Îmbunătățiri pentru gama Audi A5: mici modificări de design, motorizări mild-hybrid și versiune S5 TDI cu 347 CP

de Cornel Șocariciu
Sambata, 07.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Gama Audi A5 a primit o serie de modificări. Nemții promit mici modificări la nivel estetic, un interior cu tehnologii noi și o gamă de motorizări cu sisteme mild-hybrid. Vârful de gamă va fi reprezentat de versiunea S5 TDI.

Audi a pregătit o serie de îmbunătățiri pentru gama A5. Nemții propun modificări de ordin estetic, o serie de noutăți în dreptul tehnologiilor disponibile la interior și motorizări mild-hybrid. Așa cum era normal, aceste îmbunătățiri vor fi disponibile pentru toate versiunile de caroserie din gama A5 (Sportback, Coupe și Cabriolet).

La nivel estetic, nemții au pregătit o grilă frontală restilizată, faruri cu o semnătură luminoasă nouă, prize de aer ceva mai generoase și un splitter redesenat. Audi menționează că noile faruri vor fi disponibile opțional în varianta Matrix LED, în timp ce pentru versiunile de echipare S-Line, grila frontală va fi una cu detalii hexagonale.

Paleta de culori pentru caroserie va fi alcătuită din 12 nuanțe, inclusiv noua District Green Metallic.

Pentru interior, constructorul german a pregătit versiunea nouă a sistemului de infotainment care va fi disponibilă cu un ecran central tactil cu diagonala de 10.1 inch. Instrumentarul digital de bord va avea o diagonală de 12.3 inch, în timp ce toate versiunile vor fi echipate cu un hotspot Wi-Fi.

Pe lista de opționale, nemții au trecut și un head-up display generos.

Gama de motorizări pregătită de Audi include unități de 2.0 litri diesel și benzină, dar și motoare diesel de 3.0 litri. În cazul versiunilor A5 Coupe și A5 Sportback, nemții oferă următoarele versiuni: A5 35 TDI (2.0 litri, 163 CP și 380 Nm), A5 40 TDI (2.0 litri, 190 CP și 400 Nm), A5 45 TDI (3.0 litri, 231 CP și 500 Nm) și A5 40 TFSI (2.0 litri, 190 CP și 320 Nm). În cazul lui A5 Cabrio, varianta 45 TDI este înlocuită cu versiunea 50 TDI (3.0 litri, 286 CP și 620 Nm). Unitățile de 2.0 litri vor fi disponibile cu un sistem mild-hybrid la 12V, cu o transmisie automată cu șapte trepte și, opțional, cu un sistem de tracțiune integrală quattro. Motorizările de 3.0 litri vor fi echipate standard cu o cutie automată cu opt rapoarte și cu sistemul de tracțiune integrală.

Cea mai generoasă motorizare oferită de Audi pentru gama revizuită A5 va fi una diesel. Nemții introduc pe S5 Sportback și S5 Coupe motorul diesel de 3.0 litri capabil să ofere 347 de cai putere și 700 Nm.

Standard, modelele germanilor vor fi echipate cu o suspensie sport, cu o transmisie automată cu opt trepte și cu un sistem de tracțiune integrală.

Atât Audi S5 Coupe, cât și S5 Sportback vor accelera de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

În afara Europei, Audi oferă pe versiunile S5 și o motorizare pe benzină de 3.0 litri TFSI. Unitatea oferă 354 CP și 500 Nm între 1.370 și 4.500 rpm. Sprintul de la 0 la 100 km/h realizat de S5 Coupe TFSI are loc în 4.7 secunde, în timp ce varianta Sportback are nevoie de 0.2 secunde în plus pentru aceeași repriză.

Versiunile îmbunătățit ale lui Audi A5 vor putea fi comandate în Europa începând cu toamna anului curent. Pe piața dn Germania, varianta A5 Coupe 40 TFSI va avea un preț de pornire de 42.900 de euro.

Comentarii (8)

  • mircea badea
    iar diesel?!!

    matrix led ar trebui impus de ue la toate masinile!
    6 9
  • Parere
    Diesel-ul este pentru tarani (nu cei cu meseria de taran, fata de care am tot respectul).
    12 9
  • Oribil acest A5. Prima generatie a fost o capodopera.
    4 13
  • @mircea badea: nu "iar". In continuare, Diesel plin de verva, dinamism, putere si voiosie. :D
    8 6
  • @nume e oribil A5-ul cand conduci Logan sau trotineta electrica. Aveai pregatiti 60.000 euro si nenorocitii astia au facut masina prea urata pentru tine.
    15 4
  • andrei
    da, e plin de voiosie si de noxe cancerigene. de aia in 5 ani nu vei mai intra cu dieselul prin orasele vestice de top.
    sunt curios, de ce ar trebui impus matrix led? led-urile obisnuite sunt foarte deranjante? adica asta e motivul afirmatiei? sincer, ca sofer, noaptea, ma cam deranjeaza ledurile din contrasens, chit ca e doar faza mica. stralucirea e clar mai puternica decat la un halogen.
    2 13
  • @andrei
    deci nu stii ce e matrix led
    6 1
  • someone
    masina asta este pentru cei carora un a4 li se pare comun, plictisitor. daca e frumos sau urat, asta tine de cel cu 60 000 euro in mana si care intra in showroomul audi. cum zise dansv7
    @ andrei: chiar si dieselurile 6d-temp si euro7 vor fi interzise in orase? nu prea cred, avand in vedere cat de curate sant cele noi. dar hey, tu esti impotriva matrixled, deci nu ma mira ca nu ti pasul cu chestiile mai noi si mai bune/folositoare si cu avantajele lor
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru