Infiniti FX Sebastian Vettel Edition are un preţ oficial: 120.000 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Infiniti a anunţat preţul oficial al versiunii speciale FX pe care constructorul premium japonez a dezvoltat-o împreună cu Sebastian Vettel, campionul en-titre al Formulei 1. Ediţia specială Infiniti FX - pe care Automarket v-a prezentat-o în detaliu acum câteva luni - va costa 120.000 de euro şi va deveni, astfel, cel mai scump produs pe care Infiniti îl prezintă pe piaţă.
Preţul ridicat este explicat atât de modificările tehnice pe care inginerii Infiniti le-au adus modelului japonez - masa proprie scăzută cu 45 de kilograme, motor V8 de 5.0 litri de 414 cai - cât şi de faptul că FX Sebastian Vettel Edition va fi disponibil într-o serie limitată la doar 50 de exemplare dedicate pieței europene. În total, Infiniti va asambla doar 200 de exemplare ale acestui model.
Debutul producţiei celei mai potente versiuni Infiniti FX va avea loc în luna octombrie, urmând ca primele exemplare să ajungă la clienţii care le-au comandat în cursul primăverii anului 2013.
via | Infiniti
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Nu cred în explicaţiile autorilor acestei maşini. Nu-i vorba de implementarea celor mai noi tehnologii etc; ca design, "mai SUV” arată Great Wall powered by Mitsubishi decât Infiniti, oricare dintre modele! Cui i se pare atractivă carcasa de mai sus? Deocamdată, la nivel japonez, Toyota rămâne inexpugnabilă, mai ales în materie de SUV! Repet: nu denigrez Infiniti, dar, privite din exterior, produsele de teren ale firmei par terne…Paradoxal, limuzinele nu.
Mă rog, nu mai scriu nimic pe tema preţurilor, căci tendinţa este clară: doar banul contează, adică să fii “supt” cât nu face, iar dacă vor mai rămâne constructori şi dealeri care să respecte clientul şi care să nu încerce să-l amăgească (mai precis: să încerce să nu-l amăgească!), atunci sfârşitul lumii poate nu va începe prea curând…
Inspiraţie şi baftă tuturor!
Trebuie sa fii nebun sau sa ai multi bani si sa nu ai ce face cu ei. Din pacate sunt o gramada de cazuri in situatia numarul 2,prea multi bani.