Acesta este noul Mercedes-Benz CLS: design frontal inedit și o armată de tehnologii în lista de opțiuni

de Mircea Meşter
Miercuri, 29.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz aduce pe piață a treia generație CLS începând cu martie 2018. Noul model se distanțează de liniile estetice ale gamei actuale Mercedes și oferă o suită de sisteme tehnologice interesante, implicit o motorizare pe benzină micro-hibridă.

Mercedes-Benz a publicat astăzi primele imagini și informații oficiale ale noii generații CLS. Modelul care a "patentat" ideea de coupe cu patru uși în zona premium plus revine pentru a treia generație, plusând de această dată mai ales la nivel tehnologic și tehnic, acolo unde modelul german se îmbogățește simțitor. Vor exista însă cu siguranță voci care vor critica design-ul noului CLS, unul controversat mai ales în partea frontală, acolo unde blocurile optice așezate foarte jos și în extremă vin cu o formă nouă și atipică gamei actuale Mercedes-Benz.

Noul Mercedes-Benz CLS: date esențiale

● CLS ajunge în 2017 la a treia generație. Prima a fost prezentată în 2003, iar a doua în 2011.

● La nivel estetic, Mercedes susține că a încercat să simplifice liniile exterioare ale mașinii. La nivel frontal, blocurile optice noi cu inseturi LED angulare, diferite de cele fluide ale restului gamei mărcii germane, vor suscita cu siguranță discuții în contradictoriu între fanii Mercedes.

● Dacă profilul păstrează liniile plonjate tipice unui coupe, dar și cele patru uși tipice unui sedan, spatele este și el modificat față de oferta actuală Mercedes, iar stopurile seamănă cu cele utilizate de Audi pe propria gamă.

● Sub capotă, CLS va oferi în momentul lansării trei motoare, toate cu șase cilindri și toate cu tracțiune integrală standard.

● CLS 350 d 4MATIC oferă 286 CP și 600 Nm. Consum mediu mixt: 5.6 l/100 km. Accelerație 0-100 km/h în 5.7 secunde.

● CLS 400 d 4MATIC oferă 340 CP și 700 Nm.

Consum mediu mixt: 5.6 l/100 km. Accelerație 0-100 km/h în 5.0 secunde.

● CLS 450 4MATIC vine cu un sistem de propulsie micro-hibrid (48V) și oferă 367 CP de la motorul pe benzină plus 22 CP cu funcția EQ Boost oferiți de motorul electric integrat care se activează la pornire și accelerare. Consum mediu mixt: 7.5 l/100 km. Accelerație 0-100 km/h în 4.8 secunde.

● Așa cum era de așteptat, noul CLS preia la interior zona orizontală de display care "leagă" instrumentarul de bord de ecranul central. Lansat în premieră absolută anul trecut pe noua generație Clasa E, acest artificiu estetic a fost primit pozitiv de jurnaliști și de public, iar astăzi se generalizează și se regăsește implicit pe noul Clasa A, prezentat la rândul său recent.

● Mercedes-Benz excelează la capitolul calitatea materialelor și în ceea ce privește calitatea percepută, oferind un habitaclu luxos și desenat special pentru a sublinia poziția modelului CLS în gama superioară a mărcii.

● Iluminarea ambientală disponibilă în 64 de culori primește un nou element estetic: gurile de ventilație interioare iluminate. Atunci când temperatura sistemului de climatizare este modificată în sus sau în jos, aeratoarele indică prin lumini roșii sau albastre acest lucru.

● CLS primește pentru prima dată al cincilea loc în spate. "Bancheta" se rabatează 40/20/40, iar portbagajul oferă 520 de litri în varianta cu toate scaunele pe poziție.

● În echiparea standard, CLS oferă, printre altele, faruri LED, jante din aliaj de 18 inch, asistent de păstrare a benzii, limitarea vitezei de rulare, display central de 12.3 inch, iluminare ambientală și serviciile online Mercedes Me.

● Mercedes-Benz încearcă să ofere specificul unei săli premium de relaxare în CLS prin pachetul opțional Energizing.

Acesta combină setările climatizării, ale dozatorului de mirosuri, ale scaunelor (încălzire, ventilație, masaj), ale volanului (încălzire), al iluminării ambientale și al muzicii pentru a crea o atmosferă relaxantă sau dinamică, în funcție de nevoile celui de la volan. Opțiunile disponibile sunt Freshness, Warmth, Vitality, Joy, Comfort și Training.

● CLS împrumută de la fratele mai mare Clasa S toate sistemele tehnologice de asistență a șoferului (Driving Assistance Package) sau de confort (faza lungă Ultra Range, farurile Multibeam LED). La nivelul suspensiilor, clienții vor putea alege între trei opțiuni disponibile: standard (Multilink cu patru puncte de ancorare față și cinci puncte spate), adaptive (Dynamic Body Control, cu variantele Comfort, Sport și Sport+) și pneumatice (Air Body Control).

● CLS va putea fi admirat în showroom-urile Mercedes-Benz începând cu luna martie 2018.

● Timp de un an după lansare, modelul german poate fi comandat în versiunea specială Edition 1. Aceatsa oferă elemente standard suplimentare, dar și o serie de detalii regăsite exclusiv pe această variantă, așa cum este interiorul Copper Art cu inserții de culoarea cuprului.

Comentarii (14)

  • Nu pot spune ca sunt impresionat de ceva anume. Tipic german, evolutie nu revolutie...
    12 5
  • Da,trebuie recunoscut ca arata fenomenal...si era normal,e un CLS.Totusi trebuie recunoscut si faptul ca per ansamblu caroseria e cam aceeasi ,suferind transformari majore doar la partea frontala si partea din spate cam ceea ce-ti ia ochii la o prima privire.Poate interiorul ,intr-adevar e cea mai mare evolutie una in spiritul S-ului...si recunosc ca ma obisnuiesc mai greu cu displayul acela mare in loc de ceasurile clasice,intins pana la consola centrala,chestiune de gust.Bravo lor!
    10 9
  • era bine la motoare sa treceti si litrajul
    10 0
  • Litrajul motoarelor nu-i (considerat) data esentiala! E mai esential sa mentionezi "blocurile optice noi cu inseturi LED angulare", de parca nu s-ar vedea cu ochiul liber.
    17 0
  • blocurile optice asezate foarte jos ? eu consider ca sunt acolo unde le este locul, adica la limita superioara a partii frontale. sigur, sunt mult mai jos decat la bot de cal, daca la asta ne referim.
    7 0
  • 450 and featuring Merc’s latest 3.0-litre V6
    CLS350d and CLS400d, share the new 2.9-litre diesel engine
    CLS350. It runs a new turbocharged 2.0-litre gas engine
    2 2
  • CLS53 remains scarce, though insiders suggest its turbocharged 3.0-litre in-line six-cylinder engine
    1 0
  • Cam asta se intampla cand isi incordeaza Mercedes muschii. Am un singur regret. Ca nu sunt milionar.
    10 4
  • Alex D.
    Stiu ca scopul designului e sa imbine o aerodinamica cat mai buna cu un aspect placut (in functie de ce intelege fiecare prin asta), dar cred ca au sacrificat prea mult din aspectul masinii de dragul aerodinamicii, rezultatul pare ceva mai nereusit fata de vechea generatie.
    9 1
  • Poate ca o sa deranjez multa lume dar cred ca la gran coupe lider mai mult ca sigur o sa fie a7
    11 5
  • Cea mai urata generatie din punctul meu de vedere. Prima a fost cea mai reusita dar au facut cumva sa le tot banalizeze. Pacat, pt ca asta ar fi singurul model cu care se puteau ,,juca'' proiectantii.
    6 0
  • stopuri in pic mai lungi si zici ca e talisman....
    0 0
  • Preferata mea de la Mercedes , dupa GLE 500 E...
    0 0
  • Cristian
    Numai pareri .......... Mercedes nu a facut al ceva de cît a luat un s class si la stilizat pentru CLS .
    E o prostie si o lacomie după bani . Marcheting de rahat .
    Un design exterior prost facut fara lini agresive fara personalitate .
    Va fi un scandal mare. Auzi un cupe cu trei locuri in spate ?
    Mai e puțin si devine microbuz.
    Nu mai e cupe e un sedam . Pacat ca visul frumos sa risipit .
    La baini pe care îi cere Mercedes e o rușine . Se va vedea in vanzari .
    cristiandesign2004@yahoo.com pentr detali . .

    Cls
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru