Îmbunătățiri pentru SUV-urile din gama Skoda: Karoq și Kodiaq primesc amortizoare adaptive pentru versiunile cu roți motrice față și echipamente noi de siguranță

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 17.07.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a operat o serie de modificări în gama de SUV-uri. Noile versiuni Kodiaq și Karoq vor putea fi echipate cu sistemul Side Assist, dar și cu amortizoare adaptive pe versiunile cu roți motrice față. În plus, Karoq primește o motorizare diesel de 190 CP.

Skoda Karoq și Kodiaq reușesc să atragă din ce în ce mai mulți clienți, motiv pentru care oficialii constructorului din Mlada Boleslav au decis să vină cu mici îmbunătățiri pentru cele două SUV-uri. Astfel, cehii propun mici îmbunătățiri la nivel estetic, dar și tehnologii noi de siguranță.

Atât Kodiaq, cât și Karoq vor avea numele mărcii inscripționat pe spate în locul clasicului logo al brand-ului. În Europa, acest element nou a fost aplicat pentru prima dată pe Scala, iar acum, cehii au decis să-l intergreze la nivelul întregului portofoliu. Tot la nivel exterior, Skoda propune jante de 20 inch "Ignite" pentru Kodiaq. Acestea vor putea fi comandate doar pe versiunile Sportline, RS și L&K.

Constructorul ceh înlocuiește vechiul sistem Blind Spot Detect cu noul Side Assist. Tehnologia este disponibilă opțional și funcționează până la o distanță de 70 de metri, cu 50 de metri mai mult comparativ cu vechiul sistem utilizat pe cele două SUV-uri.

De asemenea, luminile care avertizează șoferul cu privire la mașinile aflate în unghiul mort au fost repoziționate pe carcasele oglinzilor laterale. Totodată, sistemul Rear Traffic Alert este inclus în noua tehnologie Side Assist.

O altă modificare adusă de cehi constă în introducerea amortizoarelor adaptive și pe versiunile cu roți motrice față. Până acum, acest pachet putea fi comandat doar pe unitățile echipate cu sistemul de tracțiune integrală.

În același timp, oficialii Skoda anunță că SUV-ul Karoq va putea fi echipat și cu motorul diesel de 2.0 litri în versiune de 190 CP. Unitatea a fost omologată conform noilor norme de poluare și integrează un sistem pe bază de uree pentru tratarea gazelor de eșapament. Conform reprezentanților Skoda, versiunea de 190 CP va fi disponibilă exclusiv cu sistemul de tracțiune integrală și transmisia automată cu șapte rapoarte.

Comentarii (7)

  • Adrian M
    Aham, rahaturi adaptive dar la karoq de 150 cp avem punte rigida spate..
    12 6
  • Anonim
    Skoda este o marca care produce masini practice , destul de fiabile si la preturi decente comparativ cu , concurenta directa la produse similare. La Karoq 150 cp 4x4 ai punte spate independenta si daca ai in optional suspensie adaptiva pentru masinile cu tractiune fata ai tot ce iti trebuie . Pot sa pun pariu ca daca te pun pe tine intr-o masina, cat si pe alti specialisti ca tine fara sa stii daca are pe spate punte spate independenta sau nu sunt sigur ca nu sti sa le diferentiezi .
    9 10
  • Skoda sunt niste masini bunicele si cam atat.
    S-au scumpit cu spume in ultima perioada fiind cerere din partea flotelor, incat au ajuns sa coste mai multe decat VW cu care concureaza din gama.
    Nu va suparati pe mine dar mi se pare aberant sa dai 22000 pe o Skodita Octavia cu motoras de 1.0 . Ba 1 litru frate .... 22000 . Atentie nu o masina full . Karoq porneste de la 22000 real (nu exista mai ieftin) iar timpul de asteptare este de 13 luni ceea ce doar confirma ca sunt multi sau foarte multi prosti pe lumea asta. Puntea independenta lipsa genereaza discomfort , calitatea conducerii si siguranta in trafic @anonimule . O simti imediat daca le ai pe ambele la dispozitie - nu trebuie sa fi expert .
    13 4
  • @Anonim...hm, "preturi decente comparativ cu concurenta" ne poti da cateva exemple? mie mi se pare ca din contra, preturile sunt mai mari decat concurenta.
    4 4
  • Anonim
    Eu am cumparat Skoda Octavia 3 motor 2.0 tdi 150 cp nivel de echipare Style la care am mai pus optionale destule gen , parbriz incalzit , oglinzi electrice rabatabile si cu iluminarea spatiului de intrare in autoturism , sistem kessy , alarma, driving mod selection , navigatie mare Columbus , maxi dot color , incalzire in scaune , perdeluta protectie soare luneta , pachet drumuri dificile , faruri led cu sistem de spalare,pachet conectare telefon si comenzi vocale si pretul a fost de fix 24 de mii de euro asta fara program rabla ca la vremea respectiva programul nu era pornit . Pretul de lista a fost de 26500 de euro si am negociat 2500 de euro . Asa ca nu stiu de unde scoateti voi 22 de mii de euro pentru un motor 1 TSI ? Cand ma refer la preturi decente ma refer la calitate , spatiu , confort si siguranta. Nu degeaba Skoda Octavia este cel mai vandut model in Romania in ultimii ani . Cat despre marit preturile da aveti dreptate dar toti producatorii au marit foarte mult preturile . Un exemplu simplu Dacia Logan motorizare diesel cu tot ce se poate pune pe masina avunge peste 14.000 de euro pret de lista . Pai in 2006 am cumparat un Renault Megane nou tot diesel cu multe dotari si a costat 15000 de euro deci ? Fiecare este liber sa aleaga ce marca de masina doreste . Nu sunt un fam marca x sau y probabil urmatoarea masina nu va fi Skoda dar nu pentru ca este proasta ci pentru ca vreau in viata asta sa conduc mai multe marci de masini . Nu sunt genul care ramane cramponat de o anumita marca auto .
    6 2
  • hazard
    Skoda nu este pentru cocalari si tractoristi. Nu mai stati la comentarii, la capsuni cu voi.
    Intre timp Skoda se vinde excelent. Probabil nu au auzit de expertii ce comenteaza pe automarket.
    6 6
  • alt anonim
    are dreptate @hazard. Skoda nu este pentru cocalari si tractoristi.

    pentru asta exista VW

    Skoda e doar pentru saracii ce nu isi permit VW
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru