Modelele electrificate Skoda ajung și în România: Citigo electric pleacă de la 20.000 de euro, iar Superb iV PHEV are un preț de pornire de 33.400 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 06.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a publicat lista de prețuri pentru noile Citigo-e iV (electric) și Superb iV (plug-in hybrid). Pe piața din România, citadinul electric are un preț de pornire de 19.990 de euro pentru versiunea de echipare Ambition, în timp ce sedanul plug-in hybrid pleacă de la 33.380 de euro.

În prezent, gama de vehicule electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric) Skoda este formată din două modele: citadinul electric Citigo-e iV și Superb iV PHEV (plug-in hybrid). Acum, producătorul din Mlada Boleslav a publicat prețurile celor două modele pentru piața din România.

Prețul de pornire pentru Skoda Citigo-e iV este de 19.990 de euro cu TVA. Citadinul electric este echipat cu un motor de 83 de cai putere și 210 Nm, iar bateria de 36.8 kWh promite o autonomie de până la 265 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP. Conform oficialilor cehi, acumulatorul poate fi încărcat și la stații rapide cu până la 40 kW. Încărcarea până la 80% la un wallbox de 7.2 kW necesită 4 ore și 8 minute.

Preț Skoda Citigo-e iV

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Autonomie
electrică (WLTP)
Ambition Style
Electric  83 CP 265 km 19.990 21.460

Versiunea Ambition va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: sistem Lane Assist, lumini cu LED, proiectoare de ceață, cablu de încărcare Mode 3 (maxim 16A), sistem automat de climatizare, conector încărcare Type 2, geamuri electrice față, închidere centralizată, Radio Swing cu ecran central color de 5 inch, scaune față încălzite, jante din oțel de 14 inch, oglinzi și mânere exterioare pentru portiere de culoare neagră.

Mașini electrice 2019-2020 în România

MODEL/VERSIUNE SEGMENT PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Citigo-e iV hatchback de oraș 83 265 19.990
Smart EQ Fortwo hatchback de oraș 81 160 22.122
Volkswagen e-Up! hatchback de oraș 83 260 22.448
Opel e-Corsa hatchback subcompact 136 330 29.600
Peugeot e-208 hatchback subcompact 136 340 30.450 (Germania)
Mini Cooper SE hatchback subcompact 184 270 33.082
Honda e hatchback subcompact 136 220 33.470 (Germania)
Renault Zoe hatchback subcompact 92 403 33.550
Mazda MX-30 SUV compact 143 200 33.900
Kia e-Niro SUV compact 136 289 35.290 (Germania)
Volkswagen ID.3 1st hatchback compact 204 420 36.072
Nissan Leaf hatchback compact 150 270 36.700
Hyundai Ioniq Electric hatchback compact 120 280 39.199
BMW i3 hatchback subcompact 170 300 39.806
Hyundai Kona Electric SUV subcompact 204 449 45.351
Mercedes-Benz EQC SUV compact 408 416 75.922
Jaguar I-Pace SUV mediu 400 470 77.945
Audi e-tron SUV mare 355 417 81.539
Porsche Taycan sportivă 625 450 157.318
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Skoda Superb iV pe piața din România

Skoda Superb facelift a fost prezentat oficial în luna mai a anului trecut. Vârful de gamă din portofoliul producătorului ceh poate fi comandat și într-o versiune plug-in hybrid.

Aceasta se numește Superb iV și este echipată cu un motor pe benzină de 1.4 litri care dezvoltă 156 de cai putere și un motor electric de 85 kW (116 CP). În total, sistemul PHEV produce 218 cai putere și 400 Nm.

Pentru a ține în viață motorul electric, Skoda a pregătit o baterie cu o capacitate de 13 kWh. Conform reprezentanților din Mlada Boleslav, autonomia electrică a lui Superb iV ajunge până la 55 de kilometri (valoarea fiind calculată conform standardului WLTP).

Pe piața din România, Skoda Superb iV este disponibilă în două versiuni de echipare, iar prețul de pornire anunțat de cehi este de 33.380 de euro cu TVA. 

Preț Skoda Superb iV

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Autonomie
electrică (WLTP)
Ambition Style
Plug-in hybrid 218 CP 55 km 33.380 36.680

Versiunea Ambition va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: sistem pentru monitorizarea șoferului, faruri cu LED și lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, sistem Front Assistant, sistem Hill Hold Control, proiectoare de ceață cu LED, afișaj color Maxi-Dot, cablu de încărcare Mode 2 (maxim 10A), sistem automat de climatizare pe două zone, Dynamic Mode Selection și Dynamic Chassis Control, geamuri electrice față și spate, sistem de acces și pornire fără cheie, oglinzi laterale electrice și încălzite, senzor de ploaie, senzori de parcare spate, cruise control cu limitator de viteză, volan îmbrăcat în piele, jante din aliaj Stratos de 17 inch, sistem de navigație Amundsen cu ecran tactil și serviciul digital Apple Carplay wireless. 

Comentarii (13)

  • o electrica logica fiindca urbana-esentiala-accesibila
    comparativ smart EQ e ca nascut mort
    dar avem ghicitoarea e-eco-bonusului pe douazeci.douazeci
    greu de presupus ca ramane la 4500 lei adica vreo 9300 euro
    prevad insa livrari intarziate la e-tripleta vag cam ca kia-hyundai
    21 4
  • erata> 45000 lei pana anul trecut.
    dar nu cred sa mai treaca de 30000 acum
    depinde ce ordine ne da merkeloaia. si ce comenzi primeste ea, normal
    19 6
  • ha, scaune incalzite? electric clar deci iarna autonomie la jumate
    abia la 15 mii pret lista cu bonus 9 mii ar fi buna
    12 13
  • netam-nissan
    Cutia e-citigo nu imi spune nimic oricat ar fi de ieftina. Superb plug-in mi-ar placea, dar costa mai mult ca garsoniera la care mai am rate doar 28 de ani. In teorie ca o platesc triplu de fapt
    Hai poate trag un loz norocos dar cu benzina plus 13 kwh zilnic adica 300 km urbani saptamanal ies la pepeni cu renelu si asta daca nu ia foc prelungitoru de la etaj 7
    29 9
  • Ia-ti mai bine un abonament pe transportul in comun.. parerea mea.
    12 6
  • andrei
    da, si eu zic la fel. si stai linistit, ca nu iti scoti pretul mai mare de la hibride din consum. decat daca mergi foarte mult si aproape numai in oras, ca la drum lung nu prea beneficiezi de bateria aia ca sa termina repede. iar daca mergi in oras nu vad pt ce mama naibii ai umbla cu o balena ca superbul. se apropie de 2t probabil cu baterii.
    asa ca mai bine lasa visele.
    10 4
  • netam-nissan
    Multumiri pt confirmarea parerii ca phev-urile sint o aberatie daca nu mergi doar prin oras.
    Chiar daca si asa tarai dupa tine motorul pe benzina dar hai sa zicem ca trage la cintar cit o baterie de bev.
    Si ca doar in capetele seci ale tehnocratilor UE consuma doi litri la suta
    Normal ca las deci visele nici nu le am de fapt ca roman mediu condamnat la viata si pe viata de banci si nu numai
    20 4
  • Edikkk
    Superb PHEV este un model EXTREM DE REUŞIT !


    Orice, dar orice maşină care nu este BEV sau măcar PHEV este o maşină inutilă, uzată moral de nouă.

    Superb PHEV care să ruleze 100% electric în oraş şi doar la drumuri lungi şi cu combustibil este o soluţie de tranzit foarte bună !

    Bravo Skoda
    6 6
  • Bravo Skoda!

    Doua modele foarte reusite si destul de ieftine. In oras vei rula doar electric!
    3 2
  • De abia astept sa vina noua Skoda Octavia Plug-In-Hybrid
    4 1
  • sunt pline orasele tarii de cazane fumigene si este logic ca si aici sa comenteze detinatorii acestor cazane ,poate vine o idee guvernantilor sa puna taxe pentru orice cazan fumigen de 5000 euro anual atat timp cat subventioneaza cumpararea de electrice si poate asa vom incepe sa respiram mai bine prin orase ,habar nu aveti ce inseamna o electrica munciti ca prostii si cumparati cazane ......
    7 3
  • DaCtin
    Recomand Skoda Citigo-E !!!
    2 0
  • Leu Constantin
    In care orase din Romania se pot achizitiona SKODA CYTIGO eiV mai aproape de Constanta.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru