Kia Sportage facelift este aici: primul model Kia cu versiune micro-hibridă a primit și un nou motor diesel de 1.6 litri cu 115 CP sau 136 CP

de Petre Barac
Miercuri, 23.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia Motors a anunțat lansarea lui Kia Sportage facelift, primul model al companiei ce va beneficia de sistemul de propulsie micro-hibrid cu motor diesel și acumulator de 48 de volți. În plus, Kia Sportage a primit acum și un nou motor diesel CRDi de 1.6 litri în versiuni de 115 CP și 136 CP.

Kia Sportage, cel mai vândut model la nivel global din gama constructorului sud-coreean, cu peste 5 milioane de unități produse începând de la lansarea pe piața în 1993, a primit acum un update din partea companiei.

Kia Sportage facelift este primul model Kia ce beneficiază de noul sistem de propulsie micro-hibrid cu motor diesel de 2.0 litri și acumulator de 48 de volți.

Noul sistem de propulsie EcoDynamics+ contribuie la reducerea emisiilor CO2 suplimentând accelerația cu putere electrică de la o baterie adițională de 48V și permițând rularea cu motorul termic oprit datorită unei unități Mild-Hybrid Starter-Generator. Această tehnologie va permite Kia să ofere motoare diesel mai curate.

Sistemul va fi cuplat cu tehnologia activă de control a emisiilor SCR (Selective Catalytic Reduction) - ce ajută la reducerea emisiilor CO2 cu până la 4% conform WLTP și până la 7% conform NEDC.

Așa cum Automarket a anunțat de curând, Kia Sportage facelift a primit și un nou motor diesel CRDi de 1.6 litri în versiuni de 115 CP și 136 CP.

Versiunea mai puternică este disponibilă cu tracțiune integrală și cutie automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. Constructorul susține că este cel mai “curat” motor pe care l-au făcut vreodată.

Urmareste Automarket
Același motor
a fost introdus recent și pe faceliftul lansat pentru fratele” său Hyundai Tucson. Kia a subliniat că noile motorizări pentru Sportage facelift respectă noile standarde de emisii WLTP.

La exterior, Kia Sportage facelift a primit ușoare modificări pentru bara față și cea spate, precum și un nou desen pentru blocurile optice și stopurile spate.

Totodată, jantele de aliaj de 16, 17 și 19 inch au fost și ele înnoite.

Noutăți există și la interior în cazul volanului și al instrumentarului de bord, precum și în cazul tapițeriei în două culori.

Kia Sportage facelift beneficiază de noi sisteme de asistență, precum Smart Cruise Control cu funcția Stop&Go, Around View Monitor pentru parcări mai ușoare sau Driver Attention Warning, menită să semnaleze oboseala și neatenția la volan.

Kia a anunțat că vânzările lui Sportage facelift în Europa vor începe în a doua parte a anului 2018.

Sud-coreenii intenționează să lanseze 16 modele cu sisteme de rulare noi până în 2025, incluzând cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule electrice pe baterii și - în 2020 - un nou vehicul electric, dar pe bază de pile de hidrogen.

Via Kia

Comentarii (5)

  • Octavian
    Nu inteleg jantele alea de 19" pe o astfel de masina. Nu se potrivesc deloc cu mersul cotidian.
    Daca vrei versiunea GT iti baga pe gat jante de 19". La fel si la Qashqai.
    4 1
  • @Octavian

    Renault Scenic are pe 20' si multa lume spune ca se descurca foarte bine.

    si poate ca nu se potrivesc intr-un mers cotidian (un non sens cumva pentru ca o astfel de masina catarata - SUV adica - e o idiotenie pentru 20km de stat in trafic catre si de la munca) dar poti, iarna, sa treci pe jante mai mici.

    vizual totusi 19 sau 20 sunt mai OK decat niste roti de trotineta
    7 6
  • kim_vl
    Roata e compusa din janta + anvelopa. Diametrul rotii ramane acelasi
    3 2
  • Tica Zapacita
    Pai tu iti cumperi versiunea GT ca sa mergi pe aratura cu ea ? echiparea asta-i pentru cei carora asfaltul le este sfant.
    1 1
  • Octavian
    Sa va explic:
    Am un SUV cu jante de 18" si o compacta hatchback cu jante de 15".
    Compacta este mai confortabila pe denivelari. Talonul acela mai mare absoarbe mai bine denivelarile.
    Jantele de dimensiuni mari sunt ok pt asfalt perfect/autostrazi etc.
    In fine, poate am imbatranit eu; in liceu vroiam jante cat mai mari cu putinta.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru