Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Facem cunoștință cu mașinile din #ElectricRomânia 2020: Renault Zoe - a doua generație a electricei franceze vine cu o baterie mai mare și cu un look chic

de Dragoș Băltățeanu
Luni, 07.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault Zoe, cea mai populară mașină electrică din Europa, este din nou alături de Electric România by Vitesco Technologies. De această dată, în versiunea îmbunătățită a generației a doua.

Renault revine în a doua ediție a turului Electric România by Vitesco Technologies cu noua generație a popularului model de clasă mică: Zoe. Dacă anul trecut am văzut la treabă prima generație, noul model intră pe lista de mașini participante în 2020 după ce a fost prezentat oficial exact în timpul turului din 2019. 

Renault Zoe este cel mai popular model electric al momentului, deși numele cu rezonanțe chic este pe piață încă din 2012. Renault a mizat pe acest model de clasă mică cu un look futurist și a reușit să îl păstreze constant pe primele locuri în preferințele publicului amator de automobile eco.

Cu o abordare diferită a pieței de electrice, Zoe a atras numeroși clienți prin look-ul atrăgător, performanțele îmbunătățite constant și latura practică excelentă. Iar tot pachetul a avut mereu un preț accesibil față de multe alte modele electrice de pe piață.

ÎNCĂRCARE RAPIDĂ ȘI DOUĂ VARIANTE DE MOTORIZARE

Renault a infuzat modelul Zoe cu un look mult mai fresh, plus o baterie mai mare și un motor mai eficient la jumătatea anului 2019. Este a doua generație a modelului francez, care primește astfel un interior mult mai modern, în concordanță cu restul modelelor Renault, versiunea ZE50 echipată cu baterie de 52 kWh ce asigură o autonomie de 400 km și mult așteptata încărcare rapidă cu conector CCS.

Modelul anterior putea fi încărcat doar la stații de încărcare AC, dar era singurul model de pe piață ce suporta încărcări cu viteze de 22 kWh, ceea ce îi oferea un atu aparte la alimentările cu curent alternativ.

Noul model remediază acest lucru, primind un port CCS amplasat tot în spatele siglei, iar modelul suportă acum încărcări de până la 50 kWh. În plus, francezii au păstrat în gamă două motorizări electrice și două tipuri de baterii: ZE40 - R110 folosește bateria de 40 kWh și motorul electric de 108 CP, ZE50 - R110 folosește motorul de 108 CP cu bateria mare iar ZE50 - R135 oferă 135 CP alimentat de o baterie cu capacitate netă de 52 kWh (54.7 kWh brut).

Versiunea ZE40 echipată cu motorul R110 poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 11.4 secunde, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 135 km/oră.

Versiunea ZE50 cu motorul R135 este cea cea ne va însoți în Electric România 2020, iar aceasta poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 9.5 secunde, iar viteza maximă este limitată la 140 km/oră.

Bateria este amplasată în podea, ceea ce creează o poziție de condus relativ înaltă, fără ca șoferul să aibă posibilitatea să-și regleze scaunul pe înălțime. Reversul medaliei este că Zoe păstrează un portbagaj încăpător cu un volum de 338 litri.

LOOK MODERN

La nivel vizual, noul Renault Zoe a păstrat silueta familiară. Dimensiunile sunt similare cu ale generației anterioare, modelul fiind similar în dimensiuni cu un Renault Clio. Renault Zoe are 4.087 mm lungime, 1.787 mm în lățime și 1.562 m  înălțime.

Noul Zoe are un interior mai confortabil și mult mai multă tehnologie la bord. Farurile redesenate folosesc acum tehnolgie LED, iar spoilerul față are un design nou. În spate, stopurile au păstrat forma de romb, dar sunt luminate cu LED-uri. Gama Zoe a primit și culori noi dintre care Bleu Celadon și Rouge Flame sunt printre cele mai populare.

La interior se remarcă planșa de bord digitală ce folosește un display de 10 inch cu o grafică modernă. Pe consola centrală a apărut un ecran tactil de 9.3 inch amplasat vertical prin intermediul căruia pot fi controlate funcțiile sistemului infotainment. Comenzile pentru sistemul de climatizare sunt similare cu cele ale modelului Dacia Duster cu elemente circulare. Pentru selectarea direcției de mers și a modului de rulare, Renault folosește schimbătorul numit e-shifter cu impuls.

RENAULT ZOE PE PIAȚA DE AUTOMOBILE ELECTRICE

Zoe poate fi comandată în trei nivele de echipare: Life, Zen și Intens. Prețurile pentru versiunea Life încep de la 30.350 euro (fără prima acordată prin programul Rabla Plus), iar modelul vine echipat cu lumini față full LED, aer condiționat manual, sistem multimedia Easy Link cu display de 7 inch, Bluetooth, card de acces, cruise control.

De la nivelul următor Zen, Zoe primește banchetă spate rabatabilă, aer condiționat automat, volan îmbrăcat în piele ecologică, sistem pentru recunoașterea indicatoarelor rutiere, asistent pentru menținerea benzii de rulare, monitorizarea presiunii în pneuri și faruri cu asistent adaptiv pentru faza lungă.

Prețurile încep de la 32.250 euro

Nivelul de top Intens oferă cameră video pentru marșarier, geamuri electrice spate, carcase oglinzi în culoarea caroseriei, oglindă retrovizoare centrală electrocrom, încărcare prin inducție pentru telefonul mobil, senzori parcare față-spate. Prețurile încep de la 33.250 euro.

Modelul care ne va însoți în Electric România by Vitesco Technologies este un Renault Zoe ZE50 - R135 Intens în culoarea Bleu Celadon. Prețul exemplarului din tur este de 36.000 euro.

LISTĂ DE PREȚURI RENAULT ZOE
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
AUTONOMIE
(WLTP)
LIFE ZEN INTENS
R110
Baterie 40 kWh
108 300 30.350 - -
R110
Baterie 52 kWh
108 395 31.050 - -
R135
Baterie 52 kWh
135 395 - 32.250 33.250

Fișa mașinii care ne va însoți în Electric România by Vitesco Technologies.

#ElectricRomânia 2020 este turul României cu 8 mașini electrice lansate în România în ultimele 12 luni.

Proiect conceput și dezvoltat de Automarket.ro

OFERIT DE
Vitesco Technologies

PARTENERI
Renovatio e-chargeEnel XMichelinMOL PlugeeMOONServer ConfigSYNLAB

Comentarii (10)

  • Lăudabil exercițiu e-PR, dar ar fi cazul să facem cunoștință și cu datele EXACTE ale mașinilor.

    Fiindcă accelerația de la 0-100 km/h a versiunii superioare Zoe e de 9,5 secunde și nicidecum 7,1 s (ăsta fiind timpul necesar reprizei 80-120 km/h.)
    11 1
  • @Kirotractor
    Am încărcat fișa nouă :)
    3 1
  • der Bedeu
    daca dam 33.000 de euro pe o masina care ni se pare sic inseamna ca:
    -nu cunoastem valoarea banului
    -nu am castigat banii din munca cinstita
    -nu intelegem nimic din automobil
    -nu suntem decat niste snobi
    10 5
  • @der Bedeu
    daca ai scris asta inseamna ca:
    - toti care au salarii mai mari ca tine nu au cum sa faca asta decat furand, ca deh tu esti limita de sus a muncii cinstite
    - intelegi bine automobilul, petrecand mult timp reparand la el
    - nu ai mers niciodata cu o masina electrica
    7 3
  • der Bedeu
    ba fiindca eu castig banii din munca, si catig multi stai linistit, nu i-as arunca aiurea pe o masina cu utilizare limitata. De ce sa dau multi bani pe un zoe electric care inauntru are marimea unui Matiz, cand pot cumpara cu aceiasi suma altceva mai confortabil, mai performant, mai spatios si cu valoare de revanzare mai mare. Care e avantajul lui Zoe fata de Alfa Romeo MiTo (actuala masina a nevestei)?
    Nu gasesc nici unul. Aaaa, nu polueaza? Serios! Da ce Mito polueaza? Nu mi s-a plans nimeni. Vecinii au si ei masini similar. Noi nu ne-am inbolnavit si nu ne simtim rau cand merge masina. Care e problema? Zi-mi si mie. Masina am luat-o din showroom si n-am avut pana acum nicio problema cu ea. De ce as da bani pe zoe care e mai slaba din toate pinctele de vedere.
    Si da, am condus electrice inclusi Tesla. Ce e asa de minunat? Daca ai condus nu se poate sa nu fi remarcat ca suma avantajelor e mult mult mai mica decat a dezavantajelor.
    3 5
  • @ der Bideu Am ințeles... Ai bani, nu-ți vine rău în mașină, vecinii nu s-au îmbolnăvit, ai condus tesla. Dar: fiecare își face planurile în funcție de necesități, caracteristici și avantaje.
    Una-i una, alta-i alta și nu incap comparatii. Dacă tu personal nu-i găsești rostul unui Zoe, or fi alții care-i văd sensul.
    1 2
  • der Bedeu
    @raha Care e avantajul pe care unii il vad la Zoe fata de un VW Up de exemplu? Ca fata de Mito nu e nici unul, clar ca buna ziua.

    Deci:
    -material mai bune? - NU
    -cost(uri) mai mic - NU
    -autonomie si timp de incarcare - NU
    -performante dinamice -NU
    -tinuta de drum - NU
    Ce l-ar determina pe un om sa cumpere Zoe?
    2 2
  • @bideu... Dacă compari mere cu dude e clar.
    Păi ce faci, compari mașină electrică cu una cu motor termic? Ai stat mult să te gândești!??
    1 1
  • @der bideu
    intre urechi ai ceva? nu s-a simtit nimic si nici vecinii nu au sesizat ceva
    2 1
  • @veceu
    Ignora-i pe rautaciosi. Tu oricum castigi multi bani si i-ai luat si ceva de valoare la nevasta.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru