Volvo anunță cel mai mare recall al său din istorie: 2.2 milioane de mașini, rechemate în service din cauza unei posibile probleme la centuri

de Daniel Popescu, Foto: Volvo
Vineri, 03.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo recheamă în service 2.2 milioane de mașini la nivel global din cauza unei posibile probleme la cablurile pentru centurile de siguranță din partea din față.

Volvo a anunțat în această săptămână cel mai mare recall din întreaga sa istorie.

Constructorul suedez a decis să recheme în service 2.2 milioane de mașini la nivel global după ce a identificat o posibilă problemă la centurile de siguranță din partea din față.

"Problema este legată de un cablu de oțel conectat la centurile de siguranță din partea din față. În circumstanțe rare sau în urma acțiunilor utilizatorilor, cablul se poate deteriora pe parcursul timpului. Acest lucru ar putea produce daune cablului, ceea ce ar rezulta într-o reducere a funcției centurilor de siguranță", menționează oficialii mărcii.

De aceasta potențială problemă sunt afectate modele precum Volvo S60, V60, V60 CC, XC60, V70, XC70 sau S80 produse între anii 2006-2019.

Potrivit unor informații neoficiale publicate de Automotive News, circa 412.000 de unități vor fi rechemate în service în Suedia, în timp ce în Statele Unite sunt afectate circa 308.000 de unități.

Volvo va contacta proprietarii vehiculelor afectate de recall și le va cere acestora să discute cu propriul dealer Volvo pentru a stabili o programare la service.

Așa cum se întâmplă în astfel de cazuri, operațiunea din service este gratuită pentru proprietarul mașinii.

Via Reuters, Automotive News

Comentarii (9)

  • Niste chinezarii...
    I-a ciuruit...
    21 7
  • beh hatere, numa oamenii finuti, inteligenti si destepti si frumosi cumpara si are volvo ca e cea mai buna masina din univers. ia betut pe nemti la iei acasa beh
    3 18
  • @Yoyo mamen
    Asa k tine genuinule kare esti, primit k kadou.
    Mai sparge niste seminte si te gudura in voulvuaka ta... Da' sa nu uiti centura!
    12 2
  • @Yo si ceilalti
    Dragii nostri retarzi: Volvo a facut acest recall de bunavoie si nesilit de nimeni, fara sa se fi intamplat vreun accident, pentru siguranta celor ce le cumpara.
    De partea cealalta a baricadei avem comapnia care vinde la cocalari:
    https://www.industryweek.com/the-economy/regulations/article/21966565/bmw-fined-40-million-for-recall-violations
    https://www.dw.com/en/south-korea-to-fine-bmw-10-million-over-engine-fires/a-46851142
    https://www.telegraph.co.uk/news/2018/06/08/bmw-regulator-failed-recall-faulty-cars-led-death-gurkha-veteran/
    Deci daca puteti face diferenta inre un recall pentru siguranta voastra si amenzi platite si oameni morti pentru ca altii nu au facut recall, ati mai evoluat putintel, dar ma indoiesc.
    Cele mai multe afectate masini de recall sunt din Suedia. Si surprinzator in Suedia sunt cei mai putini morti in accidente rutiere pentru ca Volvo vinde mai mult decat BMW, Audi si Mercedes la un loc.
    Cocalari, puneti mana pe carte ca e grav !!!
    Nu plangeti prea mult, prin ROmania Volvo la recall vor fi foarte putine, In schimb BMW si mercedes daune totale si refacute din bucati circula pe strazi o gramada, deci sunteti in siguranta.
    https://inspectorauto.ro/ro/blog/epava-de-bmw-seria-7-reparata-tzipla/
    https://0-100.ro/2015/11/16/cat-de-epave-pot-fi-unele-masini-vandute-in-romania-daune-cumulate-cu-valori-mai-mari-decat-pretul-de-noua-al-masinii/
    https://www.youtube.com/watch?v=b1ZmXxxkqco
    https://www.youtube.com/watch?v=VZtPi_1WVuY

    Deci feriti-va de Volvo cat puteti, sunt chinezisme nasoale si cu recall pentru un posibil defect.

    https://m.automarket.ro/stiri/mercedes-benz-constructorul-cu-cele-mai-multe-recall-uri-in-europa-in-2019-germanii-lideri-cu-56-de-rechemari-in-timp-ce-dacia-a-avut-16-recall-uri-96137.html
    6 21
  • Asta ultimul esti destept tare, iti place cu tesla-n....? Cica Volvo face recall de bunavoie, ca respect pt client, nu ca germanii, dar in ultimul link apare Mercedes cu cele mai multe recalluri :)
    18 3
  • Stai linistit, nu merita nici macar sa il bagi in seama de ofuscat fudul ce e...pur si simplu pierzi vreme cu astia ca el, anonimi in spatele tastaturii si plini de zel, cand de fapt sunt vai de mama lor, dar se cred importanti ca dau ei replica la toti. Nici macar nu pricepe despre ce e vorba in propozitie si sare ca papagalul oparit la toate marcile ca sa arate ce tare e volvo, desi cred ca nici macar nu are masina, poate doar de jucarie.
    Realitatea e ca au probleme, deci trebuie rechemate.
    15 2
  • Ideea cu ultimul link era alta: desi germanii abunda in recall-uri, prostimea ii sustine.
    Daca Volvo face sare imediat si "niste chinezarii"
    Dar e greu sa explici ceva la romani, ca nu judeca.

    Se pare ca si la germani la plac chinezariile, vad ca Mercedes face intelegeri cu chinezii pentru baterii, dar desigur bateriile alea vor fi Made in Germany :))

    Hai ca sunteti simpatici cocalarilor !
    2 15
  • inexorabil
    Văd că s-a iscat, de ceva vreme, un veritabil război fani Triada vs fani Volvo. Nu intenţionez să mă “intersectez” cu aceste fricţiuni (oricum, inutile, dacă nu păguboase), dar mă văd nevoit să specific că adevărul este unul singur şi incontestabil: tocmai domeniul la care se presupune că străluceşte Volvo (siguranţa) a cunoscut cele mai importante inovaţii şi aplicaţii sub cupola industriei germane de profil! Graţie însă a doi pionieri…maghiari: Béla Barényi şi Járay Pál. Nişte nume la fel de uriaşe ca Ferdinand Porsche! Cel puţin Barényi se confundă cu (baza sistemului de protecţie al lui) Mercedes-Benz. Faimosul concern german l-a supranumit “Father of Passive Safety”. Iar Járay a revoluţionat arhitectura exterioară în sens aerodinamic (ceea ce face pilotajul mai uşor de controlat, încurajând conceptul de siguranţă activă), Audi Typ K Stromlinien Versuchswagen punând temelia unei noi ere pentru odiseea automobilului. Să nu uităm să menţionăm alte două elemente fundamentale pentru protecţia pasagerilor: structura rigidă a habitaclului (Chevrolet, 1936) şi centura de siguranţă cu prindere în trei puncte (patentă americană, 1955).

    În loc de concluzie: zi de zi, Germania şi SUA deasupra întregii planete auto!

    PS. Ce mi-ar plăcea (dar ar fi şi în logica firii) ca Benelux şi Scandinavia să se “desprindă” de bătrânul continent şi să să “navigheze” spre “orizonturile roşii” extrem-orientale.
    8 1
  • Volvo a pierdut avantajul sigurantei, nu ca n-ar mai fi bune la acest capitol, ci pentru ca si ceilalti au ajuns sa faca masini la fel de sigure. Ramane asa zisul exclusivism, mai mult virtual, ca alde Marean n-au Volvo, au unele frustrari si atat, un S90 cu aceleasi dotari este mai scump decat un seria 5, de ce ? Exclusivism ? Volvo nu este Bentley sau Porsche. Este fiabil ? Nu prea.
    15 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru