BMW i8 Roadster

Factorul Wow
În urmă cu multe decenii, când normele de poluare nu trăgeau constructorii auto de mânecă și când sistemele de siguranță abia îți făceau apariția, designerii erau cei care dictau direcția pieței auto. Carosierii deveniseră cei mai buni parteneri de afaceri, asta pentru că fiecare proprietar își dorea mașini unice, croite după propria imaginație și dorință.
Dar odată cu dezvoltarea tehnologică, designerii au fost primii care au avut de suferit, de cele mai multe ori planurile acestora fiind limitate din pricina inginerilor care își doreau perfecțiune tehnică. În era actuală, design-ul multor modele este inspirat de celebrele păpuși Matrioska: vârful de gamă dictează liniile principale, iar modelele mai mici preia stilul și-l adaptează pe ici și colo pentru a oferi o notă unică.
Cu toate acestea, există și producători care gândesc modele ieșite din tiparul amintit mai sus, iar BMW i8 face parte din acest grup select. Odată cu facelift-ul operat pe versiunea Coupe, BMW a lansat și noul i8 Roadster, iar noi am mers în Slovenia pentru a testa decapotabila hibridă cu două locuri a constructorului german.
O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.
@dan_grc Mulțumesc pentru observație ;).
La 158 000€ fenomenul Wow este garantat! Sincer la banii ăștia nu am curajul sa mă apropii la mai puțin de 5m când proprietarul este lunga ea!
Deci consumul la suta de km,,dupa parcurgerea primei sute de km,va fi minim 12l