Toyota RAV4 va primi în premieră o versiune plug-in hybrid: prezentarea oficială va avea loc în 20 noiembrie

de Daniel Popescu, Foto: Toyota
Vineri, 11.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a anunțat că SUV-ul RAV4 va primi pentru prima oară o versiune plug-in hybrid, iar prezentarea oficială a fost programată pentru 20 noiembrie.

Noua generație Toyota RAV4 a debutat în primăvara anului trecut, iar câteva luni mai târziu constructorul japonez a renunțat la versiunea diesel. Gama SUV-ului japonez va fi extinsă însă peste numai o lună prin lansarea în premieră a unei versiuni plug-in hybrid.

Pentru moment, Toyota s-a limitat să ofere o primă imagine cu versiunea plug-in hybrid, care scoate în evidență o serie de modificări estetice minore la partea frontală, în special la forma LED-urilor și la coloristica grilei.

Această versiune va fi însă ușor de identificat, întrucât va fi disponibilă într-o nuanță nouă de caroserie, botezată Supersonic Red.

Pentru moment, japonezii nu oferă detalii despre specificațiile tehnice ale sistemul plug-in hybrid sau autonomia în regim electric, însă menționează că RAV4 plug-in hybrid va deveni cel mai puternic RAV4 din istorie.

În prezent, cel mai puternic RAV4 este reprezentat de RAV4 Hybrid, care utilizează un motor pe benzină Dynamic Force cu 4 cilindri de 2.5 litri și 222 de cai putere care permite un timp de numai 8.1 secunde pentru a ajunge la 100 km/h.

Toate detaliile vor fi făcute publice la prezentarea oficială programată în 20 noiembrie în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Informațiile au fost publicat pe site-ul de presă dedicat pieței americane, însă cel mai probabil RAV4 plug-in hybrid va ajunge ulterior și în Europa, așa cum s-a întâmplat și cu RAV4 Hybrid.

Cu această ocazie, RAV4 va deveni al doilea model Toyota disponibil cu versiune plug-in hybrid, după Prius Plug-In.

Via Toyota

Comentarii (7)

  • imi place mult masina asta. interior, exterior, motorizare. cutia de viteze dezamgeste un pic dar poti trece peste
    5 10
  • pentru oras un eCVT/CVT e cea mai buna transmisie din lume ;)
    Iar inafara orasului tot nu vad nicio problema in ea (experienta personala pe 2.5 hybrid)
    10 6
  • e buna doar pentru tine........am avut CVT si nu imi trebuie asa mizerie ;)
    8 14
  • Edikkk
    Este o diferenţă între eCVT (care nu este deloc mecanică) şi CVT care este mecanică !

    Acum la ştirea Toyota !!
    Când ziceau că nu le plac electrice PHEV şi BEV uite că se mişcă extraordinar de repede şi deja de anul acesta vin cu PHEV !!

    BRAVO TOYOTA!
    6 3
  • Sunt ultimii din piata. au motoare mari cu costuri imense. concurenta are 1.4, 1.5, maxim 2.0 l, ei au 2.5 si 3.5. Asigurari mari, consum mare si revizii la 15.000 km. Pe bune? Dacia face la 20.000 km, restul la 30.000 km. Masini sunt pentru Africa, Rusia si tarile cu drumuri proaste. In Europa sunt vai mama lor, nu au viteza, acceleratie, stabilitate, etc., nu mai vorbesc de franare, sunt la pamant. Da, mai cumpara si americanii necajiti. Oamenii cu stil nu cumpara asa ceva, asa ca mai lasati-ne cu vrajeala asta, fiabilitate, etc., tehnologic sunteti cu minim 10 ani in urma.
    2 11
  • Te las pe tine sa faci reviziile la 30k km cum recomanda nemții. Își freacă mâinile de bucurie reprezentantele când dau de necunoscători, au și ele o pâine bună de mâncat. Nu degeaba nemții au ajuns jos jos la fiabilitate. Iar motoarele alea de capacități cilindrice mici sunt niște petarde, au accelerații bune pana la primul service :). Nu degeaba este vorba aia "no replacement for displacement". In topul fiabilității pe primele 5 poziții sunt numai mărci nipone, de ce oare?
    10 1
  • @@dan, vezi ca aia din Coreea de Sud, aia care vin imediat sub Lexus in topurile de fiabilitate, nu sunt niponi. Asta 1. Doi, care sunt aia 5? In afara de Lexus si pe alocuri de Toyota, cam toate celalate nu sunt top la fiabilitate. Desi sunt marci bune, toate au bubele lor. Honda nu mai e demult, cel putin in ultima vreme e vai si amar cu celebrul 1.5 turbo benzina, Nissan nu mai e si nici n-a fost vreodata un etalon de fiablitate (Reno anyone?), Mazda la fel, nu a fost vreun etalon de fiabilitate desi fac masini fiabile,Suzuki e o gluma, gluma foarte proasta, poate Subaru sa fie, dar aia vand 3 masini in Europa pe an.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru