Şeful Volkswagen SUA: "Am sfeclit-o. Vom plăti ce avem de plătit"

de Mircea Meșter
Marti, 22.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Directorul Volkswagen SUA este primul oficial al grupului german care recunoaşte deschis concluziile Asociaţiei de Protecţie a Mediului din SUA cu privire la modul în care marca germană a păcălit testele de emisii şi consum din Statele Unite.

CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate

Dacă oficialii germani ai celor de la Volkswagen Group au scăpat deocamdată de explicaţii publice în urma scandalului Dieselgate iscat în Statele Unite, conducătorii diviziei americane a constructorului german s-au aflat ieri într-o situaţie pe alocuri stânjenitoare, fiind nevoiţi să stea faţă în faţă cu toţi dealerii şi cu jurnaliştii în cadrul evenimentului de lansare a noii generaţii Passat în SUA. Acesta a fost programat pentru seara zilei de 21 septembrie la New York şi a inclus un concert Lenny Kravitz, iar primul cuvânt în deschiderea evenimentului i-a aparţinut lui Michael Horn, preşedinte şi CEO al Volkswagen of America. 

"Compania noastră nu a fost corectă cu EPA, cu cei de la California Air Resources, cu voi toţi şi, aşa cum spunem noi în Germania, am sfeclit-o", şi-a început Michael Horn discursul. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen recunoaşte deschis şi în mod direct faptul că rezultatele anchetei Agenţiei de Protecţie a Mediului din SUA (EPA) sunt reale şi conforme cu realitatea.

Am sfeclit-o.

Michael Horn
CEO Volkswagen SUA

"Va trebui să reparăm lucrurile, să punem totul în ordine cu guvernul SUA, cu publicul, cu clienţii noştri, cu angajaţii şi, de asemenea foarte important, cu dealerii noştri.

Trebuie să reparăm maşinile pentru a preveni ca aceste lucruri să se întâmple din nou şi trebuie s-o facem bine de data asta. Acest mod de lucru este total în neconcordanţă cu setul de calităţi pe care le deţine Volkswagen", a continuat oficialul german care conduce destinele diviziei americane a grupului VW Group. 

"Suntem decişi să facem ceea ce trebuie făcut şi trebuie să reîncepem să câştigăm încrederea dumneavoastră. Vom plăti ce avem de plătit", a încheiat Michael Horn. 

După această introducere, oficialul german şi Herbert Diess, directorul de brand Volkswagen la nivel mondial, au părăsit evenimentul fără a acorda jurnaliştilor interviurile programate anterior. 

Comentarii (16)

  • Nu este o periaoda foarte buna pentru detinatorii de actiuni la VW.
    Sper pentru binele lor sa nu aiba probleme asemanatoare in Europa
    11 3
  • Q.E.D.
    6 2
  • Simt nevoia sa intervin iar. Daca se dovedeste adevarat, da, cred ca ar trebui ca firma asta sa dispara. Si eu am avut VW Bora si da, am fost nemultumit de masina. Dar cand suferim atat de la poluare, si copiii au sau alergii sau astm in proportii de 80-90%, tu, cel mai mare concern din lume in auto sa iti pui mana in fund, cand tu trebuia sa dai examplu, sau sa fi un exemplu pentru restul marcilor de volum .Deja imi vine sa vomit cand vad sigla asta.Sunt atatea alte firme care fac masini, nu o sa le ducem lipsa. Incredibil, pana si Beetlee ma?? Nu degeaba Toyota este cel mai verde brand din lume.
    26 21
  • @MAdalescu Georgian se vede clar cau au recunoscut. Dar cand citesc comentariile unor spalati pe creier chiar ca imi vine sa vomit. Scria cineva ca Toyota e implicata :))))) Pai aia sunt corecti, cand vad o problema recheama masinile, nu mint ca mizeriile astea germane.
    19 21
  • @Madalescu_Georgian
    @Madalescu_Georgian sigur esti esti un posesor imputit de Toyota si un sclav care cel mai probabil nu vinde nicio masina Toyota intr-un showroom Toyota de 2 bani care sta pe net in loc sa-si ajute colegii de la service sa repare masinile Toyota
    19 31
  • anonimul frustrat devine si mai frustrat :) presimt ca in curand il va detrona si pe ivanoff...
    12 6
  • ,,La pomul laudat nu e bine sa te duci cu sacul,,. Se vede ca e valabil si in cazul ,,Volksvagin,,.
    14 13
  • Concluzia
    Chiar daca testul se efectua pe role si cu masina in viteza desigur, ECU stia ca este in "test mode" si activa programul de trisare al noxelor. Vedea ca unghiul volanului nu se schimba si nici senzorul de presiune atmosferica nu indica variatii ...bingo! Inginerie das auto - tot e ceva de laudat, au bagat banii in "cercetari" frauduloase!
    15 2
  • ma mir cum nu se aude mai nimik din Franta.....unde chestia cu poluarea si cu diesel-urile e 'la putere' in zilele noastre......
    ar fi o lovitura ca constructori francezi(rivali ai Vw)sa se uneasca macar acuma si sa se ridice pe spinarea nemtiilor.....
    9 1
  • hazard
    Nu m-as mira ca variantele full electrice ale VW sa aiba si ele ceva emisii :))
    14 3
  • Ar mai fi o chestie: daca americanii sunt atat de porniti pe protectia mediului, aerul curat etc. de ce nu interzic motoarele V8 pe benzina de peste 4000-4500 cmc care polueaza mult mai mult decat un motor tubo pe benzina de 2000-2500 cmc? Ia, mana sus cine are curajul sa spuna de ce.
    10 8
  • @LauCalin: masinile diesel polueaza mult mai mult decat cele pe benzina. Din acest motiv s-au inventa si filtrele de particule (doar pe diesel). Asa ca un V8 pe benzina ar putea sa fie mai ecologic decat un amarat de V4 diesel.
    4 2
  • @laucal
    pb nu e de poluare(se accepta) pb este MINCIUNAAAAA
    sincer doarun faliment ar salva situatia.....sau inchiderea benevola a grupului vw...un fel de demisie de onoare
    5 6
  • @LauCalin Nu stiu de ce nu inveti ceva despre masini daca tot iti plac atat. O masina cu motor de 5 litri aspirat natural pe benzina, poate avea motorul mai mic, compact si usor decat un twin turbo de 3 litri, si mai putin poluant. Simplu fapt ca Americanii au motoare de cilindree mare nu le face poluatoare.
    2 8
  • Andrei
    Ati sfeclito fiindca a-ti gresit...probabil va fi o invatatura pentru viitor. Dar tot as cumpara un VW si nou .....nicidecum o masina jeponeza ori amerindiana broscareasca....franceziii sunt liberali....bravo lor.
    2 11
  • @andrei
    Cine naiba cumpara harburile , ciudatele si lesinatutile de japoneze? 3 motoare lesinate , 3 pachete de dotari.
    Toyota cand ascundea voit defecte de fabricatie , nu o facea pentru vanzari .. nu domne. Dupa acel scandal o ard ca nu-i intereseaza vanzarile , numai satisfactia clientilor.
    Mi se pare normal dupa ce ti-o iei si te faci de kko sa te intreseze recastigarea increderii. Ce e asa greu de descifrat ?
    Limitate creiere au unii, oare se vor trezi .. sau sunt deja dauna totala?
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru