Grupul PSA va începe producția de utilitare în Polonia, până în 2021: 100.000 de unități pe an pentru modelele Peugeot, Citroen și Opel

de Paul Cosma
Joi, 09.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
PSA a anunțat că va începe să producă utilitare Peugeot, Citroen și Opel la fabrica sa din Gliwice (Polonia), până în 2021. Grupul francez susține că această investiție va asigura o producție anuală de 100.000 de utilitare din segmentul vehiculelor comerciale ușoare.

Grupul PSA continuă restructurarea fabricilor sale din Europa, astfel încât să obțină o mai mare eficiență în activitatea de producție.

Francezii au anunțat că, până în 2021, vor începe să producă utilitare pentru Peugeot, Citroen și Opel la uzina din Gliwice (Polonia). Obiectivul este ca fabrica să aibă o producție anuală de 100.000 de utilitare pentru brandurile menționate.

Această investiție poate însemna că PSA se gândește să renunțe să mai producă Opel Astra în Polonia, după ce va fi lansată noua generație a modelului. În prezent, Astra este produs în Anglia și Polonia, iar noua generație a modelului este așteptată în 2021.

Potrivit unor informații neoficiale, PSA ar vrea să mute producția lui Opel Astra din Marea Britanie în Germania, la Ruesselsheim, acolo unde este și “casa” celor de la Opel.

Via PSA

Comentarii (12)

  • Deci sa-nteleg ca toate 3 marcile vor iesi din aceeasi fabrica ? Mama...nu stiu...mie imi suna tare urat asta ! Nu-mi poate iesi din cap imaginea unui depozit mare de utilitare nebranduite la care li se lipeste sigla doar cand ies pe poarta in functie de comenzi si unde tre' s-ajunga. Horor !
    7 2
  • Flavius
    @pipo Nimic nou sub soare. C1,107 si Toyota Aygo ieseau la fel , din aceeasi fabrica din Cehia.
    7 0
  • Da Flavius, stiu , pai ala este exemplul care mi-a format imaginea aia de cosmar de care vorbesc mai sus. Imi pare o monstruozitate , aceleasi masini ( o gluma de masina) proaste cu aceleasi defecte si aceleasi piese. Puteau foarte bine sa isi materializeze maretul proiect/joint venture intr-un singur model dar cu nume diferit ( CIPETO ..de exemplu !?) si sa nu-si bata joc de toate 3 numele .
    6 3
  • @pipo daca vrei sa vezi mai aproape dute la Pitesti sa urmaresti Duster si Stepway branduite cu Dacia sau Renault in functie de destinatie. Conteaza masina nu sigla! Asta daca producatorii nu fac diferentieri...
    4 0
  • pardon , Sandero !
    2 0
  • Ele fiind destinate,in special,transportului prin oras! Deci,nimic electrice?
    0 1
  • inexorabil
    @pipo, exact. Dar cel mai bine mi s-ar părea să mizeze băieţii direct pe acronimul PCO (citit ca un cuvânt propriu-zis). Parcă văd că le voi recomanda şefilor mei: “Cred că ar trebui achiziţionate nişte PCO-uri. Ne-ar ajuta mult”. Probabil că răspunsul de rigoare n-ar întârzia să apară: “Nu te supăra: când ţi-ai făcut ultima oară un control de specialitate la bostan?”.
    0 4
  • @pipo mergi la pitesti sa vezi cum pe duster sau sandero o sa vezi sigla de dacia sau de renault in functie de unde sunt exportate. Pt cenzorii automarket, eu asa le vad in portul cta unde pleaca la export si daca vreti va trimit si poze!!!
    4 0
  • @pipo: "Tehnica" e veche. Alt exemplu care-mi vine in minte: din anul 2000 (pana prin 2005?) au fost produse in aceeasi fabrica Ford Galaxy, VW Sharan si Seat Alhambra.
    7 1
  • Fara alehas
    @Pipo
    La kia-hyundai e la fel cu ceed si i30. Pe acestea cum sa le numim ? kihi-day ?
    Nu te mira, eu credeam ca stii cum sta treaba...
    Confirm cele spuse de lulu legat de dustere cu sigla renault ptr. export.
    7 1
  • Intotdeauna ma minunez de felul in care se comenteaza pe acest site. Adica de felul cum fiecare intelege ce vrea el . Nu stiu, poate nu scriu bine romaneste sau am mari probleme de exprimare . In primul rand de unde anume mai sus din comentariile mele reiese ca nu am mai auzit de un astfel de exemplu ? Din contra , chiar i-am raspuns lui Flavius ca stiu despre acel exemplu dar asta nu inseamna ca nu consider in continuare o monstruozitate aceasta practica. Trei mari branduri/nume in industrie cu trei nume diferite pt. aceeasi masina = o tampenie, o monstruozitate a industriei . In legatura cu exemplul ( total aiuristic si teoretic) de un nume comun =CIPETO - ma referam la numele modelului comun, deci Toyota Cipeto, Peugeot Cipeto ...si atunci stia lumea despre ce e vorba .."ba..asta e modelul ala facut in fabrica aia comuna de companiile x ,y si z ". Dar asa sa ai 3 nume diferite de la 3 producatori pt. aceeasi masina imi pare o cretinarie si o batjocura la adresa clientilor , dati-mi voie sa cred asta.
    In al 2-lea rand , unele exemple de mai sus nu au nici-o legatura cu acest caz : ce treaba are Dacia Sandero vs Renault Sandero sau si mai departe exemplul lui @Fara Alehas : kia vs Hyundai - pe bune ?...pe langa faptul ca sunt produse in fabrici diferite sunt 2 modele foarte diferite chiar daca impart solutii tehnologice comune . Bine ca nu ai dat exemplu pe Golf vs Leon sau 307 vs C4 . In sfarsit , fiecare e liber sa inteleaga ce vrea pana la urma..
    2 4
  • Edikkk
    Se întâmpla deja în Cehia unde erau produse Citroën, Peugeot şi Toyota plus parcă motoare pentru Renault twingo la aceiaşi fabrică.

    Nu este nimic special.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru