Volkswagen T-Roc

2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Aut7 Sport
4.4
de Dragoș Băltățeanu, Ciprian Mihai, luni, 12 martie

Micul Prinț

Nu mai este un secret că SUV-ul este la putere. Este mașina preferată de ce în ce mai mulți clienți europeni, iar orice constructor care se respectă oferă acum minim trei modele în gamă. SUV-urile au dimensiuni diferite: de la modele de segment mic până la SUV-uri full-size. Orice client care își dorește un automobil solid și cu o poziție mai înaltă de condus are acum de unde să aleagă.

Este cazul și celor de la Volkswagen, care până acum un deceniu se mândreau doar cu capabilul Touareg. SUV-ul compact Tiguan, bazat pe platforma modelului Golf a fost un mare succes, iar a doua generație îi calcă deja pe urme.

Mai rămânea segmentul subcompact, crossover-ul de oraș, o clasă pentru care se bat din ce în ce mai mulți constructori. Volkswagen ne propune modelul T-Roc, un model complet rebel după standardele VW, începând cu numele.

Oare cum a aratat ședința în care un german a propus numele modelului? După denumiri simple ca Polo, Golf, Passat, Tiguan sau Touareg, cineva s-a ridicat și a spus: "La naiba, vom fi rebeli! Punem o cratimă în denumirea modelului! T-Roc!"

  • mi-am luat vila cu piscina si , luni, 12.03.2018 13:20

    ce tigaie ordinara la 33 de mii imi iau un opel mokka x full cu optiuni care nu se regasesc pe t-roc si mai imi raman si bani de niste concedii prin tari exotice.

  • si t-roc pe motorina, luni, 12.03.2018 13:21

    sau o japoneza

  • Nelu Pantofaru', luni, 12.03.2018 13:21

    Si eu care credeam ca Honda HR-V este scumpa. 34000 pentru un Polo inaltat. Interesant.

  • daniel b, luni, 12.03.2018 15:12

    Am testat masina. E extraordinar de ieftina comparativ cu pretul cerut. E mult sub Golf ca si calitate perceputa. Nu prea regasesc nimic din ce ati scris aici. Slaba la antifonare, materiale ieftine la interior, amortizare cam seaca... parca e o coaja. Pacat, plecasem cu sperante mari, chiar imi placea designul. Iar voi, sincer, nu stiu ce ati testat.

  • Vlad, luni, 12.03.2018 15:27

    Am am ocazia sa ma urc in modelul expus de Mall Promenada, in fata materialele sunt in regula. Pe spate, sunt mai slabe calitativ, se poate observa la panourile portierelor, un plastic de proasta calitate si vizual si la atingere. Din pacate @automarket, observatia legata de calitate materialelor de pe T-ROC vs Golf 7 e mentionata pe multe site-uri de profil.

  • Anonim, luni, 12.03.2018 15:44

    Am facut drive test cu un exemplar similar . Am o Skoda Octavia 3 cu acelas motor diesel de 2 l si 150 cp ca o comparatie directa este mai slaba la toate capitolele . Materiale ieftine , antifonare slaba se aude puternic motorul inauntru , pretul era la doatari similare cu 6000 de euro mai scumpa adevarat ca T-Roc are 4X4 . Sincer este sub un polo ca materiale cel mai jalnic WV in care am urcat .

  • T-ro(a)c(a), luni, 12.03.2018 16:06

    Nu, dragi clienti, Diesel nu ne-a afectat!

  • joe, luni, 12.03.2018 16:06

    In 2007 un Santa Fe,care abia aparuse noul model, cu de toate pe el+ cutie automata+7 locuri +trapa+carlig a costat 32 000 euro. T roc intra in prtbagajul lui Santa Fe

  • Cornel, luni, 12.03.2018 16:28

    Joe m-am uitat acum pe siteul Hyundai. Un Santa fe din 2018 e 45.000 de euro. Nu ca nu e scump VW, dar despre ce vorbim aici?

  • Sam93, luni, 12.03.2018 19:16

    Eu cred ca astia de la VW s-au tampit. Masina asta o iei daca iti place sa arunci banii pe fereastra, sau pe marci... De banii astia imi iau un Kia Sportage de segment superior, motor 2.0 diesel de 180 de cai, automata, materiale bune la interior, 7 ani garantie si imi mai raman vreo 5000 de euro.

  • Coco, luni, 12.03.2018 20:05

    Am testat mașină. Din păcate, deși în mers este un VW tipic, riguroasă și cu un design interesant chiar îndrăzneț ( aspecte pozitive ) per general este un model slab calitativ - aici enumăr portbagaj nepractic, calitatea materialelor, nivel antifonare , amortizate foarte precară și mai ales direcție fără feeatbeack/ comunicare ( aspecte negative ). Pentru fanii mărcii este greu de digerat că acest model ( dorit a fi SUV-ul modelului Golf ) este mai slab ca un Polo iar raportat la rigurozitatea si calitatea Golfului nici nu poate exista. Păcat. Poate cu ocazia faceliftului să fie remediate aceste neajunsuri și sper ca varianta cabrio să fie cu adevărat un VW. Deși va avea adepți suficienti totuși are abateri importante de la standardele cu care VW și-a obișnuit fanii și clienții și sper ca următoarele modele să nu urmeze această rețetă.

  • Lov, luni, 12.03.2018 20:28

    Detin un Golf 7 si am cochetat cu ideea lui T-roc. Mi-a fost deajuns sa stau 5 minute in show-room...interiorul e mai bun la Logan, fara gluma. Personal nu am vazut o plansa de bord asa prosta pe un WV... Portbagajul e prost conceput, mic si incomod. Dar e SUV ce PLM (Plastice La Misto :) Succesuri !!!!

  • joe, luni, 12.03.2018 20:49

    @ Cornel Eu am zis de anul 2007,atat a costat .Pe parcurs Hyundai si-au luat-o in cap,,si au urcat preturile in nesimtire,deseori depasind concurenta.Iar motoarele diesel au ramas cam in urma la raport putere/consum.Am criticat de multe ori stacheta de 45 000 euro la ultimul Santa fe.De asta nici nu au avut vanzari cine stie ce in Europa,

  • Nenea Iancu, luni, 12.03.2018 21:35

    Scump Coane Fanica! Parol! 4 stele la interior cu plasticaraia aia tare si ieftina de Accent/Aveo de 2006?

  • IONEL, marţi, 13.03.2018 10:54

    Scump, dar se vinde la greu in Europa!

  • LLL, marţi, 13.03.2018 14:11

    4.4 stele pentru un TDI plin de plastice.

  • pipo, marţi, 13.03.2018 15:54

    Greu de inteles subiectivismul notarii la unele modele. Trecand peste faptul ca nu-si are rostul oricum acest motor pe o astfel de masina nu cred ca trebuia dat 5 stele la performanta (pai daca o sa scoata o varianta GT atunci cat mai dai, sau lui Juke NISMO RS cat ii dai de exemplu ?). La interior oricate elemente pozitive ati incercat sa scoateti in evidenta e clar ca nu merita mai mult de un 3 stele . Iar pretul pt. modelul testat de voi este total exagerat , pt. ce i-ati dat 3 stele ? Oriunde in lumea asta, in sistemul de notare cu maxim de 5 stele, 3 stele inseamna ok/acceptabil . Nu spun ca trebuie aruncat cu pietre in masinuta asta , ca nu e asa de rea daca o raportezi la concurenta directa (Juke, Kona, Stonic, Aruna, etc), din contra la unele capitole, dar in nici-un caz nu merita 4,5 stele. Cu scuzele de rigoare, v-as sugera D-lor de la AM sa fiti ceva mai obiectivi si cand notati branduri importante. Pana la urma este un VW si nici chiar ei nu cred ca au tintit vreodata sa se pozitioneze la mai mult de 4 stele cu oricare din modelele lor . Cu atat mai putin acesta. Poate doar cu Golf, fortati artificial mai mult de cererea si legenda creata din piata, dar aici e alta discutie .

  • Zorba, marţi, 13.03.2018 17:17

    @pipo: cu un pic de cunostinte in limba germana se observa aceasi problema si pe forumurile Germane: se critica extrem de des subiectivismul unor reviste de specialitate ca de exemplu Auto Bild, Auto Motor und Sport. Ambele apartin de editura Springer careia is se presupune o anumita simpatie/apropriere pt/de VW, desigur si prin anumite plati de la VW catre Springer pt reclame, articole, etc! Nu stim cui ai apartine Automarket… Cand nu mai sunt argumente, ancep sa se lege, ca si Automarket (vezi articolul despre Insignia GSI), de aspecte extrem de amportante ca si “plasticul este tare”. Este ridicola afirmatia deoarece printre randuri ar trebui anteles ca “plasticul la un Audi este moale”. Ca suprafata executata an plastic “tare” la un Opel an anterior este mai mare decat cea de la un AUDI/BMW, etc und se foloseste un PVC moale si mai aratos – DA, dar la ce pret?! De multe ori se forteaza resultatul an asa masura ancat “plasticul mai moale” devine mai amportant si bate drumul de franare. Acesta analiza este intr-adevar dezamagitoare.

  • No way, marţi, 13.03.2018 20:39

    Alex Mokka sau Suzuki Vitara oricand . Desi e noua , arata ca si cum ar avea minim 3 ani de cand pe piata. Sper din tot sufletul sa nu aiba succes pentru ca nu merita vw sa mai pacaleasca lumea cu asa cazemate la pret de vile .

  • @Zorba, marţi, 13.03.2018 21:56

    Am ras cu lacrimi la comentariul tau...Springer este unul dintre cei mai mari publisheri din lume specializat pe domeniul academic. Total de acord ca lumea critica AMS sau AB, dar ei tin de Bertelsmann, care este o cu totul si cu totul alt tip de companie mass- media. Este ca si cum ai compara New York Times cu Libertatea...

  • Zorba, miercuri, 14.03.2018 10:37

    @@Zorba: da da, si eu imi stergeam lacrimile...Nici AMS nici AB nu apartine de Bertelsmann. La AMS am gresit eu, actual apartine de "Verlag Motor Presse Stuttgart" - critica aproprierii ansa de VW este mai departe valabila. AB apartine, cum am sustinut mai sus, de Axel Springer Verlag" adica Springer. Springer nu apartine de Bertelsmann, Bertelmann se numeste in zilele noastre "Random House". Idea mea nu este NYTimes sau Libertatea ci obiectivitatea unui articol, indiferent in ce presa apare.

  • adi, miercuri, 14.03.2018 13:22

    desi spuneti ca e mica, plasticul la interior lasa de dorit, pretul e mare, motorul se aude ca la tractor...TOT nu va lasati si dati nota 4.4...masina asta e o cutie fratilor, indiferent de ce preferinte avem la masini, nu putem sa negam evidenta. cand ma uit la ea parca vad un Sandero un pic mai dotat...ATAT! am vazut in Mall Promenada, repet..CUTIE! cu 33.000 de euro iti poti lua o gramada de alte masini mult mai bune, Skoda Superb, Skoda Kodjaq, Hyunday Tucson, Kia Sportage etc....

  • Andrei, miercuri, 14.03.2018 14:42

    Masina asta e teapa secolului...si ce e misto, e ca va avea clienti o gramada. Toti aia care cred ca doar VW face masini bune se vor ingramadi sa plateasca incepand cu 30k euro pentru o masina cu AC manual si finisaje perfect comparabile cu cele de la Duster. Marketingul VW lucreaza bine, dovada si astfel de teste. 4.4 stele pentru ce e in esenta un Polo supraponderal si foarte, dar foarte slab finisat? E probabil cel mai slab articol Automarket de la cel in care va chinuiati sa spalati imaginea VW dupa Dieselgate si spuneati ca ala era momentul sa cumpere oamenii masini de la compania asta... Comparatia cu Mini nu are nicio justificare. Mini e brand premium, pentru care concurenta grupului vine de la Audi. Adica echivalent cu Countryman ar fi un Audi Q2, in niciun caz masina asta. VW nu e premium, oricat s-ar stradui publicatiile de casa ale lor sa inoculeze ideea asta...VW se bate cu Ford, Opel, Toyota etc. Masina asta are cel mai dezamagitor interior cu putinta. Trecem peste design, care e subiectiv...dar plasticele sunt de o calitate absolut execrabila. Spatiul interior nu e deloc o referinta in segment, iar dotarile nu sunt deloc ceva special. Ok, are display digital in loc de cadrane de bord, dar asta e ceva cu o utilitate discutabila. In rest, o alta masina pe platforma MQB, adevarat...deci nimic gresit, nimic sclipitor. Totusi, peste 30k euro pentru un SUV de clasa mica e enorm. Si are 4.4 punctajul...

  • DanG, miercuri, 14.03.2018 17:09

    Nici eu nu inteleg de ce costa asa de mult. Cand aparuse noul Tiguan era expus in mall o varianta Highline, cu piele, trapa imensa, ceasurile de bord full digital, cutie automata si era in jur de 35.000 Euro.

  • octav71, miercuri, 14.03.2018 22:50

    LA 30.000 euro sa nu aiba AC automat, mi se pare de intrare in sala. Sau o verificare de cat de scump pot vinde ceva mult mai ieftin. Merge un Golf in loc de T-Roc si mai raman bani de un concediu decent.

  • Sandel, joi, 15.03.2018 19:45

    Punctajele astea nu au nici o relevanta atata timp cand astfel de masini obtin 4.4 si noul Honda Civic obtine sub 4. Stiu ca nu e o comparatie pertinenta insa nu e prima data cand se dau note fara nici un fel de logica.

  • Clip-Clop, vineri, 16.03.2018 15:03

    micul pârț

  • mircea, sâmbătă, 17.03.2018 23:07

    Si eu spuneam -ce poata sa faca un VW incat sa coste atat? Asta, pana cand am condus un Jetta,apoi inca un Jetta si acum un Passat.Pana la VW condusesem ,vreo 700000 km, modele coreene,franceze,japoneze si Ford.Nu in show room ,ci pe strazi. Da,VW face totul mult mai bine,se conduce usor,de incredere si foarte placut.Nu spun ca este cea mai fiabila,spun ca,exceptand marcile premium,este foarte placut sa conduci un VW. T-roc are o calitate mai scazuta,asa este, a materialelor plastice,cea ma scazuta dintre toate modelele VW. Dar se conduce grozav! Spun asta dupa ce am condus modelul . Apoi,chiar atata lume este nebuna incat sa cumpere masinile astea,ziceti voi?Toata presa auto este nepriceputa sau mituita? Foarte bine,cumparati-va altceva. Dar nu Skoda si Seat pentru ca acestea sunt tot VW.

  • e2e, duminică, 18.03.2018 21:22

    Cu certitudine vom conduce altceva...Tb sa fi nebun sa dai pe-o asa porcarie 30k...N-are rost sa repet ce s-a spus mai sus.Mai vad in unele comentarii cum ca unora le place designul!!!!vw si designul????Asta e cea mai tare.O masina anosta,fara gust cum e tot ce construieste vw.Iar daca spun unii ca se conduce f bine,pot afirma ca mai sint destule care se conduc la fel de bine ori mai bine.Si nu costa 30k eur.C3 Aircross cu motor de 120 cp si 300 Nm este 16k cu rabla.

  • @mircea, luni, 19.03.2018 13:26

    oricand, la orice ora, un model Ford se conduce mai bine decat modelul din aceeasi clasa de la VW. oricand asta. a, ca nu are interiorul la fel de bun, da, posibil, dar, ORICAND la capitolul condus si dinamica ORICARE model Ford e peste VW.

  • mg, marţi, 20.03.2018 23:02

    Pretul lui T-roc 1.0,115cp,echipare medie Design,este 18800 euro,iar varianta de baza este 16800 euro.Variantele de peste 30k euro sunt motorizari de 2 l,cu tractiune integrala si nivele de echipare superioara ca suspensie adaptiva,garda la sol majorata,faruri full led ,etc . Aici cred ca pretul este exagerat.Dar pretul pentru 1.0 tsi este cu 1000 euro peste Golf echipat similar. Citroen C3 Aircross 1.2 ,110cp,,construit pe platforma lui C3,cu o echipare medie -Feel- costa 16900 euro dar are cateva dotari mai putine decat Design. Cam la fel este pretul si la Hyundai Kona 1.0 gdi -nivel highway,care are promotii la promotii si poate costa tot 16800 euro(promotii de 4000 euro!).Daca comparam specificatii si dotari similare,T-roc este mai scump cu mai putin de 2000 euro decat Citroen Aircross si Hyundai Kona la dubla promotie.Sa zicem ca T-roc este mai scump cu 10%.Unele dotari ca discuri de frana pe spate le gasesti doar la VW ca si unele echipamente de siguranta. Un video road test pe What Car compara C3 AirCross 1.2 cu Seat Arona 1.0 (mai ieftin cu 1500 euro decat T-Roc la motorizari si echipari comparabile) si T-Roc 1.0. Teste interesante video si pe Carwow si Autocar. Citroen iese cel mai slab.

  • VW/WC., joi, 29.03.2018 11:27

    https://youtu.be/IhmeuiEyuYU

  • mircea, joi, 26.04.2018 22:03

    T-roc are cea mai mare crestere in luna martie si pe ansamblul trim 1 in piata Europei -13600 buc in luna martie. Grupul VW si-a crescut cota de piata de la 22.7 la 23.7%,deci apoape fiecare a patra masina vanduta in Europa este un model VW,Skoda,Seat,Audi. Atat sunt de proaste !? Cat despre preturi,pe Autovit,un dealer vinde un C3 Aircross 1.2 cu 19keuro.Toate preturile au luat-o razna. Fiesta 20k la promotie! Zici ca Duster este de pomana?! un 1.2 Comfort este 15k si este destul de chel. Daca incepi sa adaugi dotarile pe care le gasesti pe T-roc,Qashqai ,Karoq,Arona,Kadjar (dar la pretri mai mici),ajungi sa vezi ca la o echipare echivalenta si Duster ar costa vreo 18000!,adica vreo 2000 euro mai putin decat un Renault Kadjar. Pai?