Hamilton și Leclerc, cei mai rapizi în antrenamentele de vineri din Austria: accidente pentru Bottas, Verstappen și Hulkenberg

de Daniel Popescu
Vineri, 28.06.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a fost cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente din Austria, în timp ce Charles Leclerc a stabilit timpul de referință în a doua sesiune. Nico Hulkenberg a fost protagonistul unui accident.

Marele Premiu al Austriei a debutat vineri cu cele două sesiuni de antrenamente libere, care au oferit rezultate constrastante.

În prima sesiune, Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp cu timpul 1:04.838 cu pneuri soft și a fost urmat la mai puțin de două zecimi de secundă de Sebastian Vettel, care a fost însă echipat cu pneuri medium.

Valtteri Bottas a ocupat locul trei, însă finlandezul a fost nevoit să schimbe motorul cu o unitate de specificație mai veche din cauza unei scurgeri de ulei. Charles Leclerc a obținut locul patru în fața celor doi piloți Red Bull Racing, Max Verstappen și Pierre Gasly.

Între timp, Nico Hulkenberg a fost protagonistul unui accident după ce a ieșit în decor în virajul 9 și a avariat partea stângă a aripii față, iar sesiunea a fost întreruptă cu steag roșu.

În a doua sesiune, Leclerc a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:05.086, iar monegascul a fost urmat de Bottas la circa trei zecimi de secundă. În mod surprinzător, Gasly a ocupat poziția a treia în fața lui Hamilton, în timp ce Vettel a terminat doar pe locul 8, la circa opt zecimi de coechipierul său.

În această sesiune, Bottas și Verstappen au avut parte de accidente, însă ambele s-au încheiat fără urmări grave. 

Calificările pentru Marele Premiu al Austriei vor avea loc sâmbătă la ora 16:00, în timp ce cursa este programată duminică la ora 16:10.

Austria - Rezultate Antrenamente 1:

Austria - Rezultate Antrenamente 2:

Comentarii (3)

  • Baietii astia n-au prea pierdut timpul ...
    3 1
  • Fraților, vă cer și vouă părerea despre ceva. La mai toate ieșirilor în decor, mai ales cu viteză mare, mi s-a părut că monoposturile mai mult alunecă pe pietrișul ăla decât să piardă din viteză. Nu face altceva decât să le împiedice să revină pe circuit după ce s-au oprit și rotind pneurile au "săpat" în pietriș.
    3 0
  • GrosJan
    Viteza e un vector tridimensional. Tu vezi miscarea pe trei axe. Daca vine direct spre tine si nu ai reper in jur (peisaj) si nici nu isi modifica vizual dimensiunea (nici asta nu tine de viteza) nu ti-ai da seama ca are vreo viteza, ca vine spre tine, sta pe loc sau se indeparteaza, desi viteaza e zero pe celelalte doua axe si maxima pe axa spre tine. Bottom line: nu poti analiza obiectiv viteza pentru ca depinde de unghiurile din care privesti. Daca masina vine spre tine cu viteza si in viraj iese in decor si se deplaseaza pe axa perpendiculara pe privirea ta o sa ti se para ca ia viteaza.

    Alt exemplu, stai pe linia dreapta la un capat iar la celalalt capat masinile ies din viraj si accelereaza spre tine. O sa ti se para ca se deplaseaza mai repede in viraj cand au viteza mai mica deoarece se deplaseaza mult intr-o parte fata de axa drumului.

    In general odata ce a atins pietrisul va incetini si vezi asta pe vitezometru.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru