Faceliftul lui Maserati Ghibli are două fețe: GranLusso și Gransport

de Bogdan Mirică
Miercuri, 30.08.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Faceliftul operat de Maserati pe modelul Ghibli vine cu două niveluri de echipare: GranLusso și Gransport. Acestea presupun fie o abordare luxoasă, fie una sportivă.

Pentru că Țara Marelui Zid este cea mai importantă piață a sa, Maserati nu putea rata chiar și un salon auto nu foarte important cum este cel de la Chengdu. Aici, italienii au dezvăluit revizuirile estetice și tehnologice pe care le-au operat pe Ghibli, sedanul de segment E, prezentat în urmă cu patru ani și responsabil pentru revigorarea mărcii.

La salonul chinezesc, noul Ghibli a fost prezentat în două niveluri de echipare, GranLusso, despre care scriam și noi în trecut, și Gransport.

După cum o sugerează și numele, GranLusso pune accent pe design și detalii opulente. Pe lângă modificările aduse caroseriei, nivelul de echipare iese în evidență printr-o culoare specială a caroseriei și prin tapițeria din piele, semnată de Ermenegildo Zegna.

De cealaltă parte, Gransport se preocupă de clienții care vor o abordare ceva mai agresivă. Ambele niveluri de echipare sunt disponibile cu cele patru motorizări deja cunoscute.

Esential 430 de cai putere oferă acum Maserati Ghibli S.
Acum însă, motorul V6 TwinTurbo de 2.9 litri construit la Maranello dezvoltă 20 de cai putere și 30 de Nm în plus pe versiunea Ghibli S.
Asta înseamnă un total de 430 de cai putere și 580 de Nm. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 4.7 secunde dacă în ecuație este inclusă și tracțiunea integrală Q4. Viteza maximă se oprește la 286 de km/h.

Lista de tehnologii include acum faruri matrix full LED, menținerea benzii de rulare, monitorizarea unghiului mort, cruise-control adaptiv și recunoașterea semnelor de circulație.

Direcția asistată electronic și Integrated Vehicle Control (IVC) vor îmbunătăți comportamentul dinamic. IVC presupune un ESP ușor mai permisiv, care permite exploatarea la limită a resurselor mașinii.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru