Imagini noi sub camuflaj cu viitorul Volkswagen ID.4: SUV-ul electric va fi prezentat în februarie 2020

de Cornel Șocariciu
Vineri, 01.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat o serie de imagini cu viitorul SUV electric ID.4 acoperit cu camuflaj. Modelul constructorului german va fi prezentat oficial în luna februarie a anului viitor.

În urmă cu câteva săptămâni, Volkswagen a anunțat că în 4 noiembrie va începe producția lui ID.3, primul model electric dezvoltat de constructorul german pe o platformă dedicată. Acum, producătorul din Wolfsburg a publicat o serie de imagini noi cu viitorul SUV electric ID.4.

Prototipul acoperit cu camuflaj a fost expus în China în cadrul unui eveniment special organizat de producătorul german. Prezentarea oficială a SUV-ului ID.4 va avea loc în luna februarie a anului viitor, iar conform reprezentanților Volkswagen, modelul va fi produs și în China.

Noul ID.4 are la bază conceptul ID Crozz, prototipul expus în premieră în luna aprilie 2017. Ulterior, nemții au pregătit o versiune îmbunătățită care a fost prezentată publicului aflat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2017.

Cea de-a doua variantă ID Crozz a fost echipată cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Motorul de pe puntea față dezvolta 102 cai putere, iar cel de pe puntea spate oferea 204 cai putere.

Cele două motoare electrice erau ținute în viață de un pachet de baterii cu capacitatea de 83 kWh, autonomia anunțată în 2017 fiind de 500 de kilometri (valoare calculată conform standardului NEDC).

Dar planurile Volkswagen cu privire la electrificarea gamei nu se opresc aici. În urmă cu câteva zile, nemții au anunțat că în 19 noiembrie vor prezentat în Statele Unite un nou concept electric din gama ID.

Comentarii (6)

  • ACE - Craiova
    Speram sa fie un concurent serios pentru TESLA Model Y si AUDI Q4 e-tron...
    10 7
  • Parere
    Vw incepe sa semene la design din ce in ce mai mult cu o marca chinezeasca. Am inteles ca si calitatea a scazut mult, cica sunt incomparabil mai slabe ca generatiile de acum 7-8 ani.
    5 3
  • Edikkk
    Va fi un model de succes !

    Cel puţin în China.
    6 7
  • Asadar minunea pe 4 roti o sa aiba vreo 2.5 tone. Bateria aia probabil o sa aiba numai ea 5 - 600 de kile. Acum, daca as avea gorgoritze verzi in cap, n-as putea sa nu ma gandesc la distrugerile provocate de greutatea aceea drumurilor pe care circula, infrastructurii. Plus cantitatea enorma de praf de cauciuc si placute de frana care alea sunt mai nasoale decat emisiile noilor Diesel-uri. In timp ce o masina cu ardere interna variaza cu pana la peste 100 de kg la greutatea pusa pe sosea in functie de cantitatea de combustibil din rezervor, masinile cu baterii umbla tot timpul cu masa maxima dupa ele. Adevarat avans tehnologic dom'le! Demn de anii '70. Basca pret de vreo 70.000 de eur. :)
    Dar cine sa mai aiba timp de toate detaliile astea insignifiante cand oamenii sunt ocupati cu salvarea planetei si a copiilor de la boli cumplite, cum ar fi cancerul. N'asha? :)
    6 5
  • @PMC ... pai tocmai d'aia se va vinde doar soferilor care au maxim 60 de kg.
    Pe bune, ai stat mult sa te gandesti pana ai debitat prostia asta?
    0 2
  • Cred ca ne plictisim groaznic daca vorbim de o masina cu cel putin 2 ani inainte de lansare. Apoi un an facem precomenzii si in final, dupa lansare, vedem ca masina este doar un cotet, de calitate indoielnica, gen ID 3.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru