Hyundai Tucson facelift

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185 CP AT8 4WD Luxury
4.1
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 29 mai

Modernizare

Piața europeană este o mare devoratoare de SUV-uri, iar constructorii au înțeles acest lucru și au reușit rapid să vină cu soluții care să satisfacă marea majoritate a clienților. Hyundai este unul dintre producătorii care a înțeles rapid tendința pieței și a "atacat" din plin segmentul SUV. Iar Tucson a fost unul dintre primele SUV-uri apărute pe piață în segmentul compact.

Dar Hyundai a înțeles că europenii își doresc mașini robuste, cu tehnologii moderne și cu finișaje cât mai bune, motiv pentru care, în ultimii ani am asistat la o transformare plăcută a produselor dezvoltate de constructorul asiatic. Iar Tucson facelift, model prezentat în urmă cu un an în cadrul Salonului Auto de la New York, a fost atent remodelat pentru gustul europenilor.

Astfel, Tucson facelift rămâne o propunere foarte interesantă în segmentul SUV-urilor compacte, iar motorul diesel de 2.0 litri și transmisia automată cu opt rapoarte reușeșc să facă o echipă interesantă. 

  • M, miercuri, 29.05.2019 12:29

    SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati

  • cornel.socariciu, miercuri, 29.05.2019 12:44

    @M Rămăsesm cu gândul la rivalul nipon :) Am corectat. Mulțumesc.

  • adi_10, miercuri, 29.05.2019 12:48

    Arata bine masina, nu e o mare diferenta fata de versiunea anterioara dar e ok. Pt mine 35.000 de euro e mult, dar daca ne uitam ca un Audi A1 cu motor de 1.0 costa 34.000 de euro (varianta testata de voi) eu spun ca si pretul acestei masini nu este tocmai exagerat. Nu mai punem ca vorbim de un SUV 4x4 full option, nou.

  • Anonim, miercuri, 29.05.2019 13:34

    8 litri extraurban pentru ub suv diesel de 2 litrii 4X4 este mult .

  • Gogu, miercuri, 29.05.2019 13:50

    Auzi comportamentul sistemului de infoteinmant, când este lăudat de toată lumea, dar asa se întâmplă când ești fan vag

  • COCO, miercuri, 29.05.2019 15:39

    Am achizitionat versiunea pe benzina cu motorul de 1.6 si 177 CP,a costat 24.000euro,vroiam sa cumpar duster ce era 18700 euro,am considerat ca merita diferenta de bani aceasta masina coreana. Legat de Tucson nu pot spune decat ca sunt foarte multumit(cu exceptia consumului urban de 12%).

  • ironR, miercuri, 29.05.2019 16:03

    skoda octavia 3, 2.0 - 170cp, 4x4, automat, consum mediu dupa 100k km, 95% in oras Bucuresti = 12,8 - asta arata computerul de bord, AC in permanenta pornit, mers cum se poate, mai tare, mai incet, mai la consum, mai sportiv, na....in atatia km nu se mai discuta ce si cum. Nu laud, nu critic, doar informativ.

  • PMC, miercuri, 29.05.2019 16:20

    @Anoni: pe bune? E mult 8 litri la o masina de 1700 de kg la gol, cu cutie automata si cu 4x4? :) Du-te cu una pe benzina si vezi cat e acolo. Sau ia-ti electrica care incepe de la 60.000 de eur si te duce 200 de km. :)

  • Adio Diesel, joi, 30.05.2019 02:23

    Honda CRV hybrid 4x4 de 215 cai si consum 6,2 urban...adio Diesel

  • Rudolf D., joi, 30.05.2019 07:52

    @Adio. Si extraurban? Ca doar nu v-ati luat SUV sa mergeti prin oras?

  • adi_10, joi, 30.05.2019 10:59

    @Rudolf - cum adica nu se iau SUV pt mers in oras? asta e moda Rudolf, toata lumea se vrea cocotata! 10% din cei care au SUV si-au luat masina pt ca fac multe drumuri extraurbane, restul de 90% asa, sa ne dam mari prin Bucuresti. legat de consum te contrazic, iesi mult mai bine cu un hybrid fata de un diesel, ma refer la consumul total (gen 75% oras - 25% extra). s-a facut test drive pe HONDA CRV, uita-te;)

  • Rudolf D., vineri, 31.05.2019 07:57

    @adi_10 Asa este adi, ai dreptate. Nu sunt fan Diesel in oras. Hibridul e mai potrivit.