Suspensia viitorului Mercedes S-Klasse va avea performanţe "magice"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes testează în prezent două tehnologii noi, care se pregătesc să debuteze pe piaţă în următorii trei ani. Este vorba despre aşa numitele sisteme Magic Body Control şi Magic Sky Control, două sisteme diferite, gândite pentru a maximiza confortul din habitaclu.
Primul sistem ajută, după cum o spune şi numele, la controlarea ţinutei de drum şi este aşteptată să debuteze pe piaţă în 2013, odată cu lansarea noilor generaţii S-Klasse şi CL. Din primele informaţii se pare că este vorba despre un grup nou de amortizoare, botezat şi "covorul magic", capabil să absoarbă mult mai bine neregularităţile suprafeţelor de rulare.
Sistemul a fost inspirat de tehnologia modelului de competiţie Sauber Mercedes C11, responsabil pentru o serie de victorii importante ale germanilor în 1990. Tehnologia, dezvoltată în parteneriat de ZF şi Daimler, va fi, bineînţeles, adaptată cerinţelor unui model de lux, cu un control hidraulic foarte exigent.
Potrivit inginerilor germani, tehnologia Magic Body Control va fi capabilă să absoarbă în proporţie de 80% vibraţiile generate de suprafeţe de rulare cu neregularităţi.
Chiar şi aşa, sistemul va oferi o stabilitate mult îmbunătăţită.Alături de Magic Body Control, Mercedes testează şi magic Sky Control, responsabil pentru filtrarea luminii în habitaclu. Mai exact, este vorba despre un acoperiş panoramic cu cristale, capabil să îşi modifice transparenţa până la albastru opac, pentru a filtra cât mai bine razele soarelui.
Cristalul folosit de Mercedes a fost dezvoltat în Statele Unite şi este actualmente produs de Hitachi. Acoperişul promite că nu vor exista compromisuri în materie de spaţiu, comparativ cu ceea ce vedem în prezent pe piaţă. Sistemul inovativ va debuta în viitorul apropiat, pe noua generaţie a modelului SLK.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Noua generație Mercedes-Benz Clasa E primește o serie de tehnologii avansate din partea Continental. Cele mai multe dintre acestea au fost dezvoltate și cu ajutorul unor specialiști și ingineri din România. (02.05)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
se pare ca lexus demult a implementat aceasta tehnologie sau cel putin o detin...