Primul teaser pentru Volkswagen Tiguan facelift: SUV-ul va avea versiune plug-in hybrid și va fi prezentat în 2020

de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen
Sambata, 18.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat primul teaser pentru Tiguan facelift, care va primi o versiune plug-in hybrid și va fi prezentat oficial în cursul acestui an.

Volkswagen a prezentat la sfârșitul acestei săptămâni primul teaser pentru facelift-ul planificat pentru Tiguan.

Imaginea oferă o serie de indicii despre evoluția designului pentru SUV-ul german, în contextul în care grila va crește ușor în dimensiuni, în timp ce blocurile optice vor fi ușor mai înguste.

Volkswagen nu a oferit niciun fel de detalii suplimentare despre Tiguan facelift, însă a menționat un element confirmat deja la începutul lunii aprilie: Tiguan facelift va beneficia și de o versiune plug-in hybrid.

"Volkswagen se pregătește să lanseze următorul capitol din povestea de succes a Tiguanului cu un update major din punct de vedere tehnic și vizual în 2020. Unul dintre punctele de referință va fi o nouă versiune plug-in hybrid pentru Europa. Numeratoare inversă a început", menționează Volkswagen în comunicatul de presă.

Cel mai probabil, Tiguan facelift va împrumuta sistemul plug-in hybrid de pe noua generație Golf: motor pe benzină de 1.4 litri și 150 CP și motor electric de 115 CP care generează împreună 245 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm.

În cazul lui Golf, bateria de 13 kWh promite o autonomie electrică de 60 de kilometri.

Tiguan facelift va fi prezentat oficial în cursul acestui an, iar până atunci Volkswagen a oferit o serie de detalii despre performanța SUV-ului de la lansarea inițială în 2007: SUV-ul a generat vânzări totale de 6 milioane de unități și a devenit anul trecut cel mai vândut model Volkswagen, dar și cel mai vândut model din cadrul Grupului Volkswagen.

De asemenea, Tiguan a fost anul trecut cel mai vândut SUV din Europa, iar modelul este produs în prezent la 4 uzine Volkswagen din Germania, Rusia, China și Mexic.

Via Volkswagen

Comentarii (8)

  • sper sa faca o schimbare majora la interior, zona dintre cotiera fata si bord nu e deloc atragatoare.
    9 1
  • Mie spatele, mai precis bara spate nu-mi place deloc. In rest, daca noul model va avea plastice de tip Suzuki, atunci pot sa se spele pe cap cu el.
    6 2
  • Edikkk
    Dle Adi 10

    La o maşină electrică, neavând prostia de stick manuală, stick automată nimic de pus între şofer şi pasagerul din dreapta poate "ataca" zona ca design complet curat şi NUMAI PENTRU CONFORTUL ŞOFERULUI şi al pasagerului din dreapta faţă !!!

    Uitaţi-vă la Tesla model Y cât de MULT POZITIV sunt în faţă la acest capitol !

    Zonă de încărcat telefonul wireless, zonă pentru pahare cafea / suc, zonă depozitare rapidă, zonă cotieră... totul foarte curat.

    Nu tu stick drive, nu tu stick frână de mână, nu tu porcării europene antice !

    Până şi Hyundai Kia electrice au acea zonă peste orice maşină termică.

    Cred că singura care a tratat zona curat dintre maşinile full termice este Lincoln Aviator / Navigator

    Dar în timp ce Tesla Y se conduce CU O SINGURĂ MÂNĂ şi CU UN SINGUR PICIOR (sau zero la când este activată condusul autonom)

    unii europeni încă îşi mai bagă 2 picioare în 2 pedale şi mâinile călare pe volan şi schimbător, lucrând ca tractoristul din 1900 toamna

    Mda
    3 18
  • Edikkk
    2 picioare în 3 pedale
    2 16
  • inexorabil
    e-zombilor, lui Dementikkk nu-i lipiţi etichete psihiatrice precum prea lesne vă pretaţi faţă de mine?! Ah, da, pentru mintea voastră întortocheată, el nu rosteşte inepţii (şi nu orice fel de inepţii, ci din acelea unice…uluitoare!), ci axiome “de perspectivă”.

    În Sfânta şi Marea Sâmbătă vă asigur: pur şi simplu întruchipaţi gheena pe pământ! Nu, nu iadul, care este mult mai puţin înspăimântător decât gheena, başca vremelnic, nu veşnic!

    Doamne, Tu Cel Care cu moartea pe moarte ai călcat, rogu-Te, ocroteşte cât mai mulţi robi ai Tăi de acest neant preaviclean rătăcit în trupuri de oameni. Fă-i să vadă cu ochii minţii înfăţişarea nespus de grozavă a pierzaniei pe care Tu n-o vei cruţa în vecii vecilor, Amin!

    PS. Electrikkk, cât de demonizat trebuie să fii, fratziwear, ca să scrii o asemenea infamie…mai degrabă ceva incalificabil: “porcării europene antice” ?...Adică mijloacele care îţi aduc şi ţie, efectiv sub nas, cele necesare traiului zilnic?!
    De fapt, ştiţi cu ce regret (singurul!) voi intra în mormântul cel trecător? Că n-am primit de Sus o asemenea putere, încât nici praful să nu rămână de pe urma acestor smintiţi sadea, irecuperabili.
    15 3
  • Edikkk
    Asa si cu tacamurile. Sunt 3, dar ai doar doua maini. Chinezii sunt mult in fata Europei si folosesc doar 2 betisoare pentru tot. Rusine Europa. Inca odata China a luat-o inaintea Europei.
    8 6
  • Octavian
    Gusturi si gusturi.

    Mie nu mi se par deloc practice acele ecrane mari (vezi Tesla, Ford Mach-e etc) din care imi controlez totul. De exemplu pentru volumul radio sau pentru climatizare as prefera sa am butoane fizice (rotative sau cum or fi dar nu touch).

    Cu stick-ul din mijloc ii dau dreptate lui Edik.
    4 1
  • Asa trebuia sa arate si fata lui Golf 8.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru