Citroen C3 Aircross

1.6 Diesel Turbo (BlueHDI) 99CP Man5 Feel
4.0
de Cornel Șocariciu, miercuri, 29 noiembrie

Culturist

Citroen este un constructor care și-a făcut un nume în piață atunci când e vorba despre design nonconformist. Când toată lumea opta pentru forme fluide cu multe linii care curg și produc un efect vizual impresionant, francezii lansau C4 Cactus, un SUV "dintr-o bucată".

Dar formele au prins, iar Citroen a marșat în această direcție. Și uite așa s-a născut noua generație C3, iar la scurt timp a apărut și SUV-ul C3 Aircross. Dacă vei avea ocazia să pui față în față cele două modele amintite în fraza de mai sus, vei observa cum C3 Aircross devine fratele "culturist" al hatchback-ului C3. 

  • ACE - Craiova, miercuri, 29.11.2017 14:14

    Modelul are o GARDA LA SOL de 20 cm.... Daca avea pozitionat si display-ul central inversat cu aeratoarele si o versiune 4x4 sau una hibrida merita chiar nota 8/9. Se apropie de SEAT Arona destul de mult ca si clienti potentiali in segmentul de crossover / SUV de oras.... Asa primeste "doar" o nota de 7/8. Mult succes !!!!

  • Duster, miercuri, 29.11.2017 14:16

    Prefer Duster oricand in fata ciudateniei asteia!

  • Tibi, miercuri, 29.11.2017 17:18

    Cand am vazut Cactus pentru prima data mi-a venit sa vars. Aceesi senzatie traita la vederea lui X6, Actyon sau Juke. Intre timp fie Citroen a schimbat ceva, fie m-am obisnuit eu, insa acum C3 imi pare simpatic. Ceea ce nu pot spune despre X6 sau Juke. In orice caz, nu poti spune despre Aircross ca este varianta culturista a lui C3, pentru ca si C3 este destul de umflat. Aircross e doar mai inalt. @ACE - Craiova Garda la sol este de 17,5 cm. @Cornel Șocariciu Ideea ca aceste masini sunt folosite preponderent la escaladat bordurile metropolelor e un pic eronata. Nu cred ca locuitorii metropolelor civilizate parcheaza pe borduri ... :) De asemenea sunt curios ce utilitate are in oras sistemul de coborare a pantelor.

  • Andy, miercuri, 29.11.2017 17:40

    Subscriu in mare la ce zice Tibi, cu precizarea ca sunt foarte curios cum va arata viitorul Juke care va aparea la anul. Si sincer, prin Europa vestica am vazut pe autostrazi foarte multe masini de clasa mica, de alea care au 0-100 in 13-14 sec si prind maxim 170. Mult mai multe ca berline sau suv-uri medii. E o idee preconceputa ca o masina din clasa mica isi va pretrece mai tot timpul prin oras. Se face confuzia cu clasa mini. Vad C3 Aircross ca o masina excelenta pentru o familie tanara care are maxim 1 copil. Spatiul e mare si portbagajul suficient cu bancheta impinsa la maxim inspre scaunele din fata. Mult mai practica ca o compacta hb, zona in care portbagajele sunt in general sub 400 l. Acceleratia e ok, si faza cu directia asistata e iar un mic cliseu care e repetat la majoritatea modelelor din ziua de azi, pentru ca sincer nu trebuie sa iei curbe pe serpentine cu 80-90 km/h. Le poti lua si cu 50-60 km/h. Vrei sa le iei cu viteza mare, te uiti la un hb sport. Ca orice produs, si automobilul e un compromis. Trebuie sa stii la ce vrei sa-l folosesti si sa-l cunosti, astfel incat sa nu te vezi fortandu-l aiurea doar ca sa demonstrezi ca esti pilot de raliuri intr-un model gen Polo cu 75 cp sau Duster cu 115 cp (sunt doar doua exemple, insa intelegeti ideea)

  • @Andy, miercuri, 29.11.2017 19:09

    AI dreptate. Ce inseamna "hb sport"? Merci

  • Coco, miercuri, 29.11.2017 19:41

    Nu vreau să fiu critic dur sau să supăr iubitorii și posesorii anumitor mărci dar am luat contact cu trei noi modele lansate recent, respectiv Kia Stonic, Hyundai Kona și modelul din acest test și concluziile au fost negative. La Stonic și Kona mă așteptam la mai mult, din păcate au multe aspecte inexplicabile pentru un model din segmentul crossoverelor iar C3 Aircros este foarte slăbuț.... păcat pentru că este vorba de un segment în ascensiune iar producătorii auto trebuiau să propună mult mai mult.

  • lol, joi, 30.11.2017 07:52

    ce coteata au scos aiuritii astia