Detalii despre versiunea Mercedes-Benz C300de: plug-in hybrid diesel-electric cu 306 CP și autonomie electrică de până la 57 de kilometri

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 10.10.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat detalii noi despre versiunea C300de. Varianta plug-in hybrid diesel-electric oferă 306 CP și 700 Nm. Autonomia în modul electric ajunge până la 57 de kilometri, iar livrările demarează la jumătatea anului viitor.

În primăvara acestui an, Mercedes-Benz a anunțat că va lansa versiuni plug-in hybrid cu motorul diesel de 2.0 litri pentru Clasa C. Acum, constructorul german vine cu o serie de informații noi despre versiunile C300de și C300de Estate.

Motorul diesel de 2.0 litri pregătit de Mercedes-Benz pentru noile versiuni produce 194 de cai putere la 3.800 rpm și 400 Nm între 1.600 și 2.800 rpm. Împreună cu motorul electric de 90 kW (122 CP), sistemul plug-in hybrid diesel-electric dezvoltă 306 CP și 700 Nm, iar resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu 9 trepte.

Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.6 secunde (5.7 secunde pentru versiunea break), iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h.

Sistemul hibrid pregătit de nemți este susținut de o baterie cu o capacitate de 13.5 kWh. Viteza maximă în modul electric trece de 130 km/h, iar autonomia ajunge până 57 de kilometri (56 de kilometri în cazul break-ului). Conform reprezentanților Mercedes-Benz, valorile sunt obținute în urma ciclului de testare NEDC.

Șoferul va avea la dispoziție patru moduri de rulare în regim hibrid:

● Hybrid: setarea standard, prin care toate funcțiile, inclusiv rularea electrică sau recuperarea de energie, sunt disponibile și utilizate în funcție de situațiile din trafic sau de profilul rutei;

● E-Drive, care permite mersul în regim 100% electric;

● E-Save, prin care energia din baterie rămâne la nivelul inițial pentru a permite mersul 100% electric la un moment dat;

● Charge, prin care bateria este încărcată în timpul rulării.

Mercedes-Benz spune că timpul de încărcare (de la 10% la 100%) este de o oră și jumătate atunci când clienții utilizează o priză de 7.4 kW.

Conform reprezentanților constructorului german, livrările demarează la jumătatea anului viitor.

Comentarii (4)

  • "Chinezul
    Volvo are varianta V60 plug-in de ani de zile...prima a fost cu diesel electric, un facelift, iar acum benzina- electric!
    Iar Mercedesul acesta va fi, pe piata doar de la anul!

    Drumuri bune!
    9 4
  • Saracii...incearca si ei sa mentina mortu' in viata. Cand altii (Peugeot) renunta la diesel hibrid, se gandesc astia sa reinventeze roata. Au bani de cheltuit pe bazaconii...
    6 5
  • Dacă vrei să menții motorizări Diesel (dar și Otto) în gamă, ești nevoit să reduci, în primul rând, emisiile. Una dintre căi este tehnologia hybrid. Scăderea consumului este, în acest caz, consecința adoptării acestor tehnologii. Dacă alții au renunțat la Diesel Hybrid, e problema lor. Asta nu înseamnă că nu se pot răzgândi. Fiecare constructor auto se bazează pe studii de piață și alege soluții optime.
    2 1
  • Meteorologogu
    MB avea in gama C-ul hibrid diesel-electirc si pe generatia anterioara, atita ca era cu motorul de 2.2 si probabil modurile de rulare erau altele. M-am uitat dupa unul dar la momentul respectiv am considerat ca e cam scump.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru