Campionatul German de Turisme ar putea fi închis după sezonul 2020: "Nu putem continua fără sprijinul constructorilor germani"

de Daniel Popescu, Foto: Audi
Joi, 16.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Campionatul German de Turisme (DTM) riscă să fie închis după sezonul 2020. Audi se va retrage din competiție, în timp ce BMW nu a anunțat încă dacă va continua.

Campionatul German de Turisme este în pericol să dispară din calendarul competițiilor de motorsport după o retragere graduală a constructorilor din campionat.

Mercedes-Benz a abandonat competiția în 2018, Aston Martin a luat o decizie similară în 2019, iar Audi a anunțat în luna aprilie că va renunța la competiție.

Singurul constructor care nu și-a anunțat încă retragerea este BMW, însă bavarezii urmează să ia în curând o decizie. De altfel, este greu de crezut că BMW va continua investițiile într-o competiție în care nu ar avea practic niciun rival.

"Pe scurt, a venit timpul să ne gândim să închidem DTM. Dacă niciunul dintre constructorii germani nu sprijină această platformă, lucrurile vor deveni complicate. BMW nu a luat încă nicio decizie, dar am trecut deja de termenul limită la care trebuia să clarificăm această problemă", a declarat Gerhard Berger, șeful companiei care organizează DTM.

O soluție de avarie este ca organizatorii să renunțe la actualul regulament și să mizeze pe o nouă competiție care să adopte platforma GT3, întrucât aceasta se bucură de sprijinul a 13 constructori, iar Audi ar putea furniza câteva unități R8 LMS către piloți privați.

"Dacă vom continua, trebuie să mergem pe GT3, pentru că este singurul regulament tehnic în care sunt implicați mulți constructori.

Cei de la Audi ne-au spus că le-ar plăcea ca cineva să mențină platforma", a adăugat Berger.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • fiul ploii
    ar fi mare pacat !!
    8 1
  • Cu adevarat trist! Un campionat foarte frumos, cu racing pur. Ceva nu a functionat acolo. Cred ca modul in care a ajuns dpdv tehnic, nu mai era sustenabil pentru constructori. Cred ca costurile foarte mari comparativ cu promovarea media pur si simplu nu se justifica pentru producatori. Pacat!
    Poate revenirea la niste solutii tehnice mai putin costisitoare ar atrage interesul si altor producatori. Sa ne aducem aminte ca Alfa, Opel, Volvo, Ford au fost si ele prezente in DTM acum ceva ani...si au ramas in istorie cu niste curse absolut fabuloase.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru