Primele imagini cu noua generație Hyundai i20 au "scăpat" pe internet: subcompacta va primi noutăți importante de design

de Daniel Popescu, Foto: Motor1
Marti, 18.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai multe imagini cu noua generație Hyundai i20 au "scăpat" pe internet înainte de prezentarea oficială din 3 martie, iar acestea arată că modelul subcompact va primi o serie de noutăți de design.

Hyundai a publicat la începutul lunii februarie primele schițe cu noua generație i20, care va fi prezentată oficial în luna martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Iată însă că pe internet au "scăpat" deja numeroase imagini cu designul exterior al modelului subcompact, cel mai probabil ca urmare a faptului că embargo-ul impus jurnaliștilor în astfel de situații nu a fost respectat.

Fotografiile high-res apărute pe internet demonstrează că Hyundai pregătește o serie de modificări importante la design.

Astfel, se observă că noul i20 va avea linii de design mai ascuțite, așa cum procedează în prezent numeroși constructori, în timp ce farurile vor fi Full-LED. Stopurile sunt poziționate tot orizontal, însă au o formă mai lungă și se intepatrund cu sticla de pe spatele modelului.

În comunicatul de presă care însoțea schițele publicate recent, Hyundai menționa că instrumentarul de bord digital și sistemul de infotainment utilizează două ecrane cu diagonală de 10.25 inch care sunt practic unite într-unul singur.

Potrivit unor informații neoficiale care au apărut recent, hatchback-ul subcompact va avea o lungime mai mare decât actuala generație pentru a oferi mai mult spațiu pentru pasagerii din spate, în timp ce gama ar urma să includă și versiunea de echipare N Line.

La sfârșitul anului trecut, Hyundai a confirmat că va dezvolta și o versiune de performanță i20 N pentru noua generație.

Via Motor1

Comentarii (14)

  • carcotasu
    angajat: cu ce alta masina sa o facem sa semene? seful: da!
    12 0
  • ce urate sunt masinile astea care nu au manerele usilor aliniate, cum e si la Ibiza...
    8 1
  • fan skoda
    Scapate pe internet ? La aproape toate masinile apar poze pe internet inainte sa fie prezentat modelul dar totusi de ce scapate pe internet. Nu poti sa zici ca aproape toti producatorii care posteaza poze inainte de debutul masinii sunt scapate pe internet. Fata imi place, dar spatele parca este copiat de la noul Leon. Acum sa vedem si interiorul si preturile.
    2 4
  • Mie imi place. Pacat, mare pacat ca pun pe ele doar motoare din alea care la o panta mai serioasa te enerveaza si aproape isi dau ultima suflare. Daca ar fi niste motoare mai bune pe ele, ar deveni cu adevarat interesanta o asemenea optiune. Macar un 1.6 benzina turbo, la 120 Cp, ceva de genul, ar fi super. Nu ar fi prea fortat, nu ar consuma mult neaparat, dar daca ai vrea sa mergi un pic mai tare sau cu masina plina, nu te-ar lasa in drum.

    Sincer, nici in ruptul capului nu inteleg ce e asa de greu de deslusit pentru producatori. De ce le e asa greu sa inteleaga nevoile consumatorilor. Nimeni nu vrea o masina cu motor de 1.2 sau de 0.9. Ce e asa greu de inteles, pe bune acum?! Nici macar femeile nu vor asemenea mizerii.

    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor.
    6 9
  • Acum câțiva ani când banda care unea stopurile de la 911 a apărut, mi se părea atât de interesantă, mai ales noaptea când lumina și îmi plăcea foarte mult. Acum acest artificiu de design este atât de abuzat și apare pe atât de multe modele încât pentru mine își pierde din farmec.
    8 1
  • @PMC

    Pentru că nevoile consumatorilor nu contează atunci când aparatul birocratic inept numit UE îți bagă legi care te îngrădesc.

    Lasă că nu știi tu ce ai nevoie, știe UE mai bine de ce anume ai tu nevoie.

    Ce contează că Rusia sau China își încordează mușchii? N-are treabă UE e cu asta, ea e ocupată cu mărimea castraveților, cu legi privind uniformizarea încărcătoarelor de telefon, treburi serioase nene, nu ce fac ăia din China, Rusia sau SUA.
    9 5
  • @PMC - treaba cu motoarele astea mici e ca in teorie consuma mai putin si avand in vedere ca modelele astea sunt cele mai vandute, atunci e important sa te "oblige" sa cumperi cat mai multe motoare "eco" pentru a da bine la media pe grup....ma rog, ai inteles ideea desi am scris cam mult...
    6 1
  • someone
    @ pmc: dezbatere luuunga ceea ce ai scris tu mai sus, dar sant de acord cu tine in ceea ce priveste capacitatea noii generatii de motoare; sant din ce in ce mai mici, desi mazda ( si nu numai ) a demonstrat ca downgradingul nu e asa de economic pe cat pare pe hartie. insa daca te incalzeste, va aparea i20 N, 1.6 cca 200 cai.
    6 0
  • fan skoda
    Decat sa micsoreze motoarele, ei ar trebui sa puna MHEV sau PHEV pe motoare si sa nu le mai micsoreze. Este o solutie mai buna.
    8 7
  • facelift
    Oriunde e o discutie mai serioasa apare prostu salului: fanu skoda. Un fel de Spongebob al masinilor, Bula din poveste, fratele lui Viorel si cumnatu' lu' Vulpitza.

    Acum legat de uratenia asta nou prezentata, I20, doar discountul o sa o puna pe strada.
    6 2
  • urata. era mai frumos modelul actual. spatele e chiar hidos. o masina low cost, ce vrei.
    2 0
  • Lasa, ca are "două ecrane cu diagonală de 10.25 inch care sunt practic unite într-unul singur" ... restul nu tare mai conteaza in ziua de azi... ca parca nici nu mai conduci, ci toata ziua stai ca in fata televizorului si belesti ochii la grafica display-ului si la cat de frumos iti afiseaza titlul manelelor de suflet :-)
    2 0
  • 846168
    Chestia asta cu motoarele mari si mici e cam asa: un motor mai mare aspirat AR PUTEA consuma la fel sau chiar mai putin decat unul mic turbo, daca este condus preponderent bland, nu forjat. Am scris ar putea, ca un fel de disclaimer. In realitate, insa "ar putea"-ul ala nu mai e valabil: majoritatea soferilor nu se gandeste la partea tehnica de sub capota, ei utilizeaza masina ca pe orice alt bun de larg consum: frigider, cuptor, etc. In situatia asta mai bine adaptate sunt micile motoare turbo, spre nefericirea micii (comercial insignifiantei) minoritati care regreta aspiratele de rit vechi care se mulau chiar mai bine pe specificul si nevoilor acestora din minoritate. Ce spun mai sus e in urma constatarii personale, dupa ce am exploatat atat aspirat cat si turbo downsized de puteri similare.
    2 0
  • @ PMC: De ce ai impresia ca un motor 1.0 T-GDI nu "trage" sau nu este fiabil? Detin chiar un i20 1.0 T-GDI si pot sa-ti zic ca urc linistit pe valea prahovei la deal cu 120 la consum de 6 litri. Sa nu mai zic de autostrada unde la 140 consuma 6.5 litri. Iar legat de fiabilitate, ai de gand sa faci 1.000.000 km cu o masina ca sa conteze? Orice motor fie el turbo, non turbo, benzina sau diesel va duce macar 300-400 mii fara probleme.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru