Audiența globală a Formulei 1 a scăzut în sezonul 2019 cu aproape 4%: 471 de milioane de fani au urmărit cel puțin o cursă

de Daniel Popescu
Marti, 21.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audiența globală a Formulei 1 a înregistrat o scădere de aproape 4% a numărului unici de fani, la 471 de milioane. În schimb, audiența cumulată a celor 21 de curse a crescut cu 9%, la aproape două miliarde de fani.

Formula 1 a publicat în această săptămână un amplu raport cu privire la evoluția popularității competiției în sezonul 2019.

Una dintre cele mai importante statistici este legată de numărul unici de fani care au urmărit cel puțin o cursă în sezonul 2019, indiferent de tipul de dispozitiv sau de serviciul utilizat.

Astfel, Formula 1 a avut anul trecut 471 de milioane de fani unici care au urmărit cel puțin o cursă la televizor și/sau pe platforma online F1 TV. Primele 20 de piețe în funcție de audiență au generat 405 milioane de fani, în creștere cu 0.3%, iar pe primele poziții în topul audientelor s-au numărat Brazilia, China, Germania, Statele Unite și Italia.

În schimb, oficialii Formulei 1 au preferat să promoveze în special numărul de fani cumulat de pe parcursul întregului sezon. Astfel, cele 21 de curse au adunat în total 1.922 miliarde de fani, în creștere puternică cu 9% comparativ cu 2018.

Dintre aceștia, 1.781 miliarde de fani au provenit de pe cele mai importante 20 de piețe, iar Brazilia, Germania, Italia, Marea Britanie și Olanda ocupă primele 5 poziții în acest top, fiecare cu cel puțin 100 de milioane de fani.

Cea mai mare creștere procentuală a fost însă înregistrată de Polonia (+256%), ca urmare a revenirii lui Robert Kubica în competiție.

Cel mai urmărit Mare Premiu din sezonul precent a fost cel din Italia, cu o audiență cumulată de 112 milioane de fani, în timp ce Monaco, Brazilia și Germania au înregistrat de asemenea peste 100 de milioane de fani.

Via Formula1

Comentarii (8)

  • Ma asteptam la mai mult de 4% ...
    11 0
  • Si uite asa se vad tarile in care ar fi frumos sa fie curse. Nu in tari care platesc doar ca sa fie promovat turismul.
    9 0
  • Cu toate reglementarile, si cu o echipa care domina campionatul, cine sa se mai uite, la ce? Doar fanii Merc...tin minte cand Ferrari domina copios cu Schumi, cum se zbateau organizatorii sa puna tot felul de reguli noi sa egalizeze sansele, sa creasca competitia. Acum doar poluarea e o problema, restul nu conteaza si rezultatele se vad. BORINGGGGGG
    14 1
  • The Dot
    Ce dor mi-a fost de analistii lu’ peste!
    Autorul articolului a preluat din original pe ici pe colo, ca sa aline din suferinta fanilor Ferrari. Daca vreti o poza mai aproape de adevar, puteti sa cititi originalul si o sa vedeti ca negrul sau mai de graba argintiul pe care il vedeti in fata ochilor nu e tocmai asa cum il ganditi. Intr-o lume in care 5 din primele 6 ligi sportive sunt in SUA dpdv al veniturilor pe care le genereaza, e normal ca americanii din F1 sa incerce sa faca din aceasta competitie mai atragatoare in primul rand pentru piata americana si desigur pentru pietele imense din Asia. Lumea se schimba, ca va place sau nu, iar daca nu va place puteti sa va uitati la orice altceva decat sa fiti patetici pe automarket de fiecare data cand apare un articol pe subiectul asta.
    2 13
  • Pai dati tata F1 gratis si o sa aveti audienta. Eu nu mai schimb furnizorul de cablu de cate ori nu stiu ce televiziune din Romania vrea sa preia transmiterea F1. Nici pe net nu se poate vedea. Card nu am asa ca nu pot plati nu siu ce site F1 online. Nu m-am mai uitat anul trecut. Ma uit la curse care incearca sa isi faca loc pe piata si sa gaseasca public si sunt si fara batai de cap.
    4 2
  • Ma astept in sezonul asta la surprize placute din partea RBR si Mclaren.
    3 0
  • Costel
    Radule ,
    in opinia reputatului inginer Remi Taffin , motorul Renault ii superior atat celui japonez cat si celui german , doar propulsorul italian generand oarece angoase la viry-chatillon datorita valorilor de putere si cuplu pe care le etaleaza si care-s inaccesibile francezilor in clipa de fata ceea ce face sa reconfirme faptul ca atat norris si sainz dar parca mai mult decat oricand ocon si ricciardo is datori in 2020 cu macar cateva clasari onorabile
    0 1
  • @The Dot
    Ție ca ție, da' să vezi ce dor le-a fost lor de tine ... și de inepțiile pe care le debitezi pe aici ! Ce legătură are subiectul articolului cu Ferrari și fanii mărcii ? Ai un fix ? Tratează-l !
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru