Ferrari renunță la amenințările de retragere din Formula 1: "Vom mări bugetul anual pentru a câștiga titlurile"

de Daniel Popescu
Marti, 05.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a renunțat la amenințările cu privire la o potențială retragere din Formula 1 și anunță o creștere a bugetului anual pentru îndeplinirea obiectivului de a cuceri titlurile mondiale.

În ultimii ani, oficialii Scuderiei Ferrari au amenințat periodic că se vor retrage din Formula 1 în cazul în care FIA nu va aproba o serie de schimbări în regulamentul tehnic.

Amenințările veneau inclusiv pe fondul lipsei de rezultate, în contextul în care ultimul titlu la constructori datează din 2008, iar ultimul trofeu la piloți a fost cucerit de Kimi Raikkonen în 2007.

Totuși, după decesul președintelui Sergio Marchionne și îndepărtarea șefului Maurizio Arrivabene, oficialii Scuderiei și-au schimbat radical punctul de vedere. În loc să amenințe cu retragerea din Marele Circ, Louis Camilleri, noul președinte și CEO, a anunțat că Ferrari își va mări bugetul alocat Formulei 1 pentru a cuceri titlurile mondiale.

"Obiectivul nostru rămâne același ca întotdeauna, să câștigăm. În 2019 anticipăm o creștere a cheltuielilor care să reflecte această ambiție, dar noul buget va include și cheltuielile necesare pentru noul regulament tehnic care va face parte din noul acord Concord care va intra în vigoare în 2021", a declarat el.

Totuși, nu este clar la ce s-a referit Camilleri în privința cheltuielilor pentru sezonul 2021, în contextul în care Formula 1 nu a ajuns însă la un acord cu privire la regulamentul tehnic pentru sezonul respectiv.

De altfel, atât Ferrari, cât și Red Bull și Mercedes și-au exprimat nedumerirea cu privire la modul în care Liberty Media intenționează să limiteze cheltuielile în Formula 1 din 2021.

Via Motorsport

Comentarii (8)

  • Aha, de asta n-au castigat titlurile pentru ca s-au zgarcit la buget - pot incepe prin a-i mari salariul lui Vettel, care e pe locul 2 (numai).
    https://www.youtube.com/watch?v=u1RaO08WwQ0
    10 10
  • Da,Vettel cel mai bine platit,astia credeau ca e viitorul Schumi dar vise taica,nu e nici la degetul mic sa-l dea naibii afara daca vor titlul!
    9 10
  • Costel
    in f1 nu ii numa problema de bani ,ii nevoie si de o minte limpede la conducere asa cum ii binoto
    2019 ii anul ferari ,parerea mea
    6 2
  • Adevărul e că dacă i-ar mări salariul lui Vettel de ce cred italienii că vor obține rezultate mai bune: o să-l excite și o să iasă un pilot cu rezultate mai bune? O spun în calitate de fan Ferrari. Nu cred că bani sunt importanți în rândul piloților ci harul/talentul și voința de a pilota cum trebuie. Voi acum să nu ziceți că vreau să-i dau în cap neamțului. Luați-o ca pe un semn cu degetul făcut lui că să-i transmit un mesaj de genul "ai grijă că mă superi"! Așadar n-am de ce să-i mai bag alți bani în buzunarul plin cu zecime de milioane de euro pe care deja i le dau.
    7 2
  • *zecile de milioane
    Mă scuzați!
    3 1
  • @tag
    De acord.
    Cred ca, daca vor titlul, trebuie sa-l aduca pe Ricci sau pe Hamilton. Altfel cu un campion sau pilot de carton precum Vettel nu cred ca vor castiga vreodata titlul, indiferent de cat de bun va fi masina.
    Mi-ar fi placut sa-l vad pe Ricci la Ferrari. Sunt de parere ca, ar fi capabil sa castige titlul daca ii dai o masina buna asa cum e Ferrari in momentul de fata.
    Mai degraba trebuiau sa-l dea afara pe Vettel, si in locul sau sa-l aduca pe australian.
    8 8
  • Rici al vostru este nascut pilot nr 2, daca era bun era in fata lui Verstappen, sau era curtat de o echipa mare. In rest mucles!

    Vettel este campion cu 4 titluri, cu o masina superioara concurentei, la fel ca toti ceilalti campioni!

    Cunoscatorii astia care au acces la net sa se abtina, sau sa ramana la nivelul FCSB, sau mai stiu eu ce echipe magice din fotbalul romanesc. Formula 1 nu este pentru oricine!
    8 7
  • @Leo
    Rici nu este nicidecum pilot nr.2. El si la Red Bull era mai bun decat idolul multora de aici, Max, si era mult mai educat si matur in comportament.
    Dar la Red Bull a fost tinut ca pilot nr.2 pt ca nu vindea asa de bine precum Max, nu are atatia fani, deci era mai slab in ceea ce priveste marketingul.
    Insa ca pilot, este mult mai bun si mai temperat ca Max, care in afara sa intre in altii, si sa-si buseasca masina nu prea stie altceva... doar sa comenteze, si sa sare la bataie.
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru