Drivetest Peugeot 3008 facelift

1.6 PureTech 300CP PHEV GT Pack AWD
Peugeot 3008 facelift zoom
de Bogdan Mirică
Luni, 11.05.2020
Dovada

N-am înțeles vechiul 3008. Vă spun sincer. Mi s-a părut întotdeauna o struțo-cămilă care încearcă să împace pe toată lumea oferind alură de monovolum, la pachet cu o gardă la sol de crossover. E lesne de înțeles că și designul era... greu de înțeles.

Cu toate acestea, vechea generație 3008 s-a vândut foarte bine la nivel european. Chiar și în România, unde o mare parte din clienți se ghidează după criterii estetice.

În ciuda acestui context favorabil, Peugeot nu s-a îmbătat cu apă rece. Chiar dacă prima generație a lui 3008 era un succes, monovolumele sucombau. Adică jumătate din identitatea lui 3008. Prin urmare, francezilor nu le rămânea decât o direcție: aceea a SUV-urilor.

Și, din fericire, decizia de a face din 3008 un SUV s-a potrivit perfect și cu explozia acestui segment. Europenii au început să cumpere tot mai multe SUV-uri compacte și ghiciți cine a avut de profitat.

Astăzi, Peugeot 3008 a devenit o somitate în segmentul său. Vânzările l-au plasat în topul celor mai populare SUV-uri compacte, suflându-i în ceafă lui Nissan Qashqai. Asta, deși mulți cârcotași s-au văitat că 3008 nu este un SUV adevărat pentru că nu oferă 4x4. Dar până și afirmația asta e perimată într-un segment în care clienții sunt foarte fericiți și cu 4x2.

Cu toate acestea, Peugeot a vrut să le arate tuturor că își poate încorda mușchii suficient pentru a se ridica deasupra celorlalte SUV-uri din segment. Cu ce? Cu un 4x4 și un tren de propulsie hibrid. Așa a apărut de nicăieri cel mai puternic Peugeot al momentului. Când nimeni nu se aștepta, am fost loviți în moalele capului cu 300 de cai putere.

  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Testul meu cu prima versiune hibridă a actualului Peugeot 3008 a avut loc la Barcelona, pe un traseu care a însumat aproximativ 60 de kilometri. M-am bucurat de cei 300 de cai putere ai lui Peugeot 3008 Hybrid4, însă, pentru cei mai slabi de înger și mai cuminți din fire, Peugeot oferă și o versiune hibridă potolită, cu doar 224 de cai putere (arhitectura este similară cu ceea ce am găsit în testul lui Peugeot 508 Hybrid). Din păcate, aceasta nu vine cu tracțiune integrală, adică fix ce-și doresc foarte tare românii în segmentul ăsta, dar nu cumpără niciodată.

Revenind la vârful de gamă testat în peninsula Iberică, trebuie să vă spun că cei 300 de cai putere sunt obținuți nu din unul, nu din două, ci din trei motoare. Unul este pe benzină, are 1.6 litri și livrează 200 de cai putere. Este secondat, tot pe puntea față, de un motor electric de 110 cai putere. Pentru a obține tracțiunea integrală, Peugeot folosește un al doilea motor electric pe axa spate, acesta oferind 113 cai putere.

Din ecuația plug-in hybrid nu putea lipsi bateria, cu o capacitate de 13.2 kWh.

Așa cum bănuiți, cei 300 de cai reprezintă un bagaj de resurse extrem de generos pentru modelul francez. Te trezești într-un SUV care accelerează neașteptat de repede, iar decorul se mișcă mai bine decât te-ai aștepta. Nu există explozii de putere sau o livrare brutală, surescitată. Cuplul de 520 de Nm este oferit gradual și toată senzația de dinamism este una progresivă.

Ansamblul hibrid este completat de o transmisie automată cu 8 rapoarte, care schimbă liniar, fluid și fără sincope. Retrogradarea se face decent, fără ruperi de ritm sportive. Există padele în spatele volanului și chiar un mod B, în care mașina recuperează energia atunci când ridici piciorul de pe accelerație.

Cum se întâmplă de obicei pe astfel de modele, avem patru moduri diferite de rulare. Modul Zero Emission permite folosirea motoarelor electrice și a energiei din baterie, adormind complet motorul pe benzină. E o rulare serenă, calmă, plăcută, care poate ajunge chiar și până la 135 de km/h. Este liniștitoare în oraș și la viteze de 70-80 de km/h.

Modul de rulare Hybrid gestionează singur funcționarea celor trei motoare. Este cel în care pornește de fiecare dată mașina și cel care prioritizează plecările de pe loc electrice. Modul Sport trezește la viață toate resursele celor trei motoare și îți arată că mașina chiar are 300 de cai. Ar mai fi și modul 4WD, care trimite toate resursele motorului electric de pe puntea spate doar către roțile spate.

renovatio e-charge
Pentru a facilita transportul pe distanțe lungi cu mașina electrică, Renovatio e-Charge oferă acoperire la nivel național a principalelor rute de transport. Mai mult, stațiile Renovatio fac parte din coridorul trans-european, zona sud-estică.

Consum

Chiar dacă promite 300 de cai putere, Peugeot 3008 Hybrid4 promite să țină cu buzunarul proprietarului. Pentru asta nu ne ajută benzinarul, ci bateria aia de 13.2 kWh, despre care vă vorbeam mai sus. Ea garantează o autonomie oficială, calculată în regim WLTP, de 59 kilometri.

În testul meu din Barcelona, am rulat 10 kilometri în mod pur electric prin oraș. Resursele rămase în baterie indicau încă 40 de kilometri autonomie. Cu tot cu funcția de recuperare activată în mediul urban, eu sunt de părere că puteți parcurge cel puțin 40 de kilometri cu un plin de baterie. În oraș. În afara lui, probabil mai puțin.

Dar ținta SUV-ului hibrid sunt deplasările urbane, care necesită un consum mare de carburant. Prin urmare, dacă o să încărcați regulat bateria, „o să se pună praful” pe benzina din rezervor, pentru că o să faceți naveta acasă-birou-acasă doar electric. Încărcarea o să dureze, dacă optați pentru o alimentare de la o priză casnică: aproximativ 7 ore. Dacă instalați un wall-box în garaj, atunci încărcarea o să se poată face în doar o oră și 45 de minute. În acest caz este esențial și cablul de încărcare oferit opțional de Peugeot.

În cadrul testului meu din Spania, după cei 10 kilometri parcurși electric, am trecut în modul Hybrid și m-am bucurat de resursele mașinii. E drept, am avut și perioade calme, în care m-am bucurat de confort. Am terminat cei 65 de kilometri cu o medie de consum de 5 litri/100 de kilometri. În fișa oficială, Peugeot anunță o valoare de consum de 1.3 litri/100 de km. Este infimă, ușor utopică, dar justificată de faptul că din cei 100 de km, 59 pot fi electrici.

Dacă ne uităm în segment, vedem că fratele de platformă, adică Opel Grandland X Hybrid4 este insesizabil mai gurmand, cu 1.4 litri/100 de km. Dar nu la el trebuie să ne uităm ca să înțelegem eficiența. Trebuie să ne uităm la Ford Kuga PHEV, care, cu motorul de 225 de cai, promite un consum mediu de 1.4 litri/100 de km și o autonomie pur electrică de 56 de kilometri.

Kia Niro PHEV promite aceeași valoare de consum de 1.3 litri și o autonomie electrică de 58 de kilometri. E drept, are mult mai puține resurse. Mitsubishi Outlander PHEV are și el un bagaj de resurse mai mic decât 3008 Hybrid4, dar promite un consum mediu mai mare: 2 litri/100 de kilometri.

Performanţe

E greu să reziști tentației de a călca zdravăn accelerația. Pentru că, atunci când o faci, ești răsplătit cu o accelerație plăcută. Sunt doar 5.9 secunde de la 0 la 100 de km/h, o valoare cu care se lăudau în trecut hot hatch-urile. Viteza maximă nu este nici ea de neglijat, pentru că se oprește la 235 de km/h, destul de mult pentru SUV-urile din acest segment. Bineînțeles, este identică cu cea a lui Grandland X Hybrid4.

Cât privește accelerația, se pare că 3008 Hybrid4 este mai rapid decât fratele său neamț. Când vine vorba despre rivalii enumerați mai sus, 3008 Hybrid4 este clar superior, oferind valori de accelerație mult mai bune decât ale lui Ford Kuga PHEV, Mitsubishi Outlander PHEV și Kia Niro PHEV. E drept, este ajutat de și mai multe resurse.

Interior

Cu sau fără motorizare hibridă, Peugeot 3008 oferă unul dintre cele mai atrăgătoare interioare din segment. Chiar și acum, în a doua parte a carierei. Materialele folosite la interior au o calitate ridicată, însă, e drept, în părțile inferioare ale bordului, plasticul e ceva mai tare. Ergonomia rămâne prietenoasă, cu un timp relativ redus de acomodare.

Avem însă în continuare aceeași trăsătură când vine vorba de butoane: ele trebuie apăsate ceva mai tare. Dispunerea lor sub formă de clape de pian și decorarea cu elemente metalice conferă însă un aspect premium și o plăcere la fiecare apăsare.

Consola centrală este bine structurată, însă spațiul pentru păstrarea telefonului mobil, echipat și cu încărcare prin inducție, poate fi destul de greu accesibil. Scaunele sunt în continuare foarte confortabile și sunt îmbrăcate într-o combinație de piele și Alcantara gri Greval, care va bucura atât ochiul cât și simțul tactil.

Dacă la toate acestea mai adăugăm și tehnologizarea ambianței, cu ecrane generoase și iluminare ambientală, obținem un interior care va seduce foarte ușor. Pe locurile din spate există loc decent, însă 3008 Hybrid4 nu excelează. Portbagajul a scăzut și el în dimensiuni. Capacitatea a sărit de la 528 la 395 de litri. Există câteva spații de stocare sub podea, însă ele sunt limitate. Din fericire, încărcarea lucrurilor în portbagaj este facilă, iar hayonul are acționare electrică.

Preţ de achiziţie

Peugeot nu a publicat încă prețurile noilor 3008 Hybrid și Hybrid4 în România. Însă, cu siguranță, valoarea acestora va fi mai mare decât cea a versiunilor convenționale. Dacă ne uităm în segment, vedem că și ceilalți rivali hibrizi sunt mai scumpi decât alternativele lor cu motoare convenționale.

Însă, nu trebuie să uităm că în cazul lui 3008 Hybrid poate fi aplicat și ecobonusul oferit de statul român (20.000 de lei, adică puțin peste 4000 de euro), cumulat cu prima de casare a unui vehicul prin programul Rabla (aproximativ 1500 de euro).

Opel Grandland X Hybrid4, cu 300 de cai și tracțiune integrală, pornește de la 43.900 de euro. Noul Kia eNiro PHEV costă începând cu 35.000 de euro, însă vorbim de resurse clar inferioare. Ford Kuga PHEV pornește de la 36.400 de euro, însă poate ajunge la aproape 42.000 de euro cu nivelul de echipare Vignale. Și în acest caz vorbim despre o putere clar inferioară lui Peugeot 3008 Hybrid4. Mitsubishi Outlander PHEV pleacă de la 42.400 de euro, și el cu performanțe inferioare francezului.

Siguranţă

Peugeot 3008 a fost numit Mașina Anului în Europa în 2017, iar această distincție nu putea să vină fără un rezultat cât se poate de bun la EuroNCAP, acolo unde modelul francez a adunat 5 stele după un comportament bun la toate capitolele. Fiindcă 3008 Hybrid4 este derivat din modelul convențional, putem atribui acest punctaj și versiunii eco.

SUV-ul francez nu duce lipsă de sisteme moderne de asistență a șoferului, astfel că veți regăsi între elementele opționale sau standard ale mașinii (în funcție de echipare) o suită completă de elemente care vă ajută atunci când conduceți mașina. De la frânare automată în caz de urgență cu funcție de alertă la apropierea de mașina din față până la avertizare la schimbarea involuntară a benzii. De la monitorizarea unghiului mort la pilot automat adaptiv care poate opri mașina automat în caz de nevoie.

Ţinută de drum

Cum te simți într-un Peugeot de 300 de cai putere? Destul de agil, însă nici pe departe ca într-o mașină sportivă. Pentru că, deși sub capotă ai resurse bune pentru o liniuță sau un demaraj susținut, pe viraje Peugeot 3008 Hybrid4 plătește tribut caroseriei sale înalte.

Și nu e vorba doar despre caroserie. Trebuie să luați în calcul și faptul că mașina cântărește aproape 1.9 tone, ceea ce înseamnă multă inerție pe viraje și frânare. Așa că ar fi bine să luați asta în considerare atunci când vă avântați pe trasee sinuoase. Senzațiile resimțite la accelerare sunt plăcute și îți pun sângele în mișcare, dar ele se domolesc pe măsură ce începeți să simțiți ruliul.

Direcția, foarte asistată și plăcută în oraș, nu ajută foarte mult pentru un comportament sportiv. E drept că dacă veți selecta modul de rulare Sport veți simți că direcția a devenit ceva mai rigidă. Însă, ea nu câștigă foarte mult în precizie și în transmiterea informațiilor despre suprafața de rulare. Așa că s-ar putea doar să ghiciți care e limita aderenței.

Din fericire, sistemul de tracțiune integrală poate contribui la acest aspect. Tot modul de rulare 4x4 este responsabil și de ieșirile în teren accidentat. Dacă aveți bateria suficient de încărcată, Peugeot 3008 Hybrid4 ar putea chiar să ruleze în modul 4x4 doar cu ajutorul motoarelor electrice. Un aspect important și de bun simț atunci când ajungi în natură și nu vrei să poluezi. Nu vă imaginați escapade off-road mult prea dificile, pentru că unghiurile mașinii nu permit asta.

Vizibilitate

Deși 3008 Hybrid4 nu vine în general cu probleme de vizibilitate, luneta mașinii plătește tribut unui design posterior masiv și scade în dimensiuni în raport cu alți concurenți din segment. Asta înseamnă că vei avea o rază vizuală ușor limitată, dublată de faptul că și ultimul rând de montanți este destul de generos.

Aici mai ajută sistemul de vizualizare prin cameră în marșarier. Există și posibilitatea de a vedea mașina de deasupra, la 360 de grade, printr-un mix vizual oferit de camerele montate de jur împrejurul acesteia. Nici calitatea grafică a sistemului Visiopark nu este însă cea mai bună de pe piață.

În rest, poziția înaltă din 3008 te ajută să te orientezi bine în spațiu când vine vorba de spații restrânse în care ai nevoie de un unghi ceva mai larg la manevre. Primul rând de montanți nu este tocmai minunat în virajele strânse.

Tehnologie

Așa cum spuneam și la capitolul interior, Peugeot 3008 Hybrid4 poate seduce foarte ușor. Pe lângă designul futurist al cabinei și materialele folosite, SUV-ul francez mizează și pe o tehnologie avansată. Vorbim despre un ecran complet digital pentru instrumentele de bord. Are o grafică plăcută și se mișcă decent.

În centrul planșei de bord putem avea un ecran de până la 10 inch, și el cu o grafică bună. Simțul tactil și puterea de procesare lasă loc de mai bine. Meniul are nevoie de o ușoară acomodare, însă, din fericire, mașina oferă Apple CarPlay și Android Auto.

De asemenea, așa cum se întâmplă în cazul unui model hibrid, și ecranul din spatele volanului și cel din centrul planșei de bord au primit noi secțiuni în meniu. Acestea oferă detalii despre modul de funcționare, despre cum încarcă mașina și despre perioadele de rulare pur electrică. Sunt statistici utile, care îi vor fi pe placul viitorului client.

Sistemul de navigație oferit de Peugeot este semnat de TomTom și garantează, în țările cu apă caldă, informații live din trafic și căutare online a locurilor de parcare disponibile. Bonus, în cazul mașinilor hibrid sau electrice, acest sistem multimedia oferă informații și despre punctele de încărcare disponibile.

Design

Peugeot 3008 a fost printre primele modele care au readus seducția estetică în gama Peugeot. Surprinzător, având în vedere din ce urmaș se naște. Lasând cârcotelile la o parte, e clar că 3008 a ridicat standardul estetic în segment. Un segment care a devenit extrem de aglomerat în ultimii ani.

Versiunea hibridă nu aduce nimic nou, cu excepția unor logo-uri distincte. Un ochi atent o să observe și faptul că există două capace pentru alimentare: unul pentru benzină și unul pentru energie electrică. Evident, în ecuația designului introducem și interiorul, astfel încât Peugeot 3008 se califică lejer în galeria celor mai reușite modele din clasa compactă.

Nu ne-a placut

  • Sunetul motorului la turații înalte
  • Reacțiile sistemului multimedia
  • Inerția pe frânare

Ultimele teste

Comentarii (12)

  • fan skoda
    Calitatea anumitor materiale...
    Acelasi lucru si la testul cu 508 PHEV...

    Nu inteleg "politica" PSA.
    Ofera tractiune integrala DOAR pe PHEV !

    DS 7 Crossback, Peugeot 3008, Opel Grandland X...
    NU ofera 4X4 pe mai multe versiuni. Doar pe PHEV...

    300 de cai putere si acceleratie 0-100 km/h in 5.9 secunde. hmm...

    Ai consum mic si o acceleratie foarte buna.

    Interiorul este foarte ok. Are Apple CarPlay si Android Auto.

    Dar totusi, calitatea ANUMITOR materiale...

    E bine ca exista si versiune PHEV, cu 4x4.
    Oricum, nu am vazut multe 3008-uri sau 5008-uri. Sunt chiar putine, pentru valul de SUV-uri.
    Probabil din cauza ca NU exista 4x4.
    Sunt foarte rare.
    Am vazut, in fiecare zi, foarte multe Karoq-uri si Kodiaq-uri.

    Volumul portbagajului a scazut foarte mult. Doar 395 l. Sub 400 l.
    E o diferenta de "doar" 20 l intre acest 3008 (395 l) si Vitara (375 l)

    Segmentele SUV sunt din ce in ce mai aglomerate...

    Pentru o familie cu un copil, cred ca sunt destui si doar 395 l.
    Se poate pune si cutie de bagaje daca este nevoie.

    Acest SUV, este bun si pentru iesirile in natura. Off road usor. Pe un drum forestier, pe la munte sau mare, drum prafuit, etc.

    Este un SUV PHEV ok.
    Design-ul exterior/interior este ok.
    19 25
  • cum ofera motoarele electrice 213CP cand motorul termic dezvolta 200CP la turatie maxima si acumulatorii au o autonomie de numai 60km?Dupa primii 60km motorul termic trebuie sa incarce si acumulatorii.Cum ramane cu puterile mentionate.Consumul este o minciuna nu utopie!Articolul este laudativ, nici nu se putea altfe.l
    21 21
  • ACE - Craiova
    ATENTIE privind cele 3 motoare:
    "....cutia de viteze automată EAT8 este un Aisin cu 8 trepte.
    Motorul electric din față, dezvoltă 81 kW (sau 110 CP), iar al doilea motor electric, instalat în elementul transversal din spate, 83 kW sau 113 CP. Rețineți că acesta din urmă implică înlocuirea osiei de torsiune montată la celelalte 3008 cu un design mult mai rafinat.
    Dacă adăugăm puterile, obținem 423 CP, de ce un total anunțat de doar 300?
    Deoarece cele trei motoare nu ating potența maximă simultan."

    ""....hibridizarea, pe această versiune cu tracțiune pe patru roți, induce un exces de greutate de 340 kg, din care 120 kg se datorează bateriilor. "

    https://www.caradisiac.com/essai-peugeot-3008-hybrid4-2020-l-hybride-du-plaisir-180812.htm

    CONCLUZIE: cele 3 motoare NU vor functiona vreodata simultan ci doar in combinatii de cate doua.

    Una peste alta, autonomia pur electrica este de 52 km in ciclul WLTP dar ceea ce pare cam scump la aceasta masina PHEV este chiar .....pretul......

    Am mai spus ca, eu unul as fi facut (SI) o varianta PUR ELECTRICA, care sa contina doar cele doua motoare electrice, de 113 si 110 CP, montand o baterie de circa 70-75 kWh care ar conduce masina circa 500 km in regim WLTP...aidoma TESLA Model Y...
    33 9
  • 1915 kg . Doi pasageri adulti si doi copii plus bagaje, AC si un drum de munte sau de mare, ca tot e adresata familistilor. Oare cum o sa arate consumul? Dar stai, unde pun bagajele pentru patru persoane?
    ACE, mi-a placut faza cu pretul.
    O zi buna!
    23 6
  • Foarte interesanta masina, in sfarsit au venit si cu mult asteptata varianta 4x4. Cu 40km autonomie, practic alimentezi de 2 ori pe saptamana si mergi full electric, fara sa consumi benzina. La drum lung e relativ, depinde ce inseamna drum lung. Daca vb de maxim 200km, tot scoti consum bun, mergi in electric 40 si restul pe benzina, e ok. una peste alta mie imi place masina, mai ales la interior, extrem de eleganta. acum sa vedem si pretul...
    19 11
  • Andrei
    Care este sprintul 0-100km/h cu acumulatorul descarcat? Ce sens are o masina de 2t cu tot cu sofer la drum lung, propulsata de un motor 1.6 pe benzina? Ce sens are o masina atat de mare cu un portbagaj atat de mic? Ce sens are o masina cu spatiul interior al unei compacte si care va costa peste 40000 euro? Ce fac iarna, pe zapada, cu o tractiune fata si o masina de 2t cu acumulator descarcat si fara tractiune pe puntea spate? Care e rostul unei masini atat de mari in oras, pentru ca doar acolo va merge electric? Cat spera sa vanda Peugeot cand in zona aia de pret exista X3 si Q5 hibrid?
    20 20
  • fan skoda
    Ca SUV PHEV de familie, Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai bun din acest segment. Are 463 l volum portbagaj.
    Tot sub 500 l sunt, dar macar sunt peste 450 l. Este mai ok.
    9 20
  • ...1,3 l/100 km? Aștept și 0,13 l/100 km, fiindcă hârtia suportă orice.
    Aritmetic vorbind, cei 5 l/100 km văzuți de Bogdan pe computerul de bord (reali 5,3-5,4) după 65 km rulați din care 10 km electrici înseamnă un consum mediu conducând *relaxat* de 8 l/100 km doar cu propusie ICE.
    Nu e rău pt 2 tone deplasate, dar nici epocal de puțin. Bine că (aproape) toată lumea e mulțumită, în frunte cu ipocriții birocrați UE.

    În rest, mașina e încă trendy și se vinde în draci nu doar în Franța, deși fiabilitatea ei șchioapătă și la versiunile normale (evident că mai simple). Mai rar e vb de hibe catastrofice, dar cele enervante și repetate tip *bord brad de Crăciun* apar frecvent în statistici.

    Concluzie strict personală: chiar dac-aș fi eco-virusat și cu bani de aruncat, PHEV-urile PSA nu mi-ar face cu ochiul.
    Inutil să mai adaug: jos cu dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-)))
    35 13
  • Erată: +9 l/100 km ar rezulta de fapt din calcule mai atente.
    Și, ca să nu fiu luat drept hater PSA, Peugeot e și la noi receptiv-operativ cu rezolvarea defectelor -- zic de alea apărute în garanție, clar.
    Pe de altă parte, garanția nu e de 5-6-7 ani ca la alții cu ochii ceva mai oblici... ;-)
    30 8
  • Nici o masina moderna nu foloseste separat motoarele electrice si cu ardere interna. Chiar si cu bateriile complet descarcate, da, va merge un timp si pe incarcarea bateriilor (plus energia regenerativa de la franare). Odata bateriile incarcate, chiar si partial, vor ajuta pentru scurt timp motorul de 1.6 in cazurile de fortaj maxim, la depasiri, la plecarile de pe loc. Pe autostrada, la viteza stabila, motorul clasic nu mai e atat de solicitat si poate incarca si bateriile pentru o vreme.

    Cu putina experienta, se poate conduce "la consum" cu rezultate foarte bune. Chevrolet Volt are in teorie o autonomie electrica de 100km, dar proprietarii, dupa o vreme au invatat sa treaca frecvent de 100km pentru ca s-au prins de micile trucuri ale condusului hibrid. Ma indoiesc ca europenii n-or sa se prinda si ei, mai ales in conditiile in care faci naveta zilnic pe aceeasi ruta :). Pe distante mult mai scurte decat americanii.

    Puterile nu se insumeaza la un automobil hibrid. Intodeauna va fi mai putin, chiar si cu toate 3 motoarele cuplate simultan. Credeam ca asta se stie de vreo 10-15 ani :)

    Pentru o masina de oras + iesiri periodice in extraurban, Peugeot a facut o treaba foarte buna cu 3008. Sper sa le mearga vanzarile din plin!!!
    26 7
  • 220 cp la un motor de 1.6 e ceva. În altă ordine de idei, pentru cei care se mai îndoiesc și cârcotesc, este foarte clar că viitorul apropiat și foarte apropiat este al hibridelor și cred că pentru etapa actuală sunt cele mai potrivite, cel puțin până când încărcarea unui electric pur va dura maxim 30-40 de minute. Cu o autotnomie de cel puțin 50 de km in oraș hibridele vor avea un cuvânt greu de spus.
    20 14
  • Andrei
    Daca m-ar interesa SUV-urile masina asta ar fi probabil in capul listei.

    In alta ordine de idei... "Surprinzător, având în vedere din ce urmaș se naște" - Bogdan, ne explici, te rog, cum te poti naste din urmasi?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru