Acesta este noul Volkswagen Golf: primele imagini cu modelul compact, "scăpate" pe internet înainte de prezentarea oficială

de Cornel Șocariciu
Joi, 24.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Volkswagen Golf va fi lansată în cursul zilei de 24 octombrie, însă primele imagini au fost deja publicate pe internet. Modelul constructorului german are parte de modificări de design și de îmbunătățiri la interior.

Noua generație Volkswagen Golf, programată pentru lansarea oficială în cursul zilei de 24 octombrie, a "scăpat" deja pe internet într-o serie de fotografii clare care ne permit să analizăm liniile modelului de clasă compactă.

Așa cum era de așteptat, Volkswagen Golf 8 va sosi cu elemente stilistice noi, însă producătorul german nu a pregătit o revoluție în materie de design. Partea frontală integrează acum spoilere cu design nou, faruri modificate și o grilă restilizată. Versiunea plug-in hybrid GTE va integra și o baghetă iluminată care va uni cele două faruri. În partea din spate, noua generație Volkswagen Golf va primi stopuri complet restilizate, denumirea modelului va fi amplasată central sub sigla constructorului german, iar aripa spate va avea un design nou.

La interior, noua generație a modelului de clasă compactă va fi echipată cu un instrumentar digital de bord de dimensiuni generoase, dar va primi și un ecran central repoziționat. Totodată, nemții au reproziționat gurile de ventilație, iar numărul butoanelor fizice a fost redus considerabil.

În ceea ce privește platforma tehnică folosită de nemți, voci apropiate companiei spun că noul Golf 8 va miza pe o versiune îmbunătățită a arhitecturii MQB.

Gama de motorizări va fi alcătuită din unități diesel și benzină, iar conform oficialilor constructorului german, noul Golf va avea și două variante plug-in hybrid. Prima dintre acestea va oferi 204 cai putere, iar a doua promite 245 de cai putere.

Cu detalii complete despre noua generație Volkswagen Golf vom reveni în cursul acestei seri.

Via | Autocar

Comentarii (40)

  • interiorul e evident imbunatatit, exteriorul e evident mai urat.
    29 13
  • andrei
    daca ala e mai urat.....dar ma rog, de gustibus. imi place maneta de la dsg, nu te mai incurci de ea cand treci din dreapta in stanga.

    sunt curios de motoare, dimensiuni, dotari, preturi. poza aia cu Head-up display ma cam nelinisteste. la id3 hud-ul arata senzational speram ca e la fel, nu prea pare din poza aia.
    8 16
  • Cu fatza aia parca plange...
    Stau si ma intreb cati or plange dupa...
    32 15
  • am vazut articolul si sunt foarte pe fuga:

    stiti cumva cat e ceasul?
    18 15
  • De ce botul ala asa urat, interiorul arata foarte bine????
    9 8
  • 69/714684
    scuze, fara legatura cu subiectul, ma intrebam daca stie cineva unde sunt facute pozele cu masina pe verde, in ce oras?
    4 7
  • Andrei
    Sunt curios cum arata in versiunile fara pachet R exterior si fara faruri LED. Interiorul e mult schimbat, dar ramane de vazut daca e o imbunatatire fata de 7.5, cel putin din punct de vedere ergonomic par a fi ceva compromisuri, de dragul digitalizarii. Eu prefer butoanele fizice.
    12 7
  • nu-mi plac farurile , zici ca e Polo. iar la interior ma asteptam la ceva mai mult. daca mi-as lua Golf 8 as alege o singura varianta de motorizare, plug in hybrid.
    7 8
  • nu stiu altii cum sunt dar mie nu imi place faptul ca totul se face din tableta. Nu inteleg fobia asta de a scapa de butoane si sa stau sa caut prin meniuri sa pot regla temperatura in masina. Si ce e cu fatza asta de "grumpy cat"? Stie si masina asta ca nu mai e vedeta gamei si s-a suparat pe ea de viata, ca toata "poleiala" e acum la ID3
    20 7
  • @eu: pai la id3 e mai naspa, sunt si mai multe chestii digitale. iar interiorul e cam jale la id3.
    8 9
  • Anonim
    Multe comentarii ca de obicei cand vorbim de Golf . Pun pariu ca in Europa va fi lider la vanzari . Unii doar comenteaza altii vor cumpara ! Si cei conteaza pentru WV sunt cei care cumpara in rest....
    11 20
  • Octavian
    Nici mie nu imi place faptul ca se renunta la butoanele fizice dar imi e teama ca treptat-treptat toti producatorii se vor alinia la aceasta tendinta.
    13 7
  • Sa vedem cit costa, aici e problema !
    7 3
  • Parere
    Am vazut imaginile si am o intrebare: stiti cumva reteta de paste cu creveti?
    12 11
  • Anonim
    Preturile clar nu vor fi accesibile pentru 60% din potentiali clientii din Romania . Una cu motorizare si dotari decente va trece clar de 20 de mii de euro .
    7 6
  • La cate imagini " scapate " au fost in ultima vreme, chiar nu te poate surprinde nimic in privinta aspectului, astept lansarea oficiala, inclusiv video si mai multe poze, dar Golf 8 pastreaza aceeasi reteta, evolutie si nu revolutie, lucru care i-a adus succesul cunoscut, daca la condus, dinamica, materiale, izolare fonica, va fi putin peste Golf 7, atunci va ramane liderul segmentului si cel mai vandut model in Europa.
    16 14
  • andrei
    @Anonim: a ajuns o astra mai dotata 30-35k, o ceed iara a crescut de nu se poate, 20k motorizat si echipat decent e un vis prea frumos pentru g8. zi un 25-30k si cred ca si atat e cam putin.
    8 6
  • Andrei
    Si acum un Golf cu un motor ok de 150 CP si dotari bune era peste 25000 euro, cel nou fara promotii si cu tehnologiile noi va ridica pretul. Sa vedem cu cat. Sa vedem si daca reducerea de costuri continua la nivelul materialelor.
    8 4
  • E reusit! Imi place. Nici nu ma asteptam sa nu-mi placa. Vreau sa vad niste filmari cu bordul. Un pic nu mi-e clar exact cum arata, din poze. Oricum, voi fi intre primii la test drive.

    Sa-i uram succes noului Golf! :)
    12 16
  • urat cu spume. doar interiorul este cat de cat ok
    15 11
  • Sad Pepe the frog.
    https://tenor.com/view/pepe-crying-frog-sad-gif-11332747
    6 3
  • Kia ceed actual face cu bolta pe exteriorul si interiorul golfului nou si e si mai ieftin( in fapt ,golful 2020 eun facelift amplu al modelului de acum). Fanii Vag vor fi oricum in extaz,astora poti sa le lipesti sigla Vw pe un Trabant iar ei tot vor sta cu limba scoasa. Probabil o sa coste tot o caruta de bani,o sa aiba suspensie tot de caruta pe spate,o sa aiba fiabilitatea unui scuter chinezesc dar macar o sa ai tableta mare lipita in bord sa ai la ce sa te uiti cand ramai ranjit cu ea in drum.
    17 19
  • andrei
    eu zic sa te urci intr-o ceed cu volan din piele si apoi intr-un golf 5. e net calitativ mai bun golf5-ul. piele, nu chestia aia care imita pielea din ceed. bine, pe tine nu are cum sa te convinga nimeni, ca tu esti hater atat de rau ca s-ar putea redefini cuvantul hater, sa i se zica mai nou "tatraurs"
    11 14
  • @andreei. M-am suit si condus o groaza de masini , nu vorbesc sa ma aflu in treaba. Te invit sa te sui intr-o kia optima de 26000e apoi intr-un passat de 45000 euro. Eu am facut-o,ghici care mi-a dat impresia de teapa absoluta,scumpa si slab calitativ!
    15 10
  • Marius Filipescu
    Foarte dragut acest Chery, pardon Geely, adica chinezaria lui Hitler .Eu acum stau si ma intreb, versiunea care va avea A/C manual unde va avea rotitele fizice ? Pe ecran ( ca niste robinete ) sau jos sub aeratoare ( desi nu e spatiu ) ? In rest ce sa zic : dinamica ( mai ales cand intra in actiune suspensia aia super avansata ca un băț ce leaga cle doua roti una de alta ), materiale ( se mai umfla pe ici pe colo poliuretanul ca niste bule exact ca la vechile modele dar e super "cualiti" ) , izolarea fonica, aici probabil i-au pus un antifon la capota ca pe G7 nu aveau asa ceva exact ca la Dacia ( e drept ca izolarea fonica e best in class de aceea ii fac multi izolare fonica aftermarket la VW-ne probabil nu mai aud nimic de afara si de asta ) . Dar e ok, daca nu Golf , atunci carnatii vor fii sigur cei mai vanduti din Europa ;-)
    10 7
  • Parerea mea: Golful este din ce in ce mai urat exterior de la MK1 incoace, dar de la mk4 e mare picajul. Interiorul fara butoane fizice de clima mie nu imi place si mi se pare nepractic, dar e clar ca scade pretul componentelor deci salveaza bani pt bosi probabil ca la 25.000 ai materiale proaste, iar la 30000 o sa fie si dotata si motorizara corespunzator. Tot id3 pare cel mai interesant produs vag pt mind.
    8 5
  • @bobo Id3 de la vw,masina lor revolutionara vine in standard cu tamburi pe puntea spate,nu glumesc si nu sunt hater. Asta e nivelul vag de nesimtire.
    12 8
  • @Tatraurs: normal ca vine cu tamburi. Absolut tot ce e masina "revolutionara" e cu pret nesimtit si nejustificat. In cazul masinilor cu baterii, "la grande complication technique" e sublima, numai ca lipseste cu desavarsire. In timp ce un motor termic presupune sisteme peste sisteme, rezultatul unei munci de inovare si perfectare intinsa pe zeci si zeci de ani, in cazul masinilor cu baterii ai un motor electric care nu e nicio mare scofala + baterii in podea sau in portbagaj. Dar prosti ar fi VW & Comp sa nu jefuiasca clientul. Cand statele deschid larg punga pomenilor de la buget, e normal ca preturile sa ramana sus si inovatia sa tinda spre 0. Masinile electrice sunt doar un nou exemplu. Intotdeauna cand statul arunca cu bani discretionar sau ideologic intr-un anumit sector industrial, asta afecteaza parcursul normal de dezvoltare a acelei ramuri. Altfel, producatorii ar fi siliti sa vina cu alternative reale la combustie. Dar repet, prosti ar fi s-o faca. Sau voi aveati impresia ca VW & Comp n-au auzit ca un stat de parlitzi ca Romania da 10.000 de eur pentru o masina cu baterii? ;)

    In caz ca n-ati aflat, doar ce s-au trezist progresistii din toate tarile sa-i premieze cu Oscar ... aaa, scuze, cu Nobel pe inventatorii bateriilor cu Li. Ar fi o singura problemuta: noi, cei nascuti inainte de ultima ploaie, stim ca inventia s-a petrecut acum aproape juma de secol. :)
    7 7
  • @pmc Nu chiar jumatate de secol ci mai mult,la 1899 toate taxiurile din New York erau electrice,zice si domnul Google la o cautare simpla si ne arata si pozne
    7 5
  • ...in 1910 deja exista bateria cu litiu
    4 3
  • @Tatraurs: sa nu exageram totusi. Bateriile Li-Ion au aparut la inceputul anilor '70. Pentru astea s-a luat Oscarul :)

    Pentru ca soarta are ironia ei ucigatoare, pe unul dintre cei 3 chimisti premiati il cheama Goodenough. :) Are 97 de ani omul si se pare ca si la venerabila varsta se prezinta zilnic la laborator. :) In urma cu ceva ani omul a promis niste noi baterii. Mai eficiente. Se pare ca nu-i iese nici lui. Sunt curios ce o sa le iasa armatelor de "specialisti" care se caznesc si ei stranute o revolutie a bateriilor.

    Dracia dracului! Se pare ca alea de acum 50 de ani sunt "goodenough". :)
    9 4
  • @pmc vorbeam de bateriile cu litiu,nu li-ion.
    4 4
  • @Tatraurs: Nobelul a fost luat pentru Li-Ion. Pe astea le-au imbunatatit cei 3 chimisti.
    4 3
  • andrei
    te-oi fi suit tu, dar ce descrii nu arata realitatea. iar in articolul despre golf8 tu vii si vb de id3, ca e pe tamburi. da, e super naspa ca e pe tamburi, dar aia e alta masina, una electrica. iar ca sa obtina pretul ala au facut compromisuri. cand o sa produci si tu o masina mai buna si mai ieftina, o sa te iau in seama, pana atunci ramane cum am stabilit. hater.
    si nu vad de ce golful naspa ca e id3 pe tamburi.
    9 11
  • Urmeaza inca un hit pentru VW, la care coreenii pot doar visa, in Europa VW face legea.
    9 10
  • Fara alehas
    @Marius Filipescu
    vw stie sa atraga clientii-tinta aratandu-le masina vopsita in culoarea mustarului :)
    6 5
  • Zici ca e facut pentru piata din China
    6 7
  • Noul Golf va fi un succes remarcabil. Haterii si dealerii de la concurenta au o impresionanta explozie de appplexie. Deja simt mirosul puternic de sange in nari. ... De la narile proprii.
    10 16
  • Fara alehas
    @zarnesteanu
    Daca stiti ce va fi peste un an,o sa-mi permit sa va intreb numerele de saptamana viitoare la 6/49.
    Statistic, probabil modelul va avea succes. Doar e masina poporului.
    p.s. ,,appplexie,, ?? Aha, am inteles cum se manifesta.
    4 7
  • Cam ce te face sa crezi ca ti-as spune vreodata o combinatie de numere? Ai nevoie acuta de creier si bun simt. Banii ar trebui sa-ti fie ultima ta grija.

    Daca te-ai fi uitat la tastatura ti-ai fi dat seama ce s-a intamplat. Dar cum limitarile intelectuale nu te duc prea departe ce sa faci si tu? Comentezi de-amboulea sa treaca timpul.
    5 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru