Mercedes-Benz Clasa C Coupe și Clasa C Cabrio facelift: modificări exterioare minore, sistem micro-hibrid și versiuni AMG cu 390 CP

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 21.03.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat primele imagini cu Clasa C Coupe și Clasa C Cabrio facelift. Cele două modele vor fi expuse în premieră în cadrul Salonului Auto de la New York și vor fi disponibile începând cu luna iulie.

Mercedes-Benz a prezentat Clasa C și Clasa C T-Modell facelift în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Acum, producătorul german a publicat primele imagini cu Clasa C Coupe și Clasa C Cabrio facelift, modele pe care le vom vedea în premieră în cadrul Salonului Auto de la New York.

Constructorul german a operat câteva modificări estetice minore, a pregătit un pachet tehnologic ceva mai generos și oferă motorizări micro-hibrid. Cele două modele vor fi disponibile începând cu luna iulie. 

Mercedes-Benz Clasa C Coupe și Cabrio facelift: date estențiale

● Modelele constructorului german vin cu modificări estetice fine. Liniile rămân aceleași, schimbările vizbile rezumându-se la modificarea discretă a spoilerelor frontale și posterioare și la semnătura luminoasă a blocurilor optice. Acum, nemții oferă în standard luminile LED High Performance, iar opțional, clienții vor putea alege sistemul Multibeam LED (premieră pentru Clasa C). 

● Deși Mercedes-Benz a introdus pe Clasa A noul design digital care unește cele două display-uri (instrumentarul de bord și sistemul de infotainment), Clasa C încă nu poate fi comandat în această versiune. Cu toate acestea, nemții promit un instrumentar de bord complet digital cu o diagonală de 12.3 inch. Designul ceasurilor poate fi modificat, producătorul oferind trei opțiuni: Classic, Sport sau Progressive.

● Consola centrală este oferită cu un ecran cu o diagnală de 7 inch.

Opțional, clienții pot alege display-ul de 10.25 inch în format wide.

● Atât Clasa C Coupe facelift, cât și varianta decapotabilă sunt disponibile cu un volan nou. Acesta integrează două zone tactile cu ajutorul cărora șoferul poate comanda funcțiile sistemului multimedia.

● Sistemul Energizing are rolul de a asigura controlul elementelor de confort ale mașinii (climatizare, masaj, încălzire/ventilație în scaune, muzică, luminile ambientale cu 64 de culori) pentru a crește nivelul de bunădispoziție a șoferului.

● Pentru început, Mercedes-Benz oferă trei motorizări pe Clasa C Coupe și Clasa C Cabrio facelift. Clienții vor avea la dispoziție două motoare pe benzină și un propulsor diesel

● Versiunile C 200 Coupe/Cabrio și C 200 4Matic Coupe/Cabrio vin alături de motorul de 1.5 litri benzină care produce 184 de cai putere și 280 Nm începând cu 3000 rpm. În plus, nemții introduc pe acest propulsor și sistemul micro-hibrid EQ Boost la 48V care promite un plus de 14 CP. Coupe-ul standard accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde, în timp ce varianta echipată cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic are nevoie de 8.4 secunde pentru același sprint. În cazul versiunii Cabrio, valorile ajung la 8.8 secunde (cu 4Matic), respectiv 8.5 secunde. 

● Singurul motor diesel oferit de nemți are 2.0 litri și este disponibil sub indicativul C 220 d Coupe/Cabrio.

Acesta produce 194 CP și 400 Nm. Coupe-ul accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.0 secunde, iar consumul de carburant declarat de producător este cuprins între 4.6 și 4.9 litri/100 de kilometri. Versiunea decapotabilă are nevoie de 7.5 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h și de 4.8-5.1 litri de combustibil pentru a parcurge 100 de kilometri în regim mixt.

● Mercedes-Benz oferă opțional și suspensia adaptivă Dynamic Body Control cu trei moduri diferite: Comfort, Sport și Sport+. Acestea pot fi selectate cu ajutorul comutatorului Dynamic Select. 

● Așa cum era normal, versiunile coupe și cabrio preiau sistemele de asistență de pe sedanul prezentat în premieră la Geneva. Astfel, standard vom vede un sistem de frânare automată de urgență capabil să recunoască vehicule, pietoni sau bicicliști. Opțional, nemții vin și cu un sistem de rulare semi-autonomă. 

● Pentru moment, cea mai potentă versiune vine sub indicativul AMG C 43 4Matic. Sub capotă găsim un V6 biturbo de 3.0 litri care produce 390 de cai putere la 6100 rpm și 520 Nm între 2500 și 5000 rpm. Resursele sunt gestionate de o cutie automată AMG Speedshift cu 9 trepte și de un sistem de tracțiune integrală. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.7 secunde (4.8 secunde în cazul versiunii Cabrio), iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. 

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru