Ferrari este pe punctul de a începe cu stângul noul sezon competițional al Formulei 1. Reprezentanții Scuderiei au oferit o serie de informații cu privire la dezvoltarea monopostului cu numai câteva zile înainte de cursa inaugurală din Austria.
Astfel, șeful Mattia Binotto a dezvăluit că echipa a identificat o serie de lacune ale actualului design, motiv pentru care inginerii lucrează acum la un pachet aerodinamic radical diferit care să fie introdus cu ocazia Marelui Premiu al Ungariei din 19 iulie, a treia cursă a sezonului.
"Rezultatele din teste ne-au determinat să adoptăm o schimbare semnificativă de direcție în termeni de dezvoltare, în special în privința aerodinamicii. Ar fi fost contraproductiv să continuăm cu direcția planificată, știind că nu ne vom atinge obiectivele. Obiectivul nostru este să introducem update-urile la a treia cursă", a precizat el.
Prin urmare, Ferrari va fi una dintre puținele echipele de top care va concura în Austria cu același monopost utilizat în testele de iarnă de la Barcelona.
În plus, echipa va utiliza inclusiv aceeași unitate de propulsie. Acest lucru este semnificativ în contextul în care dezvoltarea motoarelor în timpul acestui sezon este în cea mai mare parte interzisă, singurele modificări fiind permise doar din motive de fiabilitate.
"Știm că în acest moment nu avem cel mai rapid pachet.
Știam înainte de Melbourne, iar asta nu s-a schimbat. Totuși, circuitul de la Spielberg are caracteristici diferite de Barcelona, iar temperaturile vor fi mai ridicate decât cele din februarie", a adăugat Binotto.Via Formula1
is obligat sa intervin pentru a nu genera inutil panica in randul tifosilor acolo unde chiar nu se impune, asta fiindca afirm raspicat si totodata-mi asum in intregime atat ante dar mai ales post gp faptul ca Ferrari nu va debuta sub nicio forma cu stangul in cursa de duminica,
aparentul inconvenient aero al SF1000, acela ca-i un pic "too draggy", afectiune identificata inca din faza incipienta si perfect tratabila tocmai datorita diagnozei competente a lui sebastian vettel la Montmelo putandu-se metamorfoza in cele doua curse din Austria tocmai in veritabile atuuri pentru scuderia avand in vedere ca circuitul RBR-Ring poseda macar vreo doua-trei viraje unde apasarea aerodinamica si tractiunea is chiar *mai vitale* ca aeru' iar desfasurarea gp-ului 2019 nu face decat sa clarifice pe deplin atat de volatila slabiciune a SF1000 dar si musai ca artificiala dilema care iata ca trezeste oarecare interes la Maranello si-n aceste ultime ceasuri premergatoare intaiului macel al sezonului 2020
ps: O fi gradina mare, daca te plimbi singur prin ea si visezi la cai verzi ... dar mai da cu apa rece.
aveti totusi putintica rabdare, un astfel de anunt ii inca prematur
Doar ca in acest sezon totul e foarte neclar si in continua schimbare (se anuleaza azi ce ai anuntat ieri ca vei face), motive ce fac sa nu poti anunta nici ce faci MAINE.
Problema e ca, desi cartile erau facute pentru acest sezon inca de anii trecuti, au aparut mici probleme (un virusel care a dat peste cap toata planeta) iar lucrurile au trebuit sa fie regandite, renegociate, adaptate la noile necesitati, deciziile luindu-se i ultima clipa, sau chiar mai rau...
De aceea ma tot intrebam CAND? (a se citi si unde) vom putea vedea ceva, (nu cand e cursa si unde are loc ea, lucru cunoscut de altfel de cei interesati).