În plin scandal al emisiilor, șeful Mercedes nu-și pierde speranța: „Merită să luptăm pentru diesel”

de Bogdan Mirică
Vineri, 28.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dieter Zetsche, președintele Mercedes, este convins că vremea dieselului nu a trecut. Oficialul crede că motoarele au în continuare potențial pentru emisii reduse.

În plin scandal pe piața din Germania, marii constructori fiind acuzați că au complotat în crearea unei infrastructuri comune pentru utilizarea tehnologiei AdBlue, și după ce chiar Mercedes a anunțat că va rechema în service trei milioane de mașini pentru a le regla valorile emisiilor, Dieter Zetsche, președintele Mercedes, continuă să creadă în diesel.

În cadrul conferinței de presă care anunța rezultatele comerciale după jumătate de an, Zetsche a afirmat că era dieselului nu s-a încheiat și că motoarele actuale pot fi îmbunătățite pentru a reduce emisiile de CO2. E nevoie de păstrarea lor până la popularizarea mașinilor hibride.

„Merită să luptăm pentru diesel. Suntem convinși, la fel ca ceilalți jucători din industria auto, că ne îndreptăm cu pași repezi către mobilitate electrică. Însă, până când vom ajunge acolo, reducerea emisiilor de CO2 trebuie să se facă tot prin motoarele cu ardere internă. Iar aici dieselul va juca un rol important”, a declarat Zetsche.

Industria auto naște multe titluri de prima pagină, iar majoritatea nu sunt unele pozitive.

Cunosc o mulțime de oameni care își doresc mai multă claritate acum, dar nu pot comenta pe marginea speculațiilor.

Dieter Zetsche
președintele Mercedes-Benz
Tot el a afirmat că rechemarea celor trei milioane de mașini este de fapt o investiție de 26 de milioane de dolari în sistemele de evacuare pentru a preveni emisii ridicate în viitor. Inevitabil, Zetsche a fost întrebat dacă Mercedes s-a aliat cu BMW, Audi și Volkswagen pentru a fixa dimensiunea rezervoarelor AdBlue.

Oficialul e evitat întrebarea: „Industria auto naște multe titluri de prima pagină, iar majoritatea nu sunt unele pozitive. Cunosc o mulțime de oameni care își doresc mai multă claritate acum, dar nu pot comenta pe marginea speculațiilor.” 

via automotivenews

Comentarii (5)

  • asa...pe dupa deget.

    Mustaciosu nu mi-e neaparat simpatic dar sper ca Mercedes sa nu se fi coborat pana la nivelul "sub-zero" promovat de conationalii aia de se jurau pana'n panzele albe , pardon, innegrite de la fumigenele promovate ca Clean Diesel

    PS. cacofonie identificata mai sus? e cam ce au mancat clientii "informati" si devotati ani de zile
    9 6
  • Edikkk
    Da, motoarele diesel sunt foarte dorite de consumatori

    O maşină cu motor e-power deci propulsie electrică susţinut de o baterie şi un motor termic pe diesel (şi nu benzină, ca Nissan Note din Japonia )
    este soluţia perfectă pentru o maşină.
    4 8
  • sa le spuna asta si celor bolnavi de cancer, astm etc
    ce oameni!
    8 6
  • Va apărea și scandalul Ottogate. Puțintică răbdare, stimabililor!
    2 0
  • Lexmark
    "reducerea emisiilor de CO2 trebuie să se facă tot prin motoarele cu ardere internă. Iar aici dieselul va juca un rol important”, a declarat Zetsche.."

    Really?
    No shit!
    Who fu***** cares about CO2 cand oxizii de azot te omoara cu zile.
    Pe bune? Mai sunt melteni care inca pun botul la ce spune" neamtzu' "?...
    E retorica intrebarea fiindca clar, mai exista si multumita acestora unii continua sa se bucure de success pe spatele unor minciuni si dezimformari, a unor falsuri si a unor tehnici de manipulare si spalari de creere...
    Pacat!
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru