Fiat Topolino va fi produs in Serbia si va costa 6500 €

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 23.09.2008
Surse din Serbia anunta ca hatchback-ul Fiat Topolino ar putea fi produs la uzina Zastava.

Esential

6500 euro va fi pretul de pornire pentru Fiat Topolino

Fiat a semnat o intelegere cu oficialii uzinei Zastava la inceputul acestui an. Producatorul italian de automobile intentioneaza sa produca in Serbia modelul Topolino, dupa ce se va mari capacitatea de productie a fabricii.

Surse din interior spun ca Topolino va avea o lungime mai mica de trei metri si va fi propulsat de un motor pe benzina cu doi cilindri, disponibil in doua variante, atat aspirat cat si supraalimentat. Acestea vor dezvolta 65 respectiv 90 cai putere. Blocul motor este fabricat din fier, in loc de aluminiu, pentru a reduce costurile. De asemenea, viitorul motor va beneficia de sistemul de distributie variabila al Fiat , MultiAir, ceea ce ar putea sa il faca impresionant de ecologic. Se vehiculeaza ca Fiat intentioneaza sa obtina mai putin de 90g emisii CO2 / km .

Cand Topolino va fi disponibil in anul 2010, acesta va fi primul model cu un motor cu doi cilindri vandut pe piata din Europa,  de la oprirea productiei lui Citroen 2CV.

Topolino va fi promovat diferit de la o piata la alta, pe pietele mai evoluate va fi vandut ca un automobil stilat de oras,  pe cand pe pietele emergente, va fi promovat ca un model low-cost.

Topolino ar putea fi disponibil incepand cu 6500 Euro.

Via | AutoCar

Taguri: Fiat, Topolino

Comentarii (13)

  • Mini-romanu'
    Foarte tare!
    Impresionant acest moped carosat ...
    0 0
  • cam scump
    cred ca ar fi fost ok un pret de plecare mai mic tinand cont de dimensiuni si motorizare. mi se pare absurd ca o pseudo-masina sa aiba un pret de plecare mai mare decat un logan.
    0 0
  • comparatie
    draga adi loganul care il iei tu mai ieftin decat topolino adica sub 6500 E este un carucior cu 4 roti si eventual un termopan k doar lustra ii lipseste. asa ca hai sa nu fim fanaticii masinii caruia pretul este mult prea mare pentru ceea ce face (LOGAN)
    0 0
  • :)
    masinuta este beton :)
    romania avea nevoie de un inlocuitor pentru matiz.
    topolino asta mic suna genial de bine pentru bucuresti
    0 0
  • Cam scump-comparatie
    Desigur si "eu" si "adi" aveti dreptate.
    Probabil insa ca fiecare priveste masina de la un alt ..... "nivel".
    Daca "adi" are peste 1.80m si doreste sa isi ia si prietenii (la fel de inalti ca el) cu masina, evident TOPOLINO i se pare, ca "nivel", mica.
    Cu toate acestea nu as numi-o pseudo-masina.Din cite stiu aceasta masina a mai fost produsa cu multi ani in urma si multa lume a mers cu ea, cu placere, as spune. Alte timpuri, alte pretentii!
    In ceea ce te priveste pe tine, "eu", cred ca privesti LOGAN de la un "nivel" care se justifica, probabil, prin faptul ca ai o masina care costa cel putin dublul (sau chiar triplul) LOGANULUI. Sau poate iti doresti dar nu ai posibilitatea - inca - dar nici nu vrei LOGAN (deh, tot DACIA, ar zice unii).
    Deoarece nu sunt posesor nici de FIAT nici de LOGAN, nu pot spune decit : desigur, fiecare cu posibilitatile si pretentiile lui, dar sa nu subestimam o masina numai pentru faptul ca nu ne place noua.
    A propos, sunt fan MAZDA. Poate ca voua nu va place.
    Toate bune.
    0 0
  • andrei
    topolino
    va avea un mare succes, pt ca este mic(de oras), este ffff ecologic deci va consuma foarte putin,are binisor si va fi o varianta ieftina a smartului
    0 0
  • subscriu LM
    nu am nici Logan nici Fiat. am o masina care isi justifica pretul e luata sh, e nemtoaica si e putin sub pretul Loganului NOU (la vremea aceea si daca ma gandesc mai bine si acum e cam la fel) si sincer am mult mai multe sisteme de SIGURANTA in primul rand, apoi vorbesc de confort, cp, consum, aspect, BRAND etc si face toti banii si nici nu se poate compara cu dormitorul pe roti=Logan. AM CONDUS LOGAN suficienti km ca sa imi fac aceasta parere, nu vorbesc doar asa. nu fac afirmatiile doar k e Dacie, RECUNOSC e mult mai bun (fiabil, raport cal/pret)clasica Dacie 1310 berlina.... pacat ca s-a renuntat la ea.
    0 0
  • Marcu' cel cu arcu'
    FIAT
    Merge ca a doua masina, sa faci naveta cu ea la serviciu. Banuiesc ca o sa consume putin.
    0 0
  • 2 cilindrii
    ce inseamna piata europeana pentru voi cand afirmati "Cand Topolino va fi disponibil in anul 2010, acesta va fi primul model cu un motor cu doi cilindri vandut pe piata din Europa, de la oprirea productiei lui Citroen 2CV." ?

    Fiat Cinquecento era disponibil de exemplu cu motor in 2 cilindrii. Asta pe ce piata s-a vandut ?
    0 0
  • @ io
    Fiat Cinquecento a fost disponibil cu motorul cu doi cilindri de 704 cmc doar in Polonia.Versiunea pentru piata europeana era echipata cu un motor cu patru cilindri si avea o cilindree de 903 cmc, ulterior schimbata la 899.
    0 0
  • Blocul motor este fabricat din fier,
    Eu asta nu o cred
    0 0
  • gtrazvan
    @eu
    si eu sunt de acord cu cumpararea unei nemtoaice sau jap. dar leasing nu pot sa fac pe un BMW sau pe orice alta masina mai veche de 7 ani.
    Asa ca pt firma sau pt un sofer linistit e chiar bun Loganul, eu am avut unul inchiriat 1 luna si de duce foarte bine de la locul A la locul B. Nici eu nu prea-l suport (mai ales ca e sub Ranault) da buna si asta in loc de 1310 sau Oltcit). Eu zic ca variantele mai sarace isi afc banii, dar cele bine echipate mai bine le arunci decat sa dai banii aia pe ele. Personal am avut posibilitatea sa iau ceva mai bun in leasing si sa-mi iau si un sh pt mine dar nu as fi impotriva sa iau pt firma un Lgan daca ar fi nevoie.
    Si mai e ceva, cunoscatorii stiu sa-si aleaga un sh, dar pt cei care nu au nici o treaba cu masinile mai bine merg pe un Logan nou decat o teapa sh..
    0 0
  • sunshine64sm
    Fiat Cocolino va costa 6500 lei
    Asteptam ca aceasta minunata masnutza sa fie produsa la noi, la Craiova, si fiind facuta pe plan local, si mai ales pentru piata locala, sa coaste 6500 de lei. Cei doi cilindri vor asigura o economie sporita de carburant, avind in vedere capacitatea cilindrica extrem de mica, reducerea pretului fiind posibila si prin faptul ca acestia pot fi preluati direct de la ceva scutere. Apoi tablaraia se poate recupera de la Remat, tzava de evacuare se gaseste pe marginile drumurilor, deci putem face economie. Si pe post de demaraj putem folosi o manivela. Manual, evident. Evident, pentru spalat se va folosi detergentul destept cu nume asemanator. Culorile vor fi asortate dupa anotimp, putandu-se confunda cu vegetatia din jur, fiind masina ideala pentru cei care prefera sa o faca printre tufisuri. Recomandam si folosirea centurilor de siguranta, astfel incit sa poata fi folosita si pe post de rucsac de carat in spinare.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru