. Interiorul este foarte frumos. Este de calitate. Designul... Are un design foarte frumos, neobisnuit, nonconformist. Liniile ascutite, farurile ascutite sunt foarte frumoase. Stopurile sunt si ele foarte frumoase cu forma frumoasa si urmeaza noua linie de design. Farurile sunt incantatoare si ascutite, au o linie de design magnifica. Skoda are masini foarte frumoase, imbatabile ca spatiu. Acest SUV, urmeaza traditia Skoda, filosofia cehilor. Spatiu foarte mult, dotari, calitate, design exceptional de magnific. Filosofia Simpy Clever. @netam-nissan Cred ca ai gusturi orbile. Nu stii ce inseamna frumusetea, un design magnific ! @Joe Concureaza in segmentul Suv-urilor mai mici, unde concureaza Nissan Juke, Renault Captur, etc. Este un rival de temut. Si, are un design magnific, incantator. @Adi Este corect. Sunt 9.9 secunde. Varianta comparabila cu Skoda Kamiq, este 1.8 SKYACTIV-D 115 cp. Are 9.9 secunde demaraj: auto-data.net/ro/mazda-cx-3-facelift-2018-1.8-skyactiv-d-115hp-33475 PS: @AM- O sa testati si varianta de 1.5 si 150 de cai ? Ca vad ca (aproape) fiecare SUV din acest segment, are doua teste.

  • PMC, luni, 04.05.2020 11:25

    @fan skoda: o masina exceptionala pe dracu. Hai mai las-o. E scumpa, urata si fara nicio noima. Nu mi-as lua asa ceva nici daca ar fi singura oferta disponibila. As lua ceva masina antica decat sa cumpar asa ceva. Si chiar la un 15.000 de eur asa ceva nu isi merita banii. Mai bine iei un Polo sau o Fabia sincera decat o Fabia cu pretentii de offroader. C'mon! Sa fim seriosi!

  • netam-nissan, luni, 04.05.2020 11:34

    dle fan-skoda cu ceva as fi de acord anume ca kammiq e un concurent de temut fiindca da, oricine o cumpara ar trebui sa se teama ca face infarct cînd se uita la ea. pardon daca o achizitioneaza ca a cumpara suna prea romaneste se pare la fel ca treptat si nu gradual de parca am ajuns cu totii de la bal la spital, de nebuni clar. p.s.daca stau sa ma gindesc (rar fac asta) nissan juke zis si giuc are porbagaj mai mare cu 22 litri desi e mai mic. mai frumusel nu mai zic ca si covidu fuge cu piciorusele lui alea multe la spinare de skoda asta oribila.

  • fanel, luni, 04.05.2020 11:41

    20.000Eu pentru un o cutie pe patru roti? Ba, e'j'nebun???? Pfff. Si daca esti intr-un dric ca il conduci sau te conduce lumea tot esti mai vizibil, dar intr-o paranghelie de Skoda???? mi-ar fi naibii rusine. Este peste poate ce lipsa de mandrie poate sa aiba un client de Skoda daca si-ar lua un Kamik. Adica trebuie sa fii chiar fanatizat (a se citi cu creierul spalat), sa nu fi condus in viata ta, sau sa fi condus altceva decat Skoda incat sa te intereseze un model de la ei. Pentru carat marfa sunt utilitare, Pentru oras exista masini de pana 4m si un portbagaj atat cat iti trebuie pentru cumparaturile zilnice Pentru deplasari lungi exista masini in care sa iti faca placere sa te urci. Sa iti bucuri nevasta si copii daca ai familie. Iar tinerii merita mai mult decat o carcasa care sa ii duca cu gandul la un sicriu cu design magnific supradimensionat in doua volume. 20.000Eu pentru o ascutitoare cu motor de 0.999 L ????? cu portbagaj de 400L facuta pentru oras. Ma apuca rasul. Kamik asta va avea doar succes in tara lui. In Romania omul inteligent care isi dramuie banutii isi ia Logan sau Duster, masini corecte la preturi corecte. Pentru cei mai pretentiosi exista Renault, Opel, Peugeot, Citroen, Toyota, Mazda....

  • Gabi, luni, 04.05.2020 11:43

    @automarket, reclama de tipul "scroll to continue with content" acopera textul si butoanele si face imposibila citirea completa a articolelor! Cat priveste testul cu Skoda Kamiq, nu pot sa zic ca imi place designul ei, dar ca si tehnologie si confort ofera mult pentru pretul cerut. Eu as lua-o in considerare. Si noul Captur e o optiune f buna!

  • adi_10, luni, 04.05.2020 12:12

    Masina nu te impresioneaza cu multe lucruri, insa este o alternativa mai buna fata de un Duster de exemplu. Cu precizarea ca este si un pic mai scumpa ca un Duster. in rest, depinde de gusturi. pe mine personal nu m-a dat neaparat pe spate.

  • fanel, luni, 04.05.2020 12:53

    @fan skoda L O G A N zi de zi, mai buna ca skoda!

  • UnAlex, luni, 04.05.2020 13:10

    Nu v-ati prins ca treaba asta cu SUV este noua formula de stors bani la fraieri? Lumea se uita dupa statut si ideea ca ai o masina mai inaltata deja te face mai destept si mai sportiv, desi se revarsa burtile la fel cand cobori din ele. Ai ocazia sa scuipi semnite in capul celor care conduc hatchback; urci bordurile in oras ca un campion; stai cu telefonul la ureche de la inaltime :) Kamiq este de fapt o Scala inaltata, care de fapt e fostul Rapid, care la randul ei era o struto camila intre Fabia si Roomster. Skoda se preface in jocul asta ca modelele lor sunt intre clase, ca sa nu concureze cu alti membrii din concern. In fine, deocamdata le iese. Personal inainte de Civic tourer am avut o Skoda Fabia tour 1.4 benzina, deci pot vorbi din oaresce experienta: Nimic dar absolut nimic nu se poate compara cu practicalitatea unui break. Asta ca s-o lamurim cu masina de familie. Daca sperati ca trecand de la un hatchback la un SUV o rezolvati cu spatiul de bagaje va inselati amarnic. Veti descoperi ca este aproximativ acelasi volum dar intr-o alta forma, desfasurat pe inaltime mai degraba decat pe lungime. Personal nu am avut probleme de niciun fel cu Fabia mea, dar atentie aveam versiunea aspirata a lui 1.4. Am prieteni si cunostinte apropiate de la care am auzit povesti de cosmar legate de motoarele TSI/TDI sau cutiile DSG cu ambreiaj uscat. Cine se bazeaza pe calitate germana sa-si ia gandul. Da, sunt tehnologizate, da materialele interioare sunt OK si in general masinile germane sunt mai bine insonorizate, dar la capitolul fiabilitate...partz! Cat despre pret, platesti imaginea. Si constructorii s-au prins ca imaginea conteaza mai mult decat aspectul practic. Personal imi pare rau ca dispar din ce in ce mai multe break-uri in locul acestor SUV-uri, care de multe ori nu ofera nimic altceva decat o imagine diferita. Drept dovada multe nici nu au tractiune 4x4.

  • Moldovean, luni, 04.05.2020 13:23

    Din punctul meu de vedere, designul e hidos, în special în față. Am văzut una pe viu parcată în cartier și din spate zici că e cocostârc. Nu are nici măcar o formă fluidă de crossover. La practicalitate nu mă îndoiesc de calitățile sale, dar nu pot să nu mă întreb: cum de s-a ajuns ca în aceeași clasă o Skoda să aibă materiale mai bune ca VW (da, la voi mă refer, T-Cross și T-Roc).

  • fan skoda, luni, 04.05.2020 13:27

    @... Stii de ce ? Pentru ca aceasta masina este magnifica ! Este excelenta ! O minunatie ! Este un concurent de temut pentru ca: are MULT spatiu, dotari multe, un design magnific, toate la un pret excelent. Skoda Simply Clever Zi de Zi, Skoda Deasupra Tuturor ! Zi de zi, VAG Deasupra Tuturor !

  • ..., luni, 04.05.2020 13:37

    @fan skoda Tu ești unul dintre cei cărora le dau mânuță roșie direct, fără a-ți mai citi comentariile, pentru că întotdeauna debitezi aceleași elucubrații.

  • Sylv, luni, 04.05.2020 13:49

    @ fan skoda: sper sincer sa fii platit pentru tot circul pe care il faci pe aici. Sau sa incerci doar sa pornesti polemici. Daca intr-adevar crezi tot ce scrii, ce pot sa iti zic....sa iti fie de bine cu skodele tale.

  • fanel, luni, 04.05.2020 13:52

    fane fane nu uita! Skoda e sub Dacia! zi de zi :))

  • Laur, luni, 04.05.2020 13:55

    Cum este consumul pe autostrada, la viteza maxima legala?

  • fanel, luni, 04.05.2020 14:29

    E facuta pentru oras, nu pentru autostrada. Spune si in articol.

  • Gabi, luni, 04.05.2020 14:32

    @Fanel, 20k E cer si altii pentru masini similare. Apoi faci afirmatii jignitoare la adresa celor care aleg Skoda, sau alta marca, in detrimentul preferintelor tale, si continui cu previziunile tale sumbre asupra vanzarilor Skoda, care nici macar nu se potrivesc cu cifrele oficiale, ca apoi le spui altora ce sa cumpere, ca stii tu mai bine. Ai mai mult de 15 ani? Ai masina, carnet?

  • dan_grc, luni, 04.05.2020 14:33

    Eu cred ca nu se supara aproape nimeni daca nu mai faceti teste cu Skoda. Un an de exemplu.

  • Laur, luni, 04.05.2020 15:23

    Cica nu e facuta pt autostrada...doar oras...ce poti sa mai zici?? ha ha ha intrebam despre consum pe autorul drive test-ului...

  • DLP, luni, 04.05.2020 15:36

    pentru "cel care nu stie" "D"-ul dupa Skyactiv vine de la Diesel, pe numele mic (complet) Rudolf Christian Karl.

  • Aha, luni, 04.05.2020 16:36

    Citez: " Skoda a făcut tot ce a putut pentru a ieși în evidență." Adevărat! Când folosești numai rigla și echerul, în bună tradiție VAG, nu poți să ai așteptări prea mari. În consecință: urâtă cu spume!

  • noxa 0, luni, 04.05.2020 17:05

    ...hidoșenia are însfărșit un nume și chip. momentul ăla în care trebuie să fugi tare fără să te uiți în urmă...a sosit. brrr

  • Bolivar, luni, 04.05.2020 17:18

    Nu știu ce or vedea unii la design exterior de li se pare frumos sau neobișnuit, ce vad eu e ca păstrează o linie destul de simpla, as spune ștearsă ca și majoritatea mașinilor din grupul vag (mai puțin seat, care au niște modele mai interesante). În rest da, nu e o mașină rea, are preț bun comparativ cu altele din clasa ei și la interior e bine compartimentata. Mie unu nu îmi place la exterior

  • Andrei, luni, 04.05.2020 18:37

    Luati un hatch compact in loc de aceasta masina de clasa mica pe catalige. Aceste crossover-e de clasa mica se conduc mediocru, spatiul e mai mic in habitaclu, materialele sunt mai slabe si costa prea mult pentru ce stiu sa faca. Kamiq nu face exceptie, e o masina anosta.

  • fanel, luni, 04.05.2020 18:45

    @Gabi, esti nou prin zona. Deci stai calm....comentariul ala avea un destinatar clar. Se stie el care. :))) Am avut Skoda in familie. Si doar amintiri placute. Pe vremea cand Skoda nu apartinea de vag iar tu nici nu erai in carti (asta legat de cei 15 ani pe care ii banuiesti ca i-as avea)

  • fan skoda, luni, 04.05.2020 19:56

    WOW ! Nu am mai dat niciodata atatea manute rosii ! Voi chiar nu stiti nimic despre un design frumos ! @Andrei Este EXCEPTIONALA ! Este o masina foarte frumoasa, superba ! Materialele sunt foarte calitative. Spatiu sufient, doar e Skoda.

  • zarnesteanu, luni, 04.05.2020 20:04

    Probabil ca voi vedea foarte rar aceasta masina, poate deloc. Dar din poze mie mi se pare tare urata. Daca spatele e aproape acceptabil, fata e sub orice critica. Interiorul arata bine in schimb. N-am nimic cu Skoda si voi sustine intotdeauna o firma europeana. Dar oferta de fata ma lasa rece sloi. @fan skoda si @Edikkk sunt aceeasi persoana. Probabil de la masinile second hand a trecut o perioada la un dealer de masini asiatice, iar acum, urcand pe scara ierarhiei auto, a ajuns la Skoda. Din pacate, pe cat de enervant si agasant era in trecut, nu s-a schimbat o iota. Baiete, daca ai impresia ca vii aici si bagi texte de marketing, esti in eroare grava. Aici lumea chiar e interesata de masini si stie foarte bine cu ce se mananca o firma sau alta. Cand o sa arati un dram de pasiune auto, o sa te bagam in seama. Dar atata timp cat vorbesti ca proasta satului si bagi propaganda dealer-ului la care lucrezi, o sa-ti iei suturi in c-ur sub forma de manute rosii. Sunt tot mai putini care-ti citesc balariile kilometrice searbede ca o brosura de marketing. Toata munca ta dispare rapid sub rotita mouse-ului si intr-o zi, cand delaerul Skoda o sa descopere ce rahat faci pe Automarket.ro, o sa te dea afara, cum au facut-o si ceilalti. Si iar o sa-ti bagi resume-ul pentru urmatorul job, fara ca vreodata sa-ti fi invatat lectia.

  • Feisbuceala La Max, luni, 04.05.2020 21:08

    @fan skoda ... Mare CIRCAR mai esti ... 20.000E pt o CUTIUTA de clasa mica pt oras si motor de 999 cm3 ... Traiasca marketingul si consumerismul !!! Bagati in cutiuta aia 4 oameni si 4 trolere si mergeti un weekend oriunde... Mai bine alegeti CFR :))))

  • fanel, luni, 04.05.2020 21:38

    @fan skoda nu e frumoasa, e urata si nu ai dat cat ai luat....manute rosii

  • hazard, marţi, 05.05.2020 07:22

    sunt mai lungi comentariile decat stirea in sine, deci v-a placut masina. Hai, nu mai fiti ofticosi.!

  • M, marţi, 05.05.2020 08:49

    N-am nimic cu Skoda, dar.. Niciodata aceasta masina nu merita 4,5 stele la interior, tehnologie si pret. Cu ce iese in evidenta la aceste trei capitole ca sa justifice aproape cinci stele????? Poate ar trebuii ca AM sa fie mai atenti la note - daca sunt obiectivi.

  • Costel, marţi, 05.05.2020 14:06

    zarnesteanu , hai sa-ti intind o mana de ajutor fiindca observ ca se impune ! n-as merge pe fleru' tau nicimacar o fractiune de secunda in ceea ce-l priveste pe exuberantul @fan skoda , tocmai de aceea te invit sa-l identifici de unu' singur in rubrica comment-uri din test-drive-ul V60 T6-Ragnarok

  • zarnesteanu, marţi, 05.05.2020 16:47

    Iti dau un singur exemplu, ca n-are rost sa spun totul. Acum cateva zile a postat exact acelasi text sub amandoua nick-urile, la acelasi articol. Cand bagi copy/paste la greu pe/de pe diferite pagini si sub nick-uri multiple, e inerent sa se intample asta.

  • M_Frank, marţi, 05.05.2020 23:35

    2017 Skoda Rapid (facelift) 1.2t 90cai (clima, geamuri electrice fata, cruise, sensor ploaie\lumina) 10500e+ rabla. Stiu, ca, concurentul direct ar fi Scala, dar cand il "vad" pe "luminatul" de Fanica Skodarul nu am cum sa nu-i raspund, avand in vedere ca e acceasi masina (intelegi ce vreu sa spun) Baiete, in primul comentariu scrii asa: Linia 3 : " Este un SUV frumos, de oras. Va iesi si din oras." > limba romana te bate mai grav ca jandamii pe "los jitanos" Linia 8: "Nu este un SUV de familie, dar are destul spatiu." Destul spatiu pentru cine? Inainte de a te "inarma" cu tastele, judeca , pune cuvintele intr-un notepad apoi transpune-le intr-un comentariu pentru a nu vrei primi nici un feedback negativ. Fa acest efot. Devii mai bun daca gandesti si nu-i judeci pe ceilalti. Fii critic, insa constructiv. Exprima-ti punctul de vedere astfel incat sa starnesti o discutie constructiva. Nu arunca cu vorbe, ca ulterior sa raspunzi cu o replica acida. Din punctul meu de vedere (asa ar trebui sa incepi comentariul) SKODA a luat locul ocupat de VW (pana nu demult), fiind acum un brand (simply clever) GANDIT sa ocupe locul pe care nu-l mai ocupa POLO, GOLF, PASSAT. Eu ii respect pentru ce au facut (exceptand inselatoria) avand in vedere ca niciodata nu ma voi gandi sa-mi iau VW brand chiar daca Skoda de mai sus a fost cumparata la sugestia mea. Prin martie toata lumea scria: "totul va fi bine"; > e genul de comentariu pe care as vrea sa-l vad in in comentariile AM,in sensul ca am stat acasa, ne-am "linistit" si suntem in stare sa comentam calitate. Citesc toate comentariile, cu speranta de a invata ceva, insa in ultima perioada vad multe "porcarii" debitate. Sper ca, continutul sa se imbunatateasca apeland la comentatori, in ultima faza sper sa "filtreze moderatorii" continutul pentru ca de altfel se transforma intr-un continut de postangii. Va multumesc,

  • fan skoda, miercuri, 06.05.2020 14:19

    Vad ca sunt cativa care zic ca este scumpa. Si rivalii sunt tot in jurul a 20.000 de euro. Spuneti-mi, ce masina cu materiale bune, dotata, motor ok, etc, gasiti la sub 20.000 de euro ? Si NU, Duster 4x4 NU se pune. Este Low-Cost si cu materiale tari si proaste. De dotari... nu mai zic, ca nu exista. Toate SUV-urile din aceasta clasa, cu dotari, materiale bune, etc, sunt cam 20.000 de euro. Toti rivalii cu dotari comparabile si materiale bune, sunt cam 20.000 de euro. Majoritatea rivalilor pornesc de la 15.000-16.000 de euro. Dar dotate, ajung la la cam 20.000 de euro. Nu este mai scumpa decat rivalii. Cu motorul de 1.5 TSI 150 de cai si niste optionale, ajunge la 25.000 de euro. Un pret unde si rivalii ajung foarte usor. Si tot 20.000 de euro, sunt si rivalii, tot cu motor de 1.0 Design-ul... Este aceasi poveste ca in cazul lui Skoda Octavia 3 Facelift. Unii ziceau ca-i frumoasa, altii ca-i urata. Dar, s-a vandut in destule exemplare. Asa-i si cu masina asta. In ciuda carcotasilor, acest SUV Skoda, se va vinde ca painea calda. Mai ales ca urmeaza celebra reteta Skoda. Mie imi place. Cel mai bine arata intr-un rosu. Eu am vazut-o pe strada. O Skoda Kamiq in culoarea Rosu Corrida. Cel mai bine ii sta in rosu. Culoarea Maple Brown nu-i sta atat de bine. Este o masina corecta cu un raport pret/calitate foarte bun. Motorul acesta, de 1.0, este pentru consum, pentru oras. Daca vrei s-o folosesti pe autostrada, vacante la mare si munte, motorul de 1.5 si 150 de cai este foarte bun. Aceasta masina are un pret corect. Mai ales ca este SUV si are garda la sol mare. Este un SUV corect. @dan_grc Un an fara teste cu Skoda ?! Doamne fereste ! Eu asteptam acest test de cateva luni ! PS: @AM, o sa testati si varianta cu motor 1.5 TSI si 150 de cai ?

  • pipo, miercuri, 06.05.2020 14:59

    Un model construit in stilul caracteristic Skoda. Cehii nu puteau sa lipseasca de la imparteala placintei Clasa B-Suv (ulet) care a devenit deja suprapopulata as zice, pe cand acu' vreo zece ani era aproape inexistenta. Luat la puricat , acest nou K..q se dovedeste (din pacate) a fi una din cele mai complete oferte in aceasta zona/clasa. Spun "din pacate" cu gandul la americolteanu' nostru -Puma -care iata ca trebuie sa faca fata unei concurente acerbe , sufocante as zice ,chiar daca cele 2 modele au o total diferita abordare . Iar Puma ( nu stiu cat se realizeaza asta) reprezinta un punct de referinta pt. economia noastra, o speranta pentru mii de firme si zeci de mii de angajati. Ma rog, revenind la Kamiq, cum spuneam , Skoda puncteaza in stilul caracteristic la spatiu interior - mult mai mare pt. picioare si cap decat aproape toti ceilalti competitori ,doar latimea tradeaza clasa din care face parte si pe ce platforma a fost construit. Interiorul este la fel de plictisitor ca si exteriorul, te duce imediat cu gandul la o masina de buget , dar inspira constructie solida si totul este la locul lui . Atentie insa cu nivelele de echipare, simplitatea din prezent a bordului la Skoda face sa se vada si mai mult diferenta intre nivelurile de echipare, orice tuseu cromat sau inch in plus se vede imediat, nivelul slab de echipare arata oribil . Un mare plus pt. modulul multimedia cu touchscreen - functioneaza foarte bine si arata foarte bine, un lucru extrem de important in in prezent. Dar ATENTIE, un detaliu mic dar zic eu foarte deranjant - din dorinta de a-i impaca pe toti cred, Skoda a pus mai jos pe consola si un modul separat de comanda pt. AC , de la care ( nu stiu daca este o scapare ) poti controla doar temperatura nu are insa si comanda pt. nivelul de ventilatie ce poate fi schimbat doar daca intri in meniu pe touchscreen - destul de "stupid" as spune eu . Dar pe de alta parte K..q-ul cel mic puncteaza cu alte mici detalii : buzunare pe lateralele scaunelor fata ( un loc poate pt. manusi/masca- zilele astea !!??) , umbrela din usa sau (foarte haios mi-a parut) lumina din portbagaj ce poate fi detasata si folosita pe post de lanterna la nevoie . La nivelul portabgajului, Skoda a taiat vreo 12 cm dupa axul spate ca sa ramana si Scala cu ceva in avantaj si au rezultat "doar" vreo 400 litri capacitate, suficient zic eu pt. ca unii clienti sa fie deturnati de pe la niste compacte de la competitie. De altfel este clar ca acest model abordeaza clientii care doar "au nevoie" de o masina si nu sunt pasionati de auto , adica cei care conduc din necesitate si nu din placere ( si credeti-ma ca primii sunt mult mai multi) si care din motive "de turma" vor o masina mai "cocotata" chiar daca una cat mai compacta. Iar Skoda le ofera un pachet destul de complet prin acest model . Nici exteriorul nu este punctul decisiv pt. acesti clienti , din contra, majoritatea se feresc de un design "cochet" sau extravagant sau prea sportiv , drept urmare Skoda isi permite sa experimenteze putin doar cu fata modelului - o combinatie ciudata intre actualul Karoq si un plagiat la Kona ( care apropo @AM ,lipseste cu desavarsire din comparatiile voastre , de altfel observ ca taiati cu obstinatie modelele sud coreene la sectiunile unde faceti comparatii , nu am nici-un interes deosebit doar ca nu imi pare corect). PS1 : am 'vizitat" modelul , sper ca si cei care pun etichete pe-aici. PS2 : scuze pt. "cearceaf". PS3 : @zarne , Edik e deja un vis frumos..