Volkswagen pregătește versiuni plug-in hybrid pentru Tiguan facelift și Arteon facelift: debutul acestora este programat în 2020

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 01.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Tiguan facelift și Arteon facelift vor primi versiuni plug-in hybrid. Debutul celor două modele este programat pentru 2020, iar variantele PHEV ar putea împrumuta motorizarea cu 245 CP disponibilă în prezent pe Golf GTE.

În urmă cu cinci ani, Volkswagen a prezentat conceptul Tiguan GTE, SUV-ul nemților fiind echipat cu un sistem plug-in hybrid de propulsie. Planurile inițiale vizau o lansare globală, însă abia la jumătatea anului trecut, producătorul german a făcut un prim pas în această direcție: lansarea lui Tiguan L PHEV (foto) pe piața din China.

Acum, oficialii producătorului german au confirmat că în cursul anului curent vom face cunoștință cu Tiguan facelift plug-in hybrid. Cel mai probabil, SUV-ul compact dezvoltat de nemți va fi echipat cu noul sistem PHEV introdus în gamă odată cu lansarea lui Golf GTE.

Hatchback-ul folosește un motor pe benzină de 1.4 litri cu 150 de cai putere și un motor electric de 85 kW. În total, sistemul oferă 245 de cai putere și 400 Nm, iar resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu șase trepte. Bateria de 13 kWh promite o autonomie de până la 60 de kilometri.

De asemenea, de pe lista producătorului german nu va lipsi nici versiunea de performanță R.

O serie de prototipuri ale viitorului Tiguan R au fost surprinse în timpul testelor, iar conform surselor, SUV-ul de performanță va fi echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri cu 300 de cai putere și 400 Nm. În prezent, același propulsor este utilizat de Volkswagen și pe SUV-ul T-Roc R.

Mai mult decât atât, nemții pregătesc și lansarea lui Arteon facelift. Modelul va primi și el o versiune plug-in hybrid, iar prezentarea va avea loc tot în cursul acestui an. Și în cazul viitorului Arteon PHEV, sistemul de propulsie ar urma să fie împrumutat de la noul Golf GTE.

Comentarii (6)

  • ACE - Craiova
    In ceea ce-l priveste pe Tiguan PHEV, daca varianta actuala (clasica), cu garda la sol de 20 cm, best seller in Europa, are un portbagaj mare (615 litri), si-ar putea pierde cca. 100-115 litri pentru bateria de 13 kWh si tot i-ar ramane circa 500 litri de portbagaj.
    N-ar fi deloc rau pentru o autonomie pur electrica de circa 60 km!

    Reamintesc ca Tiguan hibrid a fost lansat oficial acum mai bine de 4 ani (sub formă de concept), in luna ianuarie 2016.

    http://www.automarket.ro/stiri/dupa-dieselgate-volkswagen-da-semne-de-vindecare-noul-tiguan-hibrid-a-68539.html
    14 3
  • Edikkk
    Ha ha ha... DOAR ÎN CHINA !

    În Europa foştii cu maimuţa vor produce în continuare diesel pentru plămânii nostri ciuruiţi de corona.
    3 5
  • Mitsubihi PHEV are portbagajul mai mic cu 100 litri fata de varianta cu motor termic.
    4 1
  • Asteptam nerabdatori pretul pentru noua jucarie din ograda germanilor. :)))

    Daca ar face un plugin hibrid cuplat cu Diesel de 2 litri, ar fi interesant si pentru mine. Nu pentru salvarea planetei, mi se rupe de planeta, ci pentru cei vreo 600Nm. :)
    2 2
  • Edikkk
    Da, mai mic cu 100 .... cărăm 3 porci în loc de 4 porci

    Ha ha ha, sigur un posesor de Mitzi PHEV îl interesează tare acest lucru
    1 0
  • fan skoda
    @Edikkk

    Este o masina de familie.

    Portbagajul este foarte important.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru