Înmatriculările de mașini noi în România au scăzut cu peste 44% în luna iulie: aproape 13.000 de unități

de Cornel Șocariciu
Marti, 04.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Românii au înmatriculat în luna iulie 12.950 de mașini noi, în scădere cu 44.2% față de perioada similară din 2019. După primele șapte luni, piața auto din România a ajuns la un volum de 62.566 de unități, în scădere cu 34.2%.

Piața auto din România continuă să înregistreze o scădere puternică a înmatriculărilor de mașini noi și în luna iulie. Potrivit datelor publicate de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), luna trecută au fost înmatriculate 12.950 de unități, în scădere cu 44.2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Trebuie menționat și faptul că în iulie 2019, românii au înmatriculat 23.206 mașini noi, creșterea menționată anul trecut fiind de 52.6% față de iulie 2018.

După șapte luni, piața auto din România a ajuns la un volum de 62.566 de unități, în scădere cu 34.2% comparativ cu același interval din 2019.

În clasamentul mărcilor, Dacia ocupă prima poziție după primele șapte luni cu 18.948 de exemplare (-22.8%). Pe locul secund se află Skoda cu 5.000 de unități (-34.6%), constructorul ceh fiind urmat de Volkswagen cu 4.969 de exemplare (-25.3%). De la începutul anului și până la finalul lunii trecute, românii au înmatriculat și 4.847 de unități Renault (-43.3%).

După șapte luni, Dacia Logan, Sandero și Duster ocupă primele trei poziții în clasamentul celor mai înmatriculate modele din România.

Renault Clio se află pe poziția a patra, în timp ce Renault Megane ocupă treapta a cincea a clasamentului.

Piața de vehicule second-hand a fost și ea în scădere. În luna iulie, în România au fost înmatriculate 30.313 unități second-hand, în scădere cu 24.4% comparativ cu iulie 2019. După șapte luni, piața de vehicule rulate înregistrează un volum de 211.806 unități, în scădere cu aproape 18%.

Via | ACAROM

Comentarii (1)

  • Citizen
    Poate cu criza asta mai scad si ei marja de profit, e nesimtire sa vinzi autoturisme dacia mai scumpe aici unde le produci decat in Franta/Spania/Italia.
    10 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru