BMW a prezentat Seria 6 Gran Turismo facelift: îmbunătățiri estetice, tehnologii noi și motorizări cu sistem mild-hybrid la 48V

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 27.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la Seria 6 Gran Turismo facelift. Nemții propun modificări estetice, tehnologii noi pentru interior și un sistem mild-hybrid la 48V disponibil pe toate motorizările din gamă.

BMW a pregătit un eveniment online pentru prezentarea lui Seria 6 Gran Turismo facelift. Modelul producătorului german plusează cu o serie de modificări exterioare, dar și cu pachete noi pentru interior. În același timp, producătorul german introduce în ofertă doar motorizări care folosesc un sistem de propulsie echipat cu o tehnologie mild-hybrid la 48V.

BMW Seria 6 Gran Turismo facelift va fi produs la uzina din Dingolfing, Germania, iar debutul comercial este programat pentru luna iulie.

BMW Seria 6 Gran Turismo facelift: date esențiale

● Dimensiunile lui Seria 6 Gran Turismo facelift rămâne neschimbate, însă producătorul german a pregătit câteva modificări estetice. Grila frontală este acum mai mare, iar farurile au un design nou. Prizele de aer au fost și ele modificate, iar splitter-ul față dispune de o formă nouă. Spoilerul spate a fost restilizat, iar toate versiunile echipate cu pachetul M Sport vor beneficia de un sistem de evacuare cu terminații trapezoidale. 

● Clienții vor putea alege faruri adaptive LED cu matrix sau farurile BMW Laserlight. În același timp, nemții au pregătit jante noi de 19 și 20 de inch și trei culori suplimentare pentru caroserie (Phytonic Blue, Piedmont Red și Bernina Grey Amber Effect). În cazul versiunilor echipate cu pachetul M Sport, clienții vor putea alege și nuanța Portimao Blue.

● BMW menționează că Seria 6 Gran Turismo facelift va avea un portbagaj cu un volum de 600 de litri (1.800 de litri în momentul în care toate scaunele din spate sunt rabatate). 

● Pentru interior, nemții au pregătit un sistem de climatizare cu funcții extinse și butoane High-gloss Black. Totodată, modelul va fi echipat standard cu pachetul Live Cockpit Professional care integrează instrumentarul digital de bord de 12.3 inch și ecranul central tactil cu o diagonală tot de 12.3 inch. Nemții vor oferi standard și volanul sport. 

● Scaunele pregătite de BMW vor putea fi comandate și în versiuni care includ funcții de masaj, în timp ce bancheta din spate va fi disponibilă într-o variantă cu spătar reglabil electric. 

● Tot la interior, BMW Seria 6 Gran Turismo facelift va fi echipat standard cu tapțierie din piele Dakota în nuanțele Black, Cognac și Ivory White.

Clienții vor putea alege și o tapițerie din Nappa sau versiuni speciale pregătite de divizia BMW Individual. 

● Sistemul audio de top este semnat Bowers & Wilkins și integrează 16 incinte, iar pachetul Rear-seat Entertainment Professional dispune de două ecrane de 10.25 dedicate pasagerilor din spate.

● BMW Seria 6 Gran Turismo facelift va fi disponibil cu trei motoare diesel și două pe benzină. Indiferent de alegerea făcută, acestea vor fi echipate cu un sistem mild-hybrid la 48V și cu o transmisie automată cu opt trepte. 

● Versiunea de bază va putea fi găsită sub indicativul 620d Gran Turismo facelift. Nemții au pregătit un motor de 2.0 litri care dezvoltă 190 CP la 4.000 rpm și 400 Nm între 1.750 și 2.500 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.9 secunde, iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 220 km/h. 

● A doua versiune diesel se numește 630d Gran Turismo facelift și va fi oferită și într-o variantă cu tracțiune integrală xDrive. În acest caz, nemții propun un motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie care livrează 286 de cai putere la 4.000 rpm și 650 Nm între 1.500 și 2.500 rpm. Sprintul 0-100 km/h se desfășoară în 6.1 secunde (5.9 secunde pentru varianta cu xDrive), iar viteza maximă este de 250 km/h. 

● Cea mai potentă variantă diesel se numește 640d și va fi disponibilă doar cu sistemul de tracțiune integrală. Motorul de 3.0 litri oferă 340 CP la 4.400 rpm și 700 Nm. Timpul necesar pentru sprintul 0-100 km/h este de 5.3 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. 

● Cei care își doresc un motor pe benzină vor putea alege fie varianta 630i Gran Turismo facelift, fie versiunea 640i Gran Turismo facelift. Prima dintre acestea este echipată cu motorul de 2.0 litri în versiunea de 258 CP și 400 Nm. Pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, 630i Gran Turismo facelift are nevoie de 6.5 secunde. 

● BMW 640i Gran Turismo, cea mai puternică variantă pe benzină, va fi oferită și în versiune cu tracțiune integrală.

Sub capoata acesteia se află motorul de 3.0 litri cu șase cilindri care dezvoltă 333 CP la 5.500 rpm și 450 Nm între 1.600 și 4.800 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.5 secunde (5.4 secunde pentru versiunea cu xDrive), iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. 

● Opțional, clienții vor putea miza pe sistemul de direcție integrală, pe sistemul de frânare M Sport, dar și pe suspensia pneumatică. Aceasta din urmă poate regla garda la sol în funcție de cerințele șoferului (+20 de mm până la viteze de 35 km/h; -10 mm la viteze mai mari de 120 km/h sau în modul Sport). 

● Standard, Seria 6 Gran Turismo facelift va fi echipat cu sistemul cruise control cu funcție de frânare, cu pachetul Speed Limit Assist și cu sistemul Attentiveness Assistant. Totuși, pe lista de opționale, nemții au trecut și următoarele: sistem cruise control adaptiv cu funcție Stop&Go, asistent pentru menținerea benzii de rulare cu funcții extinse, avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, sistem de avertizare cu privire la traficul din spate și asistentul pentru mersul cu spatele. 

● Cel mai generos pachet de sisteme de asistență se numește Driving Assistant Professional și include o serie de funcții care transformă Seria 6 Gran Turismo facelift într-un vehicul semi-autonom în anumite condiții de trafic. 

● Pachetul BMW Maps va fi disponibil pentru Seria 6 GT facelift, iar funcția Drive Recorder folosește camera integrată la nivelul parbrizului pentru a înregistra clipuri video. Conform oficialilor germani, în cazul unui accident, sistemul se activează în mod automat. 

Comentarii (9)

  • Spațioasă balena bavareză (tot 5,10 m lungime, deci cât Seria 7) și parcă mai puțin dizgrațioasă ca fosta.
    Clar că BMW n-ar produce-o dacă nu s-ar și vinde, dar tot mă mir cine și de ce ar prefera așa ceva unui Seria 5 Touring.
    19 0
  • Exact ceea ce spuneam in urma cateva zile... Masca gen calorifer cu 11 elementi. Adică hidoasă! Numai Volga - M21 mai avea asa ceva pe la inceputuri, prin anii '50, apoi au restilizat-o chiar frumos pentru vremurile acelea.
    7 3
  • Carevasazica 3 Diesel, dintre care 2 de 3 litri. A doua e fulminanta: 700 Nm. Si numai 2 pe benzina. Treehuggers cred ca-si plang in pumni la fiecare articol de genul asta... Ce sa faci? Tehnologia si randamentele sunt pe cifre seci. Si cifrele au prostul obicei sa nu fie absolut deloc impresionate de #smiorc... :)

    Bravo BMW!

    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor. Caci... nu mor caii cand vor cainii. :)
    9 5
  • @Kirotractor
    Spațiul pentru pasagerii din spate e gigantic față de 5 Touring ( semnificativ mai mare chiar și decât 7 cu ampatament normal), iar înclinarea banchetei (ajustabile electric) este excepțională prin comparație cu același 5 Touring, unde stai prea drept, inconfortabil din punctul meu de vedere. Presupun, nu știu sigur, că și portbagajul o fi puțin mai mare, oricum sigur e mai mare decât cele de pe X5 sau X6 (unde am măsurat, nu doar pe baza litrilor oficiali, care de multe ori sunt calculați diferit de la o mașină la alta).

    Bonus: mie îmi place și design-ul, dar aici știu că sunt minoritar.

    Singurul BMW unde se stă mai bine în spate e varianta lungă a seriei 7, dacă ai bifat scaunele individuale (disponibile în variantă cu sau fără al 3-lea loc central).
    7 3
  • Seria 5 Touring arata clar mai bine, dar as alege oricand seria 5GT ( n-am gresit ), in locul unui X6.
    5 0
  • Andrei
    Asta e Serie 5 GT redenumit 6 GT. Urat cu spume. Chiar nu inteleg de ce mai ofera asa ceva, un 5 Touring e mult mai elegant si discret.
    Zici ca e un X6 nascut inainte de termen :)
    5 0
  • Legenda spune ca Cocosatul de la Notre-Dame s-a reincarnat si in loc de 4 membre si o cocoasa i-au crescut 4 roti. Cocoasa a ramas. Acum si in versiunea face lift !!!

    Frenkenstein e invidios :( Dar BMW lucreaza la asta.

    PS interiorul, in schimb, a ramas...frumos
    5 1
  • Ce e așa greu de priceput?
    Să mor dacă înțeleg ce e așa de greu de priceput?
    Este o mașină cu spațiu interior muuult mai mare decât 5 Touring. Comparați aiurea în tramvai, numai ca să va aflați în treabă.

    Dacă vrei spațiu interior de 7 lung dar vreri să fie și practică mașina (portbagaj mare, deschidere uriașă și posibilitatea de rabatare a banchetei) nu există altă alegere în ograda BMW. Plus că e mai ieftin, deși multe lucruri sunt împărțite cu 7-le. Pe lângă faptul că la interior e mult mai spațios decât X5 sau X6 este și mult mai dinamic, fiind mai jos. Spre deosebire de 5 Touring poate fi echipat cu suspensie pneumatică pe ambele punți, lucru care îți dă posibilitatea de a regla garda la sol pe o plajă de cațiva centimetri. Nu știu exact câți, vreo 3-5.

    Deci spațiu interior uriaș, foarte practic, destul de dinamic, preț mult mai apropiat de 5 decât de 7 (deși e identic în multe privințe) și dinamică mult mai bună decât a SUV-urilor.

    Nu-ți place design-ul aia e, dar tehnic e o mașină extraordinară și împacă foarte bine multe lucruri... pentru cine caută așa ceva și își permite.
    4 1
  • Tribun Datsun
    Eh, ce atâtea sfadă: care este mai lung, mai spaţios, mai practic, mai elegant şi mai confortabil? Împăcarea tuturor caprelor şi verzelor poartă numele de…microbuz. Care îi lipseşte acut lui BMW din gamă :D Dintre membrii Triadei, până şi Audi a deţinut unul, mă rog, pe când se numea…DKW, căci din acesta “s-a trezit la viaţă”. Şi atât de bun a fost, că MB nu putea ocazia de a prelua succesorul acestuia şi de a flutura astăzi, cu mândrie, această tradiţie (de unde şi bancul acela de cuplu: “Uite un Mercedes Vito” – “Ba uite un Audi, boule!”).

    În concluzie, şi BMW poate învăţa din “succesurile” altora.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru