Noua generație Hyundai Santa Fe, disponibilă în România: start de la 53.200 de euro. Promoție de lansare de la 46.600 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 01.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Hyundai Santa Fe poate fi comandată și pe piața din România. Producătorul asiatic oferă doar motorul diesel de 2.2 litri cu 200 CP cuplat la o cutie automată cu 8 trepte și la sistemul de tracțiune integrală HTRAC. Prețul de pornire este de 53.181 de euro, iar cu ofertele disponibile acesta scade până la 46.564 de euro.

La începutul acestui an, Hyundai a publicat primele imagini și informații referitoare la noua generație Santa Fe. Acum, SUV-ul constructorului asiatic poate fi comandat și pe piața din România. 

Noua generație Hyundai Santa Fe are un look revizuit care integrează elemente din noua filozofie de design a mărcii, dimensiuni mai generoase și un interior modern înțesat cu tehnologii de ultimă oră. Gama de motorizări oferită de asiatici include atât unități diesel, cât și propulsoare pe benzină.

Pentru moment, pe piața din România, noua generație Hyundai Santa Fe este disponibilă doar alături de motorul diesel de 2.2 litri. Propulsorul dezvoltă 200 de cai putere la 3.800 rpm și 440 Nm între 1.750 rpm și 2.750 rpm. O cutie automată cu opt trepte și sistemul de tracțiune integrală fac parte din oferta constructorului asiatic pentru această versiune. Un singur nivel de echipare este disponibil pentru piața din România (Luxury), iar prețul de pornire este de 53.181 de euro cu TVA. Totodată, Hyundai vine cu o serie de oferte care scad prețul mașinii până la 46.564 de euro.

Noua generație Hyundai Santa Fe iese în evidență printr-un design mai cizelat, iar printre noutăți se numără și o ușoară restilizare a grilei hexagonale, dar și a blocurilor optice.

Montanții A au fost micșorați, iar jantele de 19 inch au un design nou.

Noul Santa Fe are dimensiuni mai mari: lungimea a crescut de la 4.7 la 4.77 metri, în timp ce ampatamentul are acum 2.76 metri în loc de 2.7 metri, ceea ce se traduce printr-o creștere a spațiului disponibil la interior.

La interior, SUV-ul constructorului sud-coreean dispune de un instrumentar digital de bord cu o diagonală de 7 inch, un ecran central de 8 inch și un Head-Up Display care proiectează pe parbriz o imagine virtuală cu diagonala de 8.5 inch și care îi permite șoferului să vizualizeze anumite informații fără să-și ia privirea de la drum.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Luxury
2.2 CRDi Diesel
200 CP
Aut8,4x4 53.181

Versiunea Luxury oferită în România dispune de următoarele: faruri cu LED, oglinzi exterioare actionate electric și încălzite, cameră video pentru mersul cu spatele, climatizare automată, instrumentar digital de bord cu diagonala de 7 inch, head-up display color, pad de încărcare wireless pentru telefoanele inteligente, smart key, padele în spatele volanului, scaune față ventilate și încălzite, scaune spate încălzite, volan încălzit, Autonomous Emergency Braking, Around View Monitor, asistent la coborârea pantelor, asistent la pornirea din rampă, Attention Assist, Blind Spot Detection, High Beam Assist, Adaptive Cruise Control, Rear Cross Traffic Allert, sistem de navigație cu ecran tactil de 8 inch și sistem audio cu 10 incinte.

Sistemul de tracțiune integrală HTRAC oferit standard pe versiunea destinată pieței din România dispune de patru moduri de lucru: Confort (35% din cuplu este distribuit către puntea spate), Eco (în situații normale, cuplul este transmis doar către puntea față), Sport (50% din cuplul disponibil este transmis către puntea spate) și Smart (sistemul se adaptează stilului de conducere și condițiilor rutiere în timp real, comutând automat între Eco, Confort și Sport).

Noul Hyundai Santa Fe vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai Santa Fe
2.2 CRDI, 4x4, Aut, Luxury
200 6.2 9.4 53.181
Kia Sorento
2.2 DSL, 4x4, Aut, Cosmo
200 5.7 9.4 39.538
Skoda Kodiaq
2.0 TDI, 4x4, Aut, Style
190 5.7 8.6 34.047
Ford Edge
2.0 TDCI, 4x4, Aut, Titanium
210 5.8 9.4 47.100
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (20)

  • Credeam ca nu mai vad bine, dar toata lumea stie politica de preturi oferita de Hyundai Romania.

    Pretul este de 46.564.
    12 0
  • @kid Chiar si asa, 12.000 euro in plus fata de Kodiaq e exagerat. Deja la banii astia iti iei un GLC, un X3, XC60 etc.
    33 4
  • @Liviu daca pui toate dotarile de pe Santa Fe pe Kodiak, ajungi la acelasi pret, chiar mai mare. Incearca de curiozitate sa pui tot ce poti pe un kodiaq si ai sa vezi
    13 9
  • @kid Da, tocmai am facut asta pe configuratorul online si i-am pus de toate, inclusiv trapa, sistem de navigatie, digital instrument, carlig remorcare etc. De 41.500 nu trece. Pana la 48000 (ca atata costa fara Rabla), e cale lunga.
    19 3
  • andrei
    Pare ca oricat se chinuie coreenii, intotdeauna pierd pe undeva firul.
    Vad niste combinatii de texturi care nu merg, o imbinare de stil mai nou cu cel din anii 2000, multe muchii aglomerate samd.
    E totusi o masina corecta pentru 30000 euro, insa pretul pe care il cer este ridicol.
    Problema cu genul asta de masini este ca mereu gasesti lucruri enervante, ergonomie asa si asa, materiale ieftine pe unde nu te astepti, finisari mediocre, tableta aia cu butoane inutile si pozitionate prea departe samd.
    21 4
  • @Liviu mie mi-a dat 45.500, un kodiaq cu de toate. Si la Santa Fe nu se aplica rabla pentru ca nu se incadreaza la noxe. La fel si la kodiaq.

    Deci 45.000 vs 46.000
    5 6
  • @andrei, nici nu te-ai urcat in ea si deja este enervanta. Daca era Golf deja il cumparai...
    12 9
  • @kid Da, daca pui chiar de toate, chiar si cele mai inutile lucruri cum ar fi cele mai scumpe jante de 19 ajungi la 45000, dar deja ai mult mai multe optiuni decat are Santa Fe. Dar daca mai pui si la Santa Fe una alta? La cat ajungi? Sau daca configurezi Kodiaq sa aiba aproximativ aceleasi dotari cu Santa Fe-ul, mai treci de 42000? Nu treci.
    7 1
  • Skoda Kodiaq arata ca un dulap desenat de un copil. Cati dintre voi v-ati urcat in ea sa vedeti ce materiale de toata jena are la interior? Iar Santa Fe nu concureaza cu ea, ci cu Vw Tiguan care are materiale la nivelul Hyundai-ului si un pret pe masura. Skoda este o masina pentru altfel de clienti...mai saracuti asa, de prin estul Europei.
    10 6
  • @andrei..da, dar macar merge si nu crapa in drum ca un kkt de VW de exemplu. acum, ergonomia e excelenta in cazul coreenelor, de exceptie, peste multe alte marci cu pretentii, totul e exact acolo unde te astepti sa fie si accesibil. coreenii chiar fac o arta din asta. materiale ieftine exista, dar la modele cu preturi mai jos si in zone in care nu ajungi deloc usor. e adevarat, unele materiale nu sunt la nivelul VW sa spunem, dar, finisari mediocre apar foarte rar in cazul coreenelor, deja de la Sportage, i40, Tucson, Optima, finisarile sunt foarte bune, peste modele frantuzesti spre exemplu (si opel e inclus aici). tablete si altele in bord sunt chestii de gust si nu se discuta. important e cat de fluid e sistemul si cate poti face cu el. pana una alta cu cat ai vrea sa vanda un Santa Fe cand un Ford Edge e 40.000 fara dotari, iar o cutie pe roti, gen Kodiak, e 46.000 cu 'de toate'? Aia e nebunie, 46k pe un Kodiak. Cat despre GLC, X3 si ce mai e pe acolo, cred ca ati petrecut prea mult timp pe autovit. Un X3 coaja e 43k, unul cu putere comparabila e 48k si daca ii mai pui si niste dotari comparabile ajungi la 60k, deci cu vreo 14000 mai mult. Despre ce vorbim?
    13 7
  • @liviu Pe Santa Fe nu mai poti pune nimic, este full full, si da are jante de 19", piele, sonorizare premium... etc
    6 1
  • andrei
    X3 nu are ce cauta in comparatia asta, e mult mai scump, dar si incomparabil mai bun. Totusi, sunt singurul care vede ca preturile au luat-o razna la producatorii auto si, mai nou, trebuie sa scoti o gramada de bani pentru niste masini mediocre, precum acest Santa Fe?
    21 1
  • someone
    singurul adversar al lui SF e Sorento, care are acelasi motor si cutie. nu stiu la ce echipare e sorento din tabelul comparativ, dar diferenta e mare.
    stiti ce e interesant? generatia 2 de SF, cu motor de 2.2 150 cai pornea de la 19900 fara tva. e drept ca avea tractiune doar fata, dar era sub 20000. acum pretul singurei variante disponibile trece de 230%. la o marca de buget cica.
    12 4
  • Mircea
    Frate, da ce-au fumat aia ce au facut listele de preturi??? Pai Touareg la lansare motorul de 231 CP era undeva la vreo 43.000 si avea si ala faruri led, tapiserie chiele si multe altele. Acum daca configurez un Touarez in varianta de 231 ies pe la vreo 56.000...
    8 2
  • @someone: În principiu ai dreptate, dar pe vremea aia (cu SaFe la 24.000 preț listă) și un pachet de țigări era cu 200% mai ieftin. ;-)

    Ce mă surprinde - deși n-ar trebui - e nr. f. mare de comentarii pt o simplă știre despre o mașină care, de n-ar fi SUV, n-ar trebui să intereseze multă lume (că-i și diesel, și mastodontică, deci inutilă-n marile orașe cel puțin.)

    Asta-i totuși viața, cu ale ei trenduri induse - ori subtil impuse?! Prevăd deci că beserica_catolică va opera o nouă modificare-n *Tatăl nostru*, de genul:
    *ȘI SUV-urile noastre cele de toate zilele dă-ni-le, Doamne*... :-)
    13 3
  • @kirotractor : asa ..mai offtopic ..Americanii domne ..ei sunt de vina...astia-s ca femeile , rau cu ei dar mai rau fara ei ...acu 10 ani se umflau/urlau toti la americani ca vezi doamne d-aia au pornit criza , ca sunt inconstienti si merg toti in SUV -uri mastodonte ce consuma 4-5 galoane/100. Si-acu ...se bat toti europenii pe ele ...stau cu lunile si-asteapta sa le fie livrat SUV-ul. Si sa fie domne benzina , ca in carte scrie consum 8%, ce daca are 2,5 tone, asa scrie in carte ...Tot asa nu-i mai scoteau din "ce handicapati " ca mananca burgeri , si-acu ...nu te mai numesti restaurant daca n-ai in meniu burger . Diferenta e ca la ei benzina costa 1 dolar/galon, SUV-ul e 20.000 dolari si burgerul e 4 dolari , pe cand la noi ...
    10 3
  • @pipo, vezi ca esti eroare cu preturile la ...gasolina:

    https://www.globalpetrolprices.com/USA/gasoline_prices/

    nu de alta, dar ar mai crede unii ca acolo cainii sunt (inca) cu covrigu'n coada

    plus ca cel mai ieftin Santa Fe e 25.500 USD
    3 1
  • andrei
    un pret dement la ce ofera. totusi nu e marca premium. iar reducerile alea, chit ca mai inmoaie pretu, nu sunt vesnice. iar aia de mai sus ca vai ce fiabile sunt, lol. fiabile ca si alte multe marci, nimic in plus. degeaba sunt fiabile pe hartie, daca te trezesti tu, ghinionistul, sa ai ditamai problema. dar e asa la orice marca si la orice produs in fond.
    3 2
  • Corocsenie Adrian
    Nu stiu de ce nu sunt si ei putini realisti...cine ar da banii de Touareg pe un Santa Fe ? A evoluat mult e adevarat. Acum e mai suv ca niciodata. Dar totusi...nu cred ca e nici 60 % din calitatea si capacitatile unui Touareg la aceeasi bani. Si mi se pare si mai mic ca un Touareg. E mult bre'....nu merita atata banet ! Ai variante multe la banii astia iar Touareg il mananca de vii.
    3 6
  • Nu inteleg de ce se insista atat cu tabletele alea infipte in bord...
    Iar despre ergonomie :)), butonul enter mai are putin si iese din masina...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru