Vânzări premium în primele trei luni ale anului: Mercedes-Benz s-a apropiat de 600.000 de unități, în timp ce Audi nu a trecut de 500.000 de livrări

de Cornel Șocariciu
Vineri, 13.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz domină clasamentul vânzărilor premium. Constructorul din Stuttgart a raportat 594.304 mașini vândute în primul trimestru. BMW se clasează pe poziția secundă cu 517.447 de unități, în timp ce Audi completează podiumul cu cele 463.800 de mașini vândute în primele trei luni ale anului.

Constructorii de mașini premium traversează o perioadă excelentă. În luna martie, Mercedes-Benz a vândut 237.307 mașini, cu 3.9% mai multe comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Constructorul din Stuttgart reușește să obțină o creștere de 17.2% pe piața din China (58.471 de mașini). În Europa, Mercedes-Benz a vândut 109.252 de mașini, același nivel fiind înregistrat și în luna martie a anului trecut.

De asemenea, Mercedes-Benz spune că a vândut peste 80.000 de SUV-uri la nivel global, cu 13.9% mai multe față de aceeași perioadă a anului trecut. 

În primele trei luni, Mercedes-Benz a vândut 594.304 mașini, cu 6% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Astfel, constructorul din Stuttgart rămâne pe prima poziție în topul constructorilor premium. Cel mai bine vândut SUV în primele trei luni ale anului este GLC (+33.4%). 

Pentru BMW, luna martie a fost una foarte bună. Constructorul din Munchen a vândut 213.701 mașini la nivel global, cu 0.8% mai mult comparativ cu martie 2017.

În China, creșterea obținută a fost de 6.2% (53.950 de unități), în timp ce pe piața din Europa, BMW a înregistrat o scădere de 1.1% (127.735 de unități).

În primul trimestru, constructorul din Munchen a vândut la nivel global 517.447 de mașini, cu 2.8% mai multe față de ianuarie - martie 2017.

Și Audi a obținut rezultate bune în martie: 184.750 de mașini vândute la nivel global (+6%). În China, Audi reușește o creștere cu 30.6% (54.031), în timp ce pe piața din Europa, constructorul din Ingolstadt înregistrează o scădere de 5.8 procente (92.750).

În primele trei luni, Audi a vândut la nivel global 463.800 de mașini, cu 9.8% mai mult față de primul trimestru din 2017. Cu toate acestea, producătorul din Ingolstadt rămâne pe ultima treaptă a podiumului în clasamentul vânzărilor premium.

Loc Constructor Vânzări
martie 2018
Creștere Vânzări
ian-mar 2018
Creștere
1 Mercedes 237.307 3.9% 594.304 6.0%
2 BMW 213.701 0.8% 517.447 2.8%
3 Audi 183.750 6.0% 463.800 9.8%

Via | Mercedes, BMW, Audi

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru