Versiunile plug-in hybrid ale modelelor Kia XCeed și Ceed Sportswagon pot fi comandate și în România: prețurile pornesc de la 36.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Vineri, 28.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia XCeed PHEV și Kia Ceed Sportswagon PHEV pot fi comandate și în România. Break-ul de clasă compactă are un preț de pornire de 35.998 de euro, în timp ce versiunea cross este mai scumpă cu 400 de euro.

În toamna anului trecut, Kia a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunile plug-in hybrid dezvoltate pentru modelele XCeed și Ceed Sportswagon.

Atât Kia XCeed PHEV, cât și Ceed Sportswagon PHEV sunt echipate cu un sistem plug-in hybrid format dintr-un motor pe benzină de 1.6 litri capabil să dezvolte 105 cai putere și 147 Nm și un motor electric de 61 CP. În total, sistemul PHEV livrează 141 de cai putere și 265 Nm.

Resursele sunt gestionate de o cutie automată cu dublu ambreiaj și șase trepte. În cazul lui Kia Ceed Sportswagon PHEV, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 10.8 secunde, în timp ce Kia XCeed PHEV este mai lent cu 0.2 secunde.

Motorul electric este "ținut în viață" de un pachet de baterii cu o capacitate de 8.9 kWh. Conform oficialilor producătorului asiatic, energia va fi suficientă pentru o autonomie electrică de până la 60 de kilometri. Bateria a fost amplasată sub bancheta din spate, iar volumul rezervorului de carburant oferă acum un volum de 37 de litri (50 de litri pentru versiunile standard).

Kia Ceed Sportswagon PHEV are un preț de pornire de 35.998 de euro, în timp ce versiunea XCeed PHEV pleacă de la 36.414 euro cu TVA.

Standard, cele două modele vor fi echipate, printre altele, cu următoarele: oglinzi exterioare electrice și încălzite, lumini de zi și faruri cu LED, stopuri cu LED, proiectoare de ceață, grilă frontală cu ornamente cromate, jante din aliaj cu diametrul de 16 inch, cotieră centrală, geamuri electrice față și spate, volan și schimbător îmbrăcate în piele, scaun șofer și pasager cu reglare pe înălțime, sistem de infotainment cu ecran de 8 inch, tapițerie mixtă (piele artificială și stofă), instrumentar de bord mixt cu ecran de 4.2 inch, buton pentru pornirea motorului, sistem de frânare de urgență, sistem pentru monitorizarea atenției șoferului, senzor de ploaie, sistem pentru menținerea benzii de rulare, senzori de parcare spate, sistem automat de climatizare, frână de parcare cu funcție autohold și cruise control.

Comentarii (25)

  • fan skoda
    Masini ok, PHEV, dar pretul este prea mare. Astia-s nebuni ? Cum sa dai pretul de pornire la cotetzul asta mic 36.000 ? Portbagajul este minuscul. Nu ai loc sa iti pui lucruri mari. Si mai este si foarte lent ! RUSINE Kia ! Numai preturi foarte mari ! Un Kia e-Niro este 45.000 euro, cotetzul neincapator ! La 36.000 iti iei Skoda Superb PHEV care este uriasa, portbagaj urias, design superb, multe dotari, acceleratie rapida ! Si-au luat-o in cap cu preturile Kia ! Sunt cotetze inghesuite si urate si mai sunt si foarte scumpe ! Trebuie sa fi prost sa iti iei Kia ! Iar tableta nu e bine pusa ! RUSINE Kia ! Skoda Superb PHEV are mai multe dotari, mai mult spatiu, o acceleratie rapida si puternica, este frumoasa, portbagaj urias, confort, siguranta, totul pentru un pret de 36.000 de euro. Pentru acelasi pret, se gaseste o alternativa mai buna, mai spatioasa, mai dotata, mai frumoasa, mai rapida, adica Skoda Superb PHEV
    12 15
  • au inceput si astia sa aiba scoruri de scoruri, in cativa ani ii ajung pe germani la bani
    11 0
  • andrei
    pretul e cam mare, dar bati campii cu cotet. o ceed break nu e deloc cotet. pt marea majoritate a oamenilor masinile compacte ofera suficient spatiu. evident ca superb e mai mare, dar asta nu o face cotet. dar da, e cam lenta. dar sa stii ca si la superb se gasesc alternative, unele mai bune chiar. evident, tu nu o sa le recunosti ca atare.
    11 6
  • fan skoda
    @andrei

    Singura alternativa la Superb ar fi Passat. Cel mult Talisman. Da, in clasa compacta este destul spatiu, dar Kia ofera spatiul la limita segmentului. Kia este o masina scumpa si inghesuita.
    3 9
  • Decat o skoda hidoasa, mai bine o kia frumoasa
    9 5
  • @ fanskoda... Prețul e unul asemănător cu skoda, într-adevăr spațiul e mai mare la superb, în special la portbagaj, dar nu toți pleacă cu toată casa după ei. Ca sa spui ca sunt neîncăpătoare înseamnă că nu te-ai urcat fizic în Niro, xceed sau ceed. Cât spațiu ai avea nevoie? Ai vrea sa stai ca într-un maybach? Sau ca pe canapeaua de acasă? Iar e-Niro e electric, vezi ca exista și varianta hybrid sau phev la alte preturi și o autonomie mult mai mare ca la skoda. Nu comparam mango cu struguri. Ca și fost posesor de 2 modele skoda și 1 model Hyundai în trecut, iar în prezent un kia printre mașinile familiei, îți spun sincer ca pe viitor tot kia/Hyundai as alege între cele doua branduri din varii motive. Ma bate gândul la un hybrid pe viitor, momentan nu as merge pe electric. Oricum probabil ca va scădea prețul în următorii ani la hybrid, phev sau electric. Cat despre ce alege fiecare e vorba de gusturi, mie unu Passat îmi lasă impresia unui cosciug, asa l-am asociat dintotdeauna. Poate sunt eu subiectiv. Iar preturile au crescut în ultimii ani la kia pentru ca au crescut și în calitate și în vânzări, totul se reduce la cerere și oferta. Acum câțiva ani aveau alte preturi cu discount uri mai mari, probabil ca vor schimba strategia dacă scad în vânzări. Oricum am văzut foarte multe kia și Hyundai atât în vestul Europei, Asia, America de Sud și state, deci nu e relevant doar ce credem noi romanii despre mașini. Nu or fi toți ceilalți prosti.
    4 2
  • someone
    din pct de vedere tehnic masina e ok. din pct de vedere al spatiului, din nou e ok, caci vorbim de clasa compacta. superbul amintit de fan skoda e clasa mare, deci nu se preteaza nici o comparatie.
    singura problema a acestei versiuni ceed este pretul. e enorm pt un hybrid deloc puternic. daca vrei ecologie, ID3 e mai ieftin la 150 cai. iar din pretul asta mai ieftin ( inca ) se scade si un ecobonus. kia niro electrica dupa acordarea bonusul e mai ieftina din nou. iar viitorul golf 8 GTE, va fi putin mai scump, dar muuuult mai performant. poate ca cei de la kia au gresit prima cifra din pret : in loc de 3 trebuia sa fie 2 si era o superoferta.
    7 1
  • m-ati omorat cu phev-urile astora de la VW. In viata reala sa le vedem cat consuma. Nu ma intereseaza care pleaca primul de la semafor, mai important pentru astfel de modele este cat consuma in realitate.
    Niro PHEV: https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/1540-Niro.html?fueltype=6&vehicletype=1
    Golf PHEV: https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=6&vehicletype=1
    Passat: https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/456-Passat.html?fueltype=6&vehicletype=1
    1 2
  • Deci in total, ambele motoare livreaza 250 Nm si 140 CP cat timp ai bateria plina? Si pretul incepe de la 36000? Duios... :)

    Un Golf Diesel de 1.6 scoate cuplu la fel si costa jumatate cat asta. Ceed se bate cu Golf, deci nu va hiperventilati legat de comparatie :) Plus totul e mult mai simplu, nu-s emotii legat de fiabilitate: sunt motoare testate deja de zeci de ani si merge totul ca uns.
    1 4
  • Tot nu ati invatat sa ignorati troll-ul?

    Cand o da VW&Co. garantie 7 ani bara la bara atunci sa-mi spuneti stirea. Pana atunci ciocu' mic si update la soft.
    Intre timp Hyundai-KIA fac masini din ce in ce mai bune si, mai ales, ele exista pe piata. Niro, Kona, ele exista si sunt foarte apreciate in pietele dezvoltate. Bravo lor!
    4 2
  • Scuze @PMC, vad ca o tot arzi cu dieselul. Nu am nimic cu ele dar sper ca-l folosesti in afara orasului. Nu de alta dar DPF-ul ala se colmateaza repede si bine in traficul aglomerat. Nu mai zic cum put la semafor cand astept langa vre-unul cand incalec bicicleta.

    Hibridele si electricele sunt pentru oras. Diesel-ul sa fie deasupra tuturor, dar pe autostrazi.
    5 1
  • fan skoda
    @bolivar

    Eu ma refer la spatiu/pret. Skoda Superb PHEV este tot 36.000 euro, dar este mai mare si are mai mult spatiu. Ceed si XCeed sunt 36.000 euro dar sunt mai mici. La Superb pretul este acelasi dar ai mai mult spatiu. Aceste doua masini din articol au acelasi pret ca la Superb dar sunt mai mici. Deci, la Superb ai acelasi pret dar mai mult spatiu. Poate ca nu toata lumea vrea foarte mult spatiu dar pretul conteaza. Si nimeni nu va cumpara masina asta daca la acelasi pret exista o alternativa mai spatioasa. Ceed nici macar nu este in clasa cu Superb. Ceed este in clasa compacta cu Octavia. Si nici macar nu are atata spatiu cat este in Octavia. Portbagajul este mai mic la Ceed fata de Octavia, care in segmentul C are un portbagaj urias chiar spre segmentul D. Deci iei o masina de clasa compacta cu pret de segmentul D. Superb este segmentul D.
    1 2
  • someone
    @ fan skoda....skoda si-a reorganizat gama incepand de anul trecut in felul urmator: clasa mica-fabia, clasa compacta-scala, clasa medie- octavia ( stiu ca nu iti vine sa crezi ) si clasa mare-superb. asa ca incepand cu octavia mk4, octavia si ceed nu mai sant concurenti directi
    3 1
  • fan skoda
    @someone

    Exact. Asa este. Pentru ca Skoda Octavia mk4 este mai mare si mai spatioasa in interior si portbagaj decat Ceed. Erau concurenti directi cand era Octavia mk3 facelift cea cu faruri duble. Dar nici atunci nu erau concurenti foarte buni pentru ca Octavia a fost dintotdeauna mai mare decat Ceed. Masinile de la o generatie la alta cresc in dimenisuni.
    1 3
  • Edikkk
    Să existe concurenţă

    Să avem şi Kia Cee'd PHEV şi să avem şi Skoda Octavia PHEV

    Cam scumpe, dar când vor fi toţi producătorii, preţurile vor scădea mult.
    1 0
  • fan skoda - eu nu am afirmat ca ar fi în aceeași clasa, tu le-ai băgat în comparație făcând referire la dimensiuni, și aici nu te contrazic . Eu ți-am răspuns ca nu toată lumea când cumpăra o mașină, în prețul respectiv se uita sa fie cu cel mai mare portbagaj, cel mai mare spațiu pe bancheta, etc. Oamenii sunt diferiți, slava domnului și fiecare are criteriile lui, ce mi se pare mie sau ție ca se merita sau nu, asta depinde de fiecare. Mai spuneam ca Niro are varianta hybrid și phev, pe lângă cea electrica. La cea hybrid se lauda cei de la kia ca e masina care a reușit recordul de 1600 km dintr un singur plin. Iar la varianta electrica ar avea o autonomie de 455 km în ciclul wltp combinat sau 615 km wltp ciclul urban. Iar prețurile difera de la hybrid la phev și la electric. Aici am spus ca nu comparam una cu alta. Ziceai de e-Niro ca e 45000, iar skoda care e phev 36000, pai una e electrica, alta phev, de unde comparație?
    Referitor la întrebarea ta legata de prostii care cumpără sau dau banii pe asa ceva afla ca din 2016 încoace s-au vândut la nivel mondial peste 200 000 Niro hybrid+phev, din care vreo 65000 în Euro. Electrice vom vedea pe viitor ce și cum.
    4 1
  • Mai era și Kia Optima, asta parca în clasa cu superb. Care parca luase titlul de mașină anului în SUA acum câțiva ani, varianta hybrid. Poate ma înșel. Sau o fi fost vreo skoda? Poate e-citigo ca aia sigur e încăpătoare și nu e un cotet neîncăpător ca Niro :)))
    6 1
  • fan skoda
    @Bolivar

    Eu nu am comparat electric cu PHEV sau Superb cu Niro. Am dat exemplu de preturi urias de mari de la Kia. Nu stiu ce ai inteles tu. Cand cumperi o masina te gandesti ce iti trebuie. Pe baza a ce iti trebuie te documentezi si vezi preturi, dotari, etc. Clientii cand vor vrea sa cumpere masina asta (ma indoiesc sa fie multi) se vor uita la rivalii care sunt PHEV. Si ghici ce... Vor gasi Skoda Superb PHEV si noua Octavia PHEV (din cate stiu inca nu e disponibila) si vor vedea ca pretul este exact acelasi dar variantele Skoda sunt mai frumoase, mai mari, mai dotate, pentru exact acelasi pret. Orice om cu creier cand cumpara masina se uita la cum arata si spatiu/pret. Da, nu toata lumea vrea spatiu ca intr-o casa, dar clientul cand va vedea pretul/spatiu se va mai gandi si se va uita in lista cu rivalii. (Desi Superb nu este rivalul lui Ceed, pentru ca Superb este mai frumos, mai spatios, mai dotat. Totul pentru acelasi pret.) Nu stiu daca stiai, dar Skoda Superb este cea mai cautata masina de romani si cea mai dorita. Romanul ia Skoda. SIMPLY CLEVER :) Si sunt si mai confortabile. Spatiu/pret :) Sper ca ai inteles.


    SKODA
    SIMPLY CLEVER :) :)
    1 4
  • Bine fane.... Skoda are cele mai bune și mai frumoase mașini
    2 1
  • fan skoda
    @Bolivar

    Am cautat date tehnice pentru Kia Optima. Si nici macar Optima nu poate concura cu Octavia. Cu atat mai putin cu Superb. Versiunea break a lui Superb are 660 l in portbagaj. Iar Optima break are 552 l. Interesant este ca noul Ceed break are portbagaj de 600l. Este o intreaga ciudatenie in curtea Kia. Si preturi mari. :) Aleg VAG ! :) :)
    0 2
  • fan skoda
    @bolivar

    Ce ai alege ? O Skoda PHEV cu spatiu urias si portbagaj imens cu pret bun si pret/spatiu sau o Kia PHEV cu spatiu mai putin, portbagaj mai mic la acelasi pret ? :)

    Skoda, desigur ! :)
    1 0
  • Pt oraș prefer un hatchback subcompact sau compact, datorita dimensiunilor, în special la parcări prin centrul orașului. Pt concedii și ieșiri de weekend folosesc un suv compact, care nu depășește 4.50m, și mai mult spațiu nu am nevoie sincer. Singura masina care o folosesc pt ca am nevoie și depășește mult aceste dimensiuni e un pick-up, dar cum am spus ea are un scop bine definit, și nu prea ajung cu ea prin oraș. Mai mult, la mașinile de familie nu ma interesează dimensiunile sedanurilor din clasa medie sau mare, nu am nevoie de atâta spațiu la portbagaj, plus ca le găsesc mașini prea mari. Când cumpăr o mașină în primul rand trebuie să-mi placa, contează cum ma simt în ea și feelingul la condus apoi ma uit la taxe și costuri ulterioare, etc. Spațiul contează și la interior și la portbagaj pana într-un anumit volum, ce depășește contează mai puțin. Personal nu am nevoie de spațiu imens la interior întrucât am 1.80 și îmi e mai mult decât suficient ce conduc, iar la portbagaj nu am nevoie de mai mult. Cine cumpăra un de exemplu o toyota Ch-r sau un DS3 nu cred ca pune preț pe dimensiunea portbagajului. Deci filosofia ta nu se regăsește la toți oamenii. Unii poate suntem atipici. Asta e. În rest ce sa îți spun :Skoda simply clever
    1 0
  • fan skoda
    @Bolovar

    Corect. Fiecare are parerea lui. Tu ai alta parere. Nici oamenii care isi iau UP! sau Citigo sau masini mici nu pun pret pe portbagaj. Sunt masini de oras. Acest fel de oameni sunt oameni care stau in oras si doar se plimba si fac cumparaturi. Da, filozofia mea nu merge pe orice om. Dar, deobicei familiile cauta o masina mare, spatioasa, cu un portbagaj incapator si anumite dotari. Si se vor uita la mai multe modele de familie si il vor cumpara pe cel cu pret/spatiu. Si este deobicei Skoda.
    1 3
  • @fan skoda
    Tu nici nu ai permis si ne-o servesti pe aia cu "filosofia mea"....esti penibil
    1 1
  • fan skoda
    @@fan skoda

    Si de ce crezi asta ?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru