Mustang ar putea deveni brandul de performanță al Ford: americanii vor să lanseze mai multe modele cu acest nume

de Daniel Popescu
Luni, 18.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a anunțat că ar putea lansa în viitor mai multe modele sub sigla Mustang ca urmare a popularității acestui nume în Europa, ceea ce ar însemna că Mustang ar deveni un brand de performanță al constructorului american.

Ford a dezvăluit luni la Los Angeles primul său model electric de sine-stătător și, chiar dacă a luat forma unui SUV, acesta a primit numele Mustang Mach-E și sigla specifică Mustang.

Până acum, Mustang era perceput strict ca un model sport cu propria identitate. Murat Gueler, directorul departamentului de design al constructorului american, a dezvăluit că strategia de a adopta numele Mustang pentru un SUV se bazează pe popularitatea în creștere a acestui brand pe piața europeană.

"Ultimul Mustang lansat în Europa a câștigat un nou nivel de popularitate, așa că avem o bază mai mare pentru brandul Mustang. Mustang și Porsche 911 sunt cele mai faimoase mașini sport de pe planetă. Mustang este un nume important și este timpul să introducem și o formă de electrificare", a declarat Gueler în cadrul unui interviu acordat publicației Autocar cu ocazia prezentării oficiale a lui Mustang Mach-E.

În acest context, oficialul Ford a anunțat că producătorul american se gândește la lansarea mai multor modele Mustang din segmente de piață diferite, ceea ce ar echivala practic cu transformarea Mustang într-un brand de performanță de sine-stătător.

"Mach-E este pasul nostru în viitor fără să ignorăm istoria.

Este multă emoție în jurul brandului Mustang și este momentul potrivit să progresăm și să-l extindem. Am vorbit despre construirea unei familii (n.r- de modele Mustang)", a adăugat designerul Ford.

În ultimii ani, constructorii europeni de volum au intuit popularitatea în creștere a modelelor de performanță, iar unii dintre ei au dezvoltat branduri distincte pentru acestea, cu propria sigla. Unul dintre cele mai recent exemple este Seat, care a transformat Cupra într-un brand de performanță.

Via Autocar

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru