Primele imagini și detalii despre Opel Insignia facelift: modificări minore de design

Publicat miercuri, 04.12.2019 10:35 de Daniel Popescu

Opel a publicat primele imagini și informații despre Insignia facelift, care primește modificări subtile de design. Detaliile despre motorizări vor fi anunțate în ianuarie.

Opel a prezentat miercuri primele imagini și informații despre Insignia facelift, fără să ofere însă detaliile complete.

Puținele imagini cu exteriorul demonstrează că noutățile de design sunt mai degrabă subtile, în contextul unor modificări minore la grilă, bara de protecție și poziționarea proiectoarelor de ceață.

Principala noutate este introducerea farurilor adaptive IntelliLux LED Pixel Light cu 84 de LED-uri pe fiecare far, care oferă o precizie mai bună comparativ cu vechiul format cu 32 de LED-uri.

În partea din spate, sedanul preia forma evacuării existente deja pe versinea break Sports Tourer. Nu în ultimul rând, Opel susține că Insignia facelift "arată mai lat și mai coborât decât înainte" chiar dacă dimensiunile nu s-au schimbat.

Constructorul german nu a publicat nicio imagine cu interiorul, însă menționează că a introdus posibilitatea încărcării wireless a smartphone-urilor și că a modificat forma grafică a sistemului de infotainment compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay.

De asemenea, Opel a oferit câteva detalii despre tehnologiile implementate pe Insignia facelift. Sistemul Rear Cross Traffic Alert se adăugă la gama de sisteme de asistență deja existente: Forward Collision Alert, Lane Keep Assist, Side Blind Spot Alert, Adaptive Cruise Control with Emergency Braking, Traffic Sign Recognition sau Advanced Park Assist.

Din păcate, Opel nu a oferit informații despre gama de motorizări, însă menționează că "Insignia va fi mai eficient ca niciodată datorită masei mai mici și a motoarelor noi diesel și pe benzină". Motorizările actuale sunt moștenite de pe vremea când Opel era deținut de General Motors, astfel că este de așteptat ca Insignia să primească unități din cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen.

Toate detaliile despre Insignia facelift vor fi făcute publice în 10 ianuarie, atunci când modelul va fi prezentat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles.

Via Opel

  • Gogu Carbid, miercuri, 04.12.2019 11:37

    Frumoasa!

  • zamaraii, miercuri, 04.12.2019 11:51

    Numai mie mi se pare sau arata mai turtita si mai urata ca inainte de facelift? Varianta inainte de facelift ramane mai frumoasa!

  • 65434621, miercuri, 04.12.2019 12:06

    Mie modificarile imi par minore. Oricum, ramane una dintre cele mai frumoase masini din clasa D, iar daca ma intrebati pe mine, e un pachet general calitativ si foarte tentant, cu doar putin sub liderul clasei, Passat, luat tot ca pachet, dar chiar peste Passat la anumite capitole, cum ar fi aspectul, cumulul de dotari, confortul habitaclului si optionalele. Bine, in curand Passat va fi serios amenintat si de noua Octavia, pe care vad ca Skoda o baga tot la medie, ceea ce nu e gresit. Acest Opel Insignia te face sa uiti complet de restul turmei, gen Talisman, Mondeo, Hyundai i40, etc. Uiti chiar si de Mazda 6 sau Skoda Superb, care au fost surprinzatoare la vremea lor, dar s-au cam banalizat si ele. Doar noua Toyota Camry si Peugeot 508 mai par fresh si interesante, dar tot pe anumite directii, Camry pe tehnologie si 508-ul pe design; ca pachet general insa tot Insignia ar fi de preferat, in opinia mea. Imi place in mod deosebit eleganta versiunii break, ce nu-mi place insa, in general, la toate masinile clasa D e ca au crescut foarte mult in dimensiuni, in lungime mai ales. Mai apropiat de normalul clasei, daca se poate spune asa, va fi noua Octavia de care pomeneam mai sus, o nuca greu de spart, prin oferta pe care o va propune. Dar recunosc ca, daca as face multe drumuri lungi prin tara si Europa, as alege un Insignia Sport Tourer, o masina tare faina.

  • adi_10, miercuri, 04.12.2019 15:44

    Nu vad nici o diferenta, deci e ok, pt ca masina este frumoasa. Dar sunt curios de gama de motorizari. oare vor avea si varianta 4x4? pt unii e important

  • Parere, miercuri, 04.12.2019 18:00

    O mașină uzata moral de la apariție. Cântecul de lebădă al Opel-ului din era GM. Am văzut f puține pe străzi, mașina nu se vinde (cel puțin în Ro).

  • pipo, miercuri, 04.12.2019 18:40

    @65434621 : eu iti recomand sa te mai duci odata sa te uti la Mazda 6, Superb, Camry , 508 si chiar i40 . Si apoi intri la Opel si te mai uti (cu atentie) la Insignia . Hai sa fim seriosi , tu chiar crezi ca alea sunt mai scumpe cu 5-10.000 euro degeaba ? Nu zic nu, masina este ok , dar la pretul la care este in prezent ( apropos, chiar au oferte foarte bune acum , in 23.000 iti iei Insignia echipat bine cu 1,5 turbo benzina) si chiar si asa iata ca nu vand mai deloc. Acuma ,vezi doamne, aduc un facelift , care facelift ? 84 leduri in loc de 32 , ala-i facelift-ul ? Au luat-o pe campii. Trebuie sa schimbe motorizarile si d-asta spun ca vin cu un facelift , dar chiar trebuiau sa vina cu ceva FRESH cu adevarat in materie de design .Cei de la Opel sunt in cadere libera. Si nu-i vad bine nici in viitorul apropiat . Si la SUV-uri stau rau , sunt o gluma fata de concurenta. Nu mi-o lua in nume de rau , sunt doar suparat ca era o marca care imi placea mult inainte dar acum nu pot decat sa constat ca sunt prea departe in urma concurentilor traditionali , pur si simplu e greu sa-i iei in calcul.

  • DLP, miercuri, 04.12.2019 18:44

    Scaunele certificate AGR sunt ceea ce trebuie....

  • O pe L = O PLA, miercuri, 04.12.2019 21:00

    E nasoală rău, i-au făcut botul ăla de corsa să creadă lumea că-i titiu de oraş.Se-nţeapă mulţi cu hardughia mare la exterior şi înghesuită ca dreaq la interior. Bleah!

  • PMC, miercuri, 04.12.2019 22:13

    @pipo: de acord. Mare pacat de Opel. Imi pare rau ca practic o trag pe linie moarta... Si sunt mirat sa vad o asemenea strategie proasta la Peugeot.

  • inexorabil, miercuri, 04.12.2019 22:50

    Nu putem intui dacă se va apela la motorizări PSA…Însă, chiar dacă se va menţine furnizorul originar (fabrica Opel/GM din Ungaria) – pentru motoarele sub 2L – problema este că motorul Ecotec 2.0 T nu mai figurează în ofertă, iar “vârful de gamă” (OPC/VXR 2.8 T V6) nici atât. La recentul SAB, chiar şi reprezentanţii firmei germane pronunţau cu jumătate de gură (de parcă ei înşişi se simţeau dezamăgiţi) certitudinea “maximului” comercial de 1.5 T, 162 CP. Se agăţau de laitmotivul “emisiilor”, ca să prevină orice culpă care să fie aruncată pe seama politicii interne, a voinţei proprii managementului Opel (nu că nu aveau dreptate…), şi, totodată, sugerau “consolarea” (ca senzaţii sport) cu biturbodiesel-ul ameliorat, deşi argumentul eco scârţâia în acest ultim caz, noxele de CO2 ale lui 2.0 TTD fiind cu vreo 45 g/km mai mari decât cele ale versiunii pe benzină. Era nevoie de facelift?...Din punctul meu de vedere, orice prelucrare a generaţiei a doua a Insigniei nu va reuşi s-o pună în balanţă estetică (interior/exterior) nici măcar cu prima generaţie pre-facelift! A crescut, în schimb, gradul de confort (mă exprim în mod empiric). Iar dacă s-ar fi mizat în continuare măcar pe Ecotec 2.0 T (256 CP), atunci mi-aş fi călcat pe inimă, adică m-aş fi gândit la achiziţie nouă, în pofida arhitecturii involuate. Aşa însă nu mă împac cu ideea a două hibe laolaltă, prin urmare ţinta mea imediată nu se schimbă: Insignia OPC…

  • unu, joi, 05.12.2019 11:26

    @pipo: din pacate, cam ai dreptate legat de Opel, o marca pe care si eu am apreciat-o in trecut si sper sa iti revina.

  • Aha, joi, 05.12.2019 13:56

    @ 65434621 Peste Mazda 6? Serios?