Noul BMW Seria 8 a fost prezentat în România: versiunea pe benzină de 530 CP pleacă de la 128.000 de euro

de Cornel Șocariciu, Foto | Florin Vitzman | Mani Gutău | BMW
Luni, 12.11.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW Seria 8 Coupe echipat cu motorul V8 pe benzină de 4.4 litri poate fi comandat și în România. Coupe-ul constructorului german are un preț de pornire de 127.985 de euro.

La jumătatea acestui an, BMW a publicat prețul pentru noul Seria 8 în versiunea 840d xDrive Coupe. Varianta echipată cu motorul diesel de 3.0 litri și 320 CP are un preț de pornire pe piața din România de 102.339 de euro cu TVA.

În weekend-ul care tocmai s-a încheiat, BMW România a organizat un eveniment de prezentare dedicat noului Seria 8. Cu această ocazie, reprezentanții constructorului german au publicat și prețul pentru varianta pe benzină M850i xDrive.

În România, noul BMW M850i xDrive Coupe pleacă de la 127.985 de euro cu TVA. Pentru această sumă, clienții se vor bucura de un motor V8 pe benzină de 4.4 litri care produce 530 de cai putere și 750 Nm între 1.800 rpm și 4.600 rpm. Resursele unității sunt gestionate de o cutie automată cu 8 trepte și de sistemul de tracțiune integrală xDrive. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.7 secunde.

Standard, noul Seria 8 în versiunea M850i xDrive Coupe este echipat cu faruri cu LED (opțional BMW Laserlight), cu un instrumentar digitial de bord cu diagonala de 12.3 inch și cu un Head-Up Display.

De asemenea, clienții se vor bucura de suspensia adaptivă M și de direcția integrală (Integral Active Steering).

MOTORIZĂRI
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
V8, 4.4 litri
M850i xDrive
Benzină
530 CP
Aut8,4x4 127.985
3.0 litri
840d xDrive
Diesel
320 CP
Aut8,4x4 102.339

Evenimentul de prezentare s-a desfășurat în cadrul Uzinei Electrice Filaret, iar organizatorii au expus și un BMW E9, un model lansat în urmă cu 50 de ani și considerat primul coupe modern al mărcii. Conform reprezentanților constructorului german, debutul noului Seria 8 pe piața locală este programat pentru 24 noiembrie. Pe piața din România, principalul rival al noul BMW Seria 8 Coupe este Mercedes-Benz Clasa S Coupe, model scos pentru moment din configurator constructorului din Stuttgart. 

Comentarii (13)

  • Chilipir:)))) adevarul este ca intr-o masina de 200 -300 de cai te plictisesti. ai neaparat nevoie de 530 :)))
    22 3
  • Corocsenie Adrian
    @adi_10
    Nu se compara senzatia. Sunt sute de cai diferenta. La 300 de cp nu e chiar cine stie ce pe o autostrada. Nu ii simti. La 500 + altfel stau lucrurile. Numai ca in Romania nu ai nevoie nici de 50 cp. Dar apoi sute....o masina inutila in Romania din lipsa de infrastructura. In schimb e numai buna pt. un pasionat auto din Europa civilizata sau SUA....
    18 14
  • Băi corocsenie, si unde poți tu zbura cu 400 la ora ca-n SUA nu, in " Europa civilizata " nu, poate numai in jermania doar pe anumite porțiuni de autostrada sau cel putin asta am constat eu in ultimii ani! Da' vorbim vorbe si ne dam mari, sa vază (!) lumea ce dăștepti si pricepuți sunt astia, si nu numai, din neamul de căcăreze corocseriene sunteti
    12 18
  • Dacă s-ar vinde la kil, n-ar mai părea scumpă :-) (are două tone.)
    Zic asta și fiindcă factorul masei proprii văd că-i mereu scos din ecuație cînd vine vorba de sportivitate - conduceți un Lotus Elise și veți afla că și 200 CP sînt uneori prea mulți. Inclusiv pe unele circuite.

    Fără răutăți gratuite acu, BMW n-ar produce nimic în lipsa cererii. Care clar există și pentru GT-uri luxoase, fie ele pachidermice. Că mie sau lui x-y-z nu-i place cutare model înseamnă deci fix zero pt marketingul bavarez.

    Balenopteryx-Monster-Weight-ul 8 Series (pentru unii) va fi deci pentru alții Best-Motor-Wow - egal dacă-s potențial clienți ori doar adolescenți cu afișe BMW pe pereți (sau și la budă - am văzut și d-ăștia :-))

    P.S. Seria coupe-urilor E9 are linii incomparabil mai reușite fiindcă mai simple / echilibrate, da-i posibil să fie doar părerea unui nostalgic retrograd. Și nostalgic în plus - pe vremea aia (1968) desenînd deja mașini.
    OK, strict high-tech vorbind, progresele-s evidente - v. consumul mediu declarat de 17,5 l/100 km al lui 3.0 CSi (200 CP, 0-100 în 8 s) vs. cei 10 l/100 km ai M540i-ului x-Drive...
    19 0
  • Erată: evident că era vb de M850i xDrive.

    La fel de evident cum 3.0 CSi halea ușor 25 l/100 km în viața reală, iar versiunile cu carburatoare și mai mult.
    15 1
  • Corocsenie Adrian
    @zap
    Bai anonimule. Nu e vorba numai de ,,top speed'' la o masina de 500 de cp. Poti merge cu 100 maxim dar sa te bucuri de cuplu ei, de atingerea a celor 100 km/h intr-un timp fenomenal de mic si asta te face sa zambesti la volan fata de una de 300 cp. Adica merita sa o cumperi. Dar se pare ca ,,inteligenta'' ta este extrem de limitata. Ma mir cum ai invatat totusi sa folosesti PC-ul. Nu ai gasit niciun argument sa ma contrazici si ai ales calea de a jigni gratuit. Ok. Ar fi culmea sa o fac si eu. Diferenta e ca eu sunt un Corocsenie. Tu cel mai probabil esti un nimeni. Habar nu ai cine suntem si ce am facut pana acum in Romania. Un singur lucru iti pot spune si nu o lua ca pe o lauda Iti mai trebuie 100 de generatii dupa tine, sa ajungeti la nivelul unui Corocsenie. Numai ca la tine se pare ca generatiile nu sunt generatii....sunt ,,degeneratii'' :)).
    12 5
  • @zap: Anonimatul te ferește de banări, dar nu și de ștergerea inepțiilor - fiindcă nu doar în BRD, ci și-n unele state americane cu trafic lejer - fiind întinse și slab populate - viteza e nelimitată.
    Un singur exemplu: Montana, pe destule tronsoane. (n.b.: N-o spun din auzite, ca tine - chiar am fost p-acolo.)

    ...Iar de grobianismul înlocuirii argumentelor cu atacuri... pseudo-etimologice la persoană ce să mai zic?! Nu cîștigi nimic cu el, ba dimpotrivă. Am auzit că la unii poate accentua vidul din devlă, ducînd la implozie. :-)))
    18 2
  • Soferu'
    Si totusi, eu nu inteleg ce cauta o versiune diesel pe o asemenea masina. Cred ca BMW a facut un studiu de piata si a vazut ca procentul de tzarani inca nu a scazut suficient, cat sa nu se mai renteze motorizarea TDI.
    18 3
  • mircea badea
    urata...si mai e si versiune tractor.
    3 4
  • Ce cauta un motor diesel pe asa o masina?Penibil BMW...
    2 2
  • unsirb
    @Kirotractor: Upon that repeal, there was effectively no speed limit on Montana's interstates for daytime driving (the nighttime limit was set at 65 mph) from 1995 to 1999, when the state Supreme Court threw out the law as "unconstitutionally vague."[81] The state legislature enacted a 75 mph daytime limit in May 1999. (Wikipedia)
    Ah, anii 90, good times :)
    4 0
  • Corocsenie, nume de fală mondiala, bag sama ca matale cu tot neamu' vostru vestit de corocsenieni strângeți euroi cu euroi ca sa va luați din Romania un BMW de 530 de căluți ca sa va dați, evident pe rând, pe șosele din Montana cu 75 mph ( dupa sfaturile tractorului kironian) adica ezact cu viteza de pe cioturile de autostrăzi (auoleo ! ) de la Romanica !
    Si acum explicații: nu te băgăm in seama, chirocsenie, daca nu te dădeai in stamba cu comentariul tau superior idy cu viteza ...
    1 5
  • Corocsenie Adrian
    Nu strangem euroi cu euroi ca sa ne luam seria 8 pt. ca nu ne intereseaza seria 8 sau o masina premium. Si nu trebuie sa strangem bani sa il cumparam pt. ca ii avem de mult timp banii. Si nu de seria 8 ci o suma mult mai mare decat un seria 8. Nu trebuie sa ma cunosti tu sau alte nulitati ca tine. Ne cunoaste cine trebuie...cine conteaza ! Intelegi tu !
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru