Michelin a lansat oficial în România anvelopa de iarnă Alpin 6 și anvelopa all-season CrossClimate+

de Dragoș Băltățeanu
Vineri, 26.10.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vine iarna și trebuie să ne pregătim mașinile pentru zilele cu zăpadă. Michelin România a punctat începutul sezonului rece prin lansarea noii anvelope de iarnă Alpin 6, dar și anvelopa all-season CrossClimate+.

Iarna bate la ușă și este momentul pentru a alege un set nou de anvelope de iarnă. Michelin România a ales luna octombrie pentru lansa în România cea mai nouă generație de anvelope de iarnă dedicată europeană.

Michelin Alpin 6

Numită Michelin Alpin 6, noua anvelopa de iarnă de la producătorul francez pune accent pe tracțiune și performanțe la frânare pe zăpadă. Michelin spune că Alpin 6 este o anvelopă cu 20% mai longevivă față de concurenții premium.

Michelin a construit suprafața de rulare a noii anvelope de iarnă folosind două tipuri de compuși. De asemenea, canelurile din profilul anvelopei se lărgesc pe măsură ce anvelopa se uzează și asta ajută la o aderență bună chiar și când profilul ajunge la uzura maximă de 1.6 mm. Banda de rulare este formată din mai multe straturi. Atunci când este nouă, compușii chimici oferă performanțe maximă în condiții de iarnă, iar pe măsură ce banda de rulare se uzează, compușii favorizează aderența pe zăpadă.

Noua anvelopă nu are un indicator de uzură de 4 mm, însă are o viață extinsă până la uzarea maximă a benzii de 1.6 mm. În plus, deține o nouă treaptă - indicator de uzură care oferă posibilitatea de a citi cu ușurință procentul dintre caneluri la 75%, 50% și 25%.

Michelin mai spune că noua anvelopă a fost testată de organisme independente ca TUV Sud sau Dekra, iar aceste teste au arătat o distanță de frânare mai redusă cu șase metri pe zăpadă față de concurenții premium.

Noua anvelopă Michelin Alpin 6 este disponibilă pentru dimensiuni de jantă de la 15 la 17 inch. 

Michelin CrossClimate+

Alternativ, pentru cei care își doresc o anvelopă universală și nu mai vor să schimbe pneurile în funcție de anotimp, Michelin oferă acum anvelopa CrossClimate+. Anvelopa CrossCliimate a fost lansată în 2015 sub sloganul ”prima anvelopă de vară ce poate fi folosită și iarna”.

Michelin a adus îmbunătățiri acestei anvelope all-season recomandate celor care locuiesc într-o zonă cu iarnă ceva mai blândă, sublinind că pentru zonele unde există zăpadă pentru o perioadă semnificativă de timp, anvelopele de iarnă Alpin sunt cele recomandate.

Michelin a mărit gama de dimensiuni pentru anvelopa CrossClimate, aceasta fiind acum oferită și pentru SUV-uri sub denumirea CrossClimate SUV, dar și pentru vechicule utilitare ușoare, sub denumirea Agilis CrossClimate. 

Anvelopa CrossClimate mizează pe compusul din banda de rulare, pe profilul în formă de V ce maximizează efectul de șenilă pe zăpadă și pe blocurile de de profil rigide și teșite, ce oferă performanțe optime pe suprafețe uscate. CrossClimate+ mai dispune de lamele 3D adânci și de lamele auto-blocante pentru frânare eficientă pe asfalt uscat. Când anvelopa se uzează, în banda de rulare apar canale noi ce mențin tracțiunea pe zăpadă.

Michelin spune că piața pentru anvelope all-season a crescut semnificativ mai ales în zona utilitarelor ușoare, unde firmele vor să își controleze mai bine costurile cu flotele de automobile comerciale ușoare. De asemenea, piața de anvelope pentru SUV-uri a crescut foarte mult, Michelin apreciînd că aceasta se va dubla în următorii opt ani. 

Comentarii (5)

  • Dupa atata reclama am hotarat sa incerc si eu prima generatie de Cross bla bla. Oau ce dezamagire a fost, ca sa nu zic mizerie. Poate e ok mai in sud dar in Romania, din pcmdv e o greseala sa cumperi asa ceva.
    7 12
  • da di se bre?

    ca doara am si eu asa ceva pe masina si pot spune ca sunt extrem de multumit.
    12 5
  • IonutB
    @cos da niste argumente. Hai sa folosesc eu argumente sa-ti spun de ce e buna:

    -e cea mai buna pe ploaie
    -se descurca foarte bine pe ninsoare
    -e foarte stabila in franarea pe umed/uscat, foarte constant franeaza si predictibil

    -nu mai platesti bani sa le schimbi toamna, si din nou primavara, si nici nu-ti bati capul sa le depozitezi
    -e foarte rezistenta in timp
    din cele doua motive de sus ai sa vezi ca dupa 3-4 ani economisesti cel putin banii pe care i-ai dat pe 2 bucati
    11 1
  • Nu exista cea mai buna anvelopa. Fiecare are anumite avantaje, nu o poti face perfecta pentru toate situatiile.
    Poate asta e buna pe zapada si franare pe zapada, insa pe gheata, umed sau uscat e mai slaba ca celelalte :)

    Totusi cei de la continental cu ts860 au dat lovitura. Sunt curios cand au de gand sa lanseze TS870 si cum vor reusi sa faca ceva excelent (ts860) si mai bun decat atat :)
    1 4
  • mircea badea
    o mare prostie anvelopele de iarna. au aparut practic cu aifonurile...
    2 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru