Audi va opri producția lui e-tron pentru “câteva zile”: nemții confirmă lipsa unor componente

de Paul Cosma
Duminica, 23.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a confirmat că va opri producția SUV-ului electric e-tron pentru “câteva zile” din cauza lipsei unor componente, fără să confirme sau să infirme că ar avea o problemă cu furnizarea bateriilor.

La sfârșitul lui ianuarie, publicația belgiană L'Echo scria că Audi va fi nevoit să reducă producția SUV-urilor electrice e-tron (foto) și e-tron Sportback la uzina de la Bruxelles ca urmare a întârzierii livrărilor unor componente pentru baterii, în special cele furnizate de compania sud-coreeană LG.

Constructorul german a confirmat că producția va fi oprită pentru “câteva zile”, din cauza lipsei unor componente, însă fără să specifice că ar fi vorba despre o problemă legată de furnizarea bateriilor.

Potrivit unor estimări neoficiale, Audi ar urma să “piardă” o producție de circa 1.000 de unități e-tron, înainte ca problemele cu furnizorii să fie rezolvate.

Compania de analiză Jato a anunțat recent că Audi e-tron a fost comercializat în peste 4.000 de unități în Europa în luna decembrie.

Via electrive

Comentarii (16)

  • ACE - Craiova
    Ce trist ca Batranul Continent a ajuns la mana altora, in ceea ce priveste industria auto.....

    Pana cand nu vor realiza intreg lantul de productie INTEGRAL in Europa, orice eveniment mondial - de data asta a fost coronavirusul, maine poate fi altceva - poate afecta MASIV o intreaga industrie, nu doar un producator .....

    Europenii TREBUIE sa fie mult mai determinati SA DEPINDA DOAR DE EI INSISI, pe viitor.....
    24 5
  • poți avea totul în propria grădină...dar evenimentele, vor face să vinzi ..sau nu.
    10 3
  • Marius
    Cam acum se vede unde sunt europenii cand vine vorba de industria auto si unde sunt japonezii, coreenii.
    Asa au fost cam mereu, in urma altora, insa nu toti vor sa recunoasca.
    Daca erau bazati, altii stateau la mana lor si nu invers.
    Toyota si altii au renuntat la Diesel, VW, Mercedes si BMW insista cu cele mai bune si curate motoare diesel :)
    13 8
  • Ion Litiu
    @marius aici e vorba de elctrocasnice unde intradevar, daca vorbim de baterii europenii sunt in urma. Dar poate ca stiu europenii ceva mai mult si de aia nu investesc in directia asta?
    Despre masini n-ai dreptate, insa probabil nu ai condus destule modele sa faci diferenta.
    Au renuntat la Diesel pentru ca patentele cu AdBlue sunt detinute de germani si ca sa le foloseasca si ei trebuie sa plateasca si n-au bani. Inca odata au ramas asiaticii in urma cu tehnologia.
    Si da, ultimele Dieseluri sunt extreme de curate, fiabile si economice.
    7 12
  • Litiu Polimer
    Mai domnilor, dintre cei care inca sustineti cu atata inversunare benzina si motorina, ati condus vreo electrica? Daca ati condus, puneti mana stanga pe inima si cu dreapta scrieti ca daca ati avea sa zicem 30.000 de euro, v-ati cumpara un diesel si nu o electrica. Cei care nu ati condus, faceti-o si mai vorbim apoi. Haideti sa fim sinceri, macar o data.
    14 6
  • Adrian
    @ACE
    Sa fim independenti? Sa depindem doar de noi? Sa producem integral in Europa?
    Tu ai putin sange de comunist, dar nimeni pana acum nu te-a scos de sub drapelul diez, ca sa gandesti tu insuti. Oricum aceasta mica scapare nu e deloc deplasata, avand in vedere tendintele vadite ale UERSS.
    3 11
  • Atentie
    Mai scapase unul de toate datoriile externe si visa sa fie independent, sa-si faca banca mondiala, etc. si a sfarsit ciuruit de gloante in Sfanta Zi de Craciun.
    5 10
  • @Litiu P
    Probabil ca toti cei de pe acest forum, si nu numai, ar dori sa conduca electrice, dar nu cu o autonomie de 200 km.
    Ca exemplu, un pireten are Golf E, cu autonomie declarata de 350 km, iar in realitate nu depaseste 210 km.
    Electrica este optiune de luat in seama doar pentru cei care stau la curte in suburbii si utilizeaza masina doar pentru oras.
    10 4
  • ACE - Craiova
    @Adrian
    Fara suparare, compania TESLA isi produce majoritatea pieselor in propriile fabrici, cu exceptia anvelopelor si a unui set de alte cateva componente (radare, baterii de acumulatori - produse initial doar de firma PANASONIC - dar acum a inceput sa lucreze si cu alte firme, in acest sens - PENTRU SECURIZAREA PRODUCTIEI - sic?! ).

    Aceasta firma are un avans tehnologic de circa 4-5 (unii zic chiar 6) ani in domeniul masinilor pur electrice: autonomie - sistem de propulsie - safety - usurinta in utilizarea vehiculelor, etc....

    Ce anume ii impiedica pe europeni sa faca - SI EI - exact acelasi lucru ?!

    De-abia acum incep si ei sa construiasca marile fabrici pentru productia de baterii de acumulatoare, care vor fi gata abia peste 2-3-4 ani...
    10 2
  • Adrian
    Care sunt producatorii europeni ACE? Suedezii si britanicii sunt ai chinezilor, Renault sunt jumi-juma cu japonezii si nu pot face nimic radical, PSA abia acum se ridica (nu stiu cum, de unde bani?), italienii sunt mai mult americani, iar restul sunt nemti. Nemtii sunt inca tinuti sub atenta supraveghere de americani dupa ce erau gata-gata sa castige (?) 2 razboaie, chinezi vedem ce relatie au tot cu americanii, FCA oare de ce nu mai face nimic dupa fuziunea cu ... americanii si, ce sa vezi, doar americanilor le merge bine prin Tesla. Americanii isi permit de la inaltimea lor sa faca orice. Poate chiar sa mearga ambasadorul SUA la presedintele unei tari, sa zicem Romania, si sa isi dea cu parerea despre o fabrica debaterii sau alte componente ce ar dauna intereselor lor, nu?
    Tot prin pozitia lor, aceiasi americani poat lua masuri de internalizare a productiei, de avantajare a firmelor proprii, asa cum spui tu ca face Tesla, fara a fi avertizati ca incalca libertatea pietei si discrimineaza. Poate chiar sa opreasca preluarea unei companii (Broadcom) de catre chinezi.
    Una peste alta, piata este libera sa se dezvolte, companiile isi pot scbimba oricand proprietarii si orientarea, dar doar daca nu pun in pericol interesele unei superputeri. Atunci vorbim altfel.
    3 4
  • @Litiu Polimer: cu mana pe inima iti spun ca nu as da 30.000 si nici 15000 de eur pe o masinutza cu baterii, ca doar n-am picat in cap.

    Sa faca bine preaminunatii producatori, in frunte cu Tesla, sa isi faca masinile, bateriile, motoarele si ce-or mai frea ei in asa fel incat pretul de vanzare sa fie comparativ si mai mic decat un Diesel si sa aiba performante, fiabilitate si cost de exploatare MAI MICI decat la un Diesel. Cand o sa se intample asta, n-o sa mai trebuiasca sa spunem cu nicio mana pe nicio inima ca am alege o masinutza cu baterii.

    Pana atunci, zi de zi, Diesel deasupra tuturor! :)
    5 3
  • @Adrian: amice, bati campii rau de tot si e revoltatoare ignoranta ta crasa. Mai pune mana pe cartea de istorie baietzash. Ai sa vezi cu surpindere ca in ce ne priveste pe noi, romanii, cam tot ce ni s-a intamplat bun in ultima suta si ceva de ani se datoreaza americanilor. Si tot ce a fost rau si criminal in Romania s-a datorat rusilor si europenilor. Antiamericanismul tau e scabros, sincer.

    Nu stiu cati ani ai, dar e trist sa nu stii cine ti-s prietenii si cine ti-s dusmanii.
    8 1
  • Ion Litiu
    polimer tata, am condus tati masina electrica cu 80 la ora de frica si tot am ramas in drum spre mare ca era caldura si mergea AC la max. Urata si costisitoare experienta. De atunci mi-am promis sa nu mai urc in nici o bev pana nu rezolva problema cu autonomia si timpul de incarcare. Ai inteles acuma? In rest masina e sublima, ca orice frigider silentios...
    4 3
  • Tata Polimer
    La 30.000 iti iei electrica cu baterie de 64 kWh cu care vei rula lejer 400 de km. Si dupa acesti km sa nu-mi spuneti ca nu trebuie sa va dezmortiti oasele ca nu va cred.
    4 4
  • @Tata Polimer: deci tu iti tot dezmortesti oasele 3 - 8 ore pana se incarca porcaria? Da' amortit mai tre sa fii... :))))
    4 3
  • Mama polimerilor
    ce electrica la 30.000 tati? Iti iei cel mult o hatchback subcompacta unde 4 insi stau ca sardelele chiar si fara bagaje iar cei patru sute de km sunt ca in bancul ala:
    Cei 4 apostoli sunt 3, Paul si Andrei.
    Intelegi acuma ca ne certam pe produse scumpe si proaste.
    Nu mai visati aiurea polimeri, poliperi, polipruni si alte minuni. Desteptarea.
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru