Viitorul Mercedes-AMG C63 ar putea renunța la motorul V8: nemții pregătesc un sistem hibrid pe baza propulsorului de 2.0 litri

de Cornel Șocariciu
Joi, 17.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitoarea generație Mercedes-AMG C63 ar putea primi un sistem hibrid de propulsie bazat pe motorul de 2.0 litri de 421 CP folosit în prezent pe modelele de performanță din gama compactă. Totodată, nemții ar putea introduce și un sistem de tracțiune integrală care să includă un mod Drift.

În urmă cu câteva luni, oficialii Mercedes-Benz au confirmat că viitoarea generație Clasa C va primi și versiuni cu sistem hibrid de propulsie. La scurt timp, Tobias Moers, șeful diviziei AMG a declarat că noul motor de 2.0 litri folosit în gama compactă pe AMG A 45, AMG CLA 45 și AMG CLA 45 Shooting Brake ar putea fi introdus și pe modele mai mari.

Conform unor surse apropiate companiei, nemții vor veni cu o nouă generație AMG C63, însă vor renunța la motorul V8 de 4.0 litri. În locul acestuia, Mercedes-AMG va introduce un sistem hibrid de propulsie bazat pe motorul de 2.0 litri de 421 de cai putere.

Aceleași zvonuri menționează că sistemul hibrid va integra tehnologia EQ Boost. În cazul versiunilor AMG 53, EQ boost oferă încă 22 de cai putere și 250 Nm pentru perioade scurte de timp. Tot tehnologia EQ Boost este responsabilă și pentru "hrănirea" sistemului electric la 48V. În cazul viitorului AMG C63, sistemul pregătit de nemți ar urma să ofere și mai multe resurse.

În total, viitoarea tehnologie hibridă pregătită pentru noul AMG C63 va oferi valori de putere similare cu cele ale actualei versiuni (510 CP și 700 Nm).

Totodată, nemții vor veni și cu un sistem de tracțiune integrală (va include un mod Drift) care să gestioneze resursele viitorului model de performanță.

Conform unui raport apărut în urmă cu câteva săptămâni, viitoarea generație Mercedes-Benz Clasa C va fi expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2020, în timp ce versiunea de performanță AMC C63 ar urma să fie lansată până la finalul anului viitor. 

Via | Autocar

Comentarii (13)

  • AMG de doi litri...pffffff!
    5 8
  • someone
    @q: asa ceva exista de ani buni ( A45 ) . dar pus pe clasa c in locul unui V8 e cu totul si cu totul alta mancare de peste
    10 3
  • ar putea face si ei trecerea mai lina, prima data sa foloseasca motorul 6 in linie 53 AMG, poate cu ceva mai multa putere
    8 0
  • Sfarsitul unei ere absolut superbe. Motorul de 6.2L NA a fost epocal. De V12 n-are rost sa mai amintesc. V8 actual de 4.0L a mai tinut steagul sus, chiar foarte bine, dar sunetul AMG pur s-a pierdut pentru totdeauna.

    Acum cu 2.0L mi se pare ... nici n-am cuvinte. Trist de tot.

    Imi plac masinile electrice, si cred ca sunt viitorul, dar apusul motoarelor mari pe benzina, e dureros. Poate combinatia cu 48V mild hibrid sa mai prelungeasca agonia cativa ani, dar sa pui un 2.0L pe C Class e moartea caprioarei.

    Astea-s vremurile. Odata cu noi, se duce o epoca pe care copii/nepotii nostri poate or s-o mai cunoasca doar din filme, show-ri old timers sau muzee.
    7 1
  • LEXMARK
    @zarnesteanu
    De ce sa se multumeasca cu jumatati de masura, cu minciuni gen "MID Hybrid", "Micro Hybrid" etc si astfel de pacaleli cand in piata auto exista Full Hybrid si exista de 22 ani tehnologii care deja au ajuns la a patra generatie, la maturitate si si-au dovedit eficienta de mult...
    Intradevar, nu sunt nemti cei cu Full Hybrid-ul dar de 22 de ani puteau si ei sa "imprumute" putina istetime si inginerie de la ei...
    5 8
  • Edikkk
    Da, dle Zarna dar şi vânzarea de bizoni în SUA a fost ceva epocal (foarte benefic pentru oamenii egoişti ai acelor vremuri, dar foarte nociv pentru toate generaţiile de după)

    Aşa şi maşinile termice, în special V6-8-12 , canceroase şi foarte poluante (chiar şi cu marea, oceanele... deversările de produse terţe... etc) au fost ceva epocal care pot să dispară.

    Oricum vreţi feeling?? Găsiţi şi la maşinile electrice!! Luaţi în considerare toate Mercedes electrice viitoare sau actuala maşină croată electrică... o bestie.
    7 12
  • Vă plângeți și vă văitați pentru o mașină/motor, pe care oricum nu ați avut-o și care oricum nu-și găsea locul în România și pe care oricum nu v-o permiteați.

    E ca și cum un retard de la școala ajutătoare s-ar plânge că la nu știu ce universitate se înlocuiește masterul la inginerie cu doctoratul.
    Săracul, el nici nu poarte să rezolve o ecuație de gradul I, dar moare de grijă că nu mai poate face masterul la inginerie.
    8 7
  • @ignis Atat de bine ai punctat. Respectele mele :D
    5 7
  • 4 in linie de 2L...o reteta banala
    E pacat ca dispar incetu cu incetu configuratiile care chiar plac publicului....
    Un 4 in linie nu-ti va da niciodata senzatiile si placerea unui V8..
    Sa speram totusi ca vor folosi macar motorul cu 6 in linie pt. gama 63...
    macar pana prin 2025...
    3 1
  • @legsmarg, daca nu ti-ai dat seama pana acum, "imprumutul" se face in sens invers: e furat din Europa/America/Australia&NZ si merge spre centrele de hotie ale lumii. De-aia sunt si Europa si America de Nord invadate in ultimii ani cu salbaticie, pentru ca toti rasatii din lume vor sa le dea tehnologie la prostii de europeni si americani.

    @lindik, pentru cultura ta generala, in tinerete am lucrat pe vase de croaziera si am o idee de poluarea pe care o fac in larg, unde nu-i vede nimeni. De ce nu amintesti de fluviile de plastice care se varsa in oceanele lumii? 9 din 10 vin din asia. De la aia care au "imprumutat" tehnologia ai au aplicat-o la nivel de prostalau. De nu amintesti de mastile de gaze pe care le poarta asiaticii in aglomerarile urbane, in care poti sa vezi aerul pe care il respiri?

    @ignis, Sunt la al 6-lea Mercedes, ultimul are V8, 5.5L NA. Si nu toata lumea locuieste in Romania. Deci daca taceai filozof ramaneai. Eu vad mai putini retarzi de la scoala ajutatoare pe site-ul asta, dar vad foarte multi care se reped la comentarii cu capul inainte. La fel ca si alalalt cu respectele in sacosa ...
    4 3
  • LEXMARK
    @zarnesteanu
    Te rog opreste-te, am inteles, tu locuiesti in Dubai si masina ta de naveta e un La Ferrari...
    Pe mine unul m-ai convins, pt tine toti cei cu ochii oblici sunt chinezi...
    Tine-o tot asa, esti bun!
    2 7
  • @zarnesteanu

    Nu sunt filozof. Sunt un retard de la școala ajutătoare. Eu nu am bani să-mi cumpăr o de Dacie din salariul pe care-l am.
    Dacă tu ești la al șaselea Mercedes, atunci te las să plângi după V8-ul ăla.
    Am totuși bani de o batistă, dar n-am cum să ți-o trimit.
    0 6
  • @ignis, daca citeai cu un minim de atentie, fara sa te arunci cu capul inainte (din nou), puteai sa-ti dai seama ca nu te-am facut retard. Batiste nu mai folosesc cam din 1990. Pe-aici, la mine in sat, lumea foloseste servetele. Banii aia pune-i in pusculita. Or sa-ti prinda bine mai tarziu.

    @legs-maca-maca, ridica-te din genunchi, si vino in randul lumii. Daca tot vorbim de vapoare, hai sa-ti fac putina educatie. Un vas de croaziera sub pavilion American e sub jusrisdictia legilor americane, oriunde ar fi, in apele internationale, sau teritoriale ale oricarui stat. Legile americane pentru protectia mediului sunt poate cele mai drastice din lume, cu California in frunte. Resturile de mancare pe vas, se comprima in calupi cubici cam de 2 metri si le dau drumul in apa. Treaba asta se face pentru ca acel cub sa ajunga mult sub suprafata apei, inainte sa inceapa sa se defaca. Pana sa ajunga din nou la suprafata, pestii din zona au terminat totul. Deseurile sunt sortate si reciclate la sange.

    Vrei sa stii cam ce ramane in urma unui vas sub pavilion chinez, malaezian, singapore, philipines, samd? Imi pare rau ca n-am avut atunci inspiratia sa fac niste poze. Cireasa de pe tort e vanatul de balene de pe vasele japoneze. Te c..aci pe tine cu bizonii americani. Aia sunt protejati si populatia si-a revenit admirabil in ultimii zeci de ani. Dar nesimtirea japoneza (sau lacomia de bani) n-o opreste nimeni. Nici legile internationale, nici bunul simt, nici fanatici ca tine. De cateva luni de zile si-au bagat picioarele in toata opinia publica si au redeschis la liber vanatul de balene. Hai, baga banul mare si cumpara-le tehnologia.

    Vrei sa vezi masacrul pe care il fac vasele de pescuit indoneziene? Vezi ca sunt filmulete pe youtoube garla.

    Tehnologia aia la a patra generatie au depasit-o nemtii cand au scos mild hybrid pe 48V. Dintr-un foc. Ma picur pe toate toiotele hibride de pe autostrada. Cand mergi in urma lor, parca se face cortegiu funerar. Am ajus sa fiu fericit sa vad ca acum, la a patra generatie (ha-ha-ha) au ajuns si proprietarii de toiota primus sa mearga in rand cu lumea, fara sa mai exaspereze nefericitii din urma lor.

    Cam asta e dragu tatii, zis @legs-mac-mac, @mascarescu, etc etc. Cum spuneam, ridica-te din genunchi si aprinde lumanari la biserica, nu la "tehnologia" taiota.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru